Μπορεί όμως, να είχε ο Θεός κάποιους άλλους λόγο κύριε Δημήτρη.
Ίσως να ήθελε ο Κύριος να ταφεί εκτός Αγίου Όρους εις ενίσχυση του πιστού λαού, που τον τιμούσαν ως άγιο πριν την κοίμηση του ακόμα και που καταφεύγουν σε εκατοντάδες και χιλιάδες προς προσκύνηση στο μνήμα του στη Σουρωτή.
Ίσως πάλι, να ήθελε να μας δείξει ακόμη ότι όταν ο Θεός αποφασίζει, καμία ανθρώπινη δύναμη κι εξουσία, ούτε ο διάβολος μπορεί να αντισταθεί στο θέλημά Του...
Κατανοώ τις επιφυλάξεις και τις ανησυχίες σας κύριε Δημήτρη και συμπάσχω ειλικρινά μαζί σας.
Όσο περισσότερο πιστεύουμε, δηλαδή όσο περισσότερο γινόμαστε μάρτυρες της Ανάστασης του Χριστού, τόσο λιγότερο ανησυχούμε και δίνουμε ανεπιφύλακτα "εαυτούς και αλλήλους και πάσαν τη ζωήν ημών " στην ευφροσύνη και νίκη του Κυρίου!
"Αν θέλεις να βοηθήσεις την Εκκλησία, διόρθωσε τον εαυτό σου και αμέσως διορθώνεται ένα κομματάκι της Εκκλησίας", είπε ένας απ'αυτούς τους Οσιους Πατέρες ημών.
Προσωπικά, αργησα πολύ να το βιώσω αυτό ώστε να το κατανοήσω και ζητώ εξ καρδίας συγχώρεση απ'όλους εσάς, την Εκκλησία, που τόσο πολύ αδίκησα...
Σωστή η τοποθέτηση κατ' αρχήν 1: 48 π.μ., αλλά...Tα ίδια ακριβώς με σένα λέει και ο προωθών την αίρεση του οικουμενισμού Πατριάρχης Βαρθολομαίος μαζί με όλα τα τσιράκια του...γι αυτό...ΣΤΩΜΕΝ ΚΑΛΩΣ...ΜΗ τις ημάς ΠΛΑΝΗΣΕΙ με γλυκερά μπαρουφο-λογάκια και από την πολλή γλυκερότητα, μας ανέβει το δαιμονικόν σάκχαρον και καταστραφώμεν...
Αυτά που σας γράφω κύρια Ευανθία, δεν είναι γλυκόλογα , ούτε πυροτεχνήματα μιας ευφυούς διάνοιας, αλλά απόσταγμα μιας ψυχής σκληρά δοκιμασμένης.
Ναι, "Στώμεν καλώς, στώμεν μετά φόβου", διότι πολλά κρίνονται από τον καθένα από μας. Δεν είμαστε υπεύθυνοι μόνο για τον εαυτό μας, αλλά και για την Εκκλησία στο σύνολό της.
Δίνουμε κάθε μέρα εξετάσεις και ανάλογα με ποιόν συντασσόμαστε, ή οικοδομούμε ή καταστρέφουμε τόσο τον εαυτό μας όσο και τους άλλους.
Ο Πατριάρχης τη δουλειά του, και εμείς τη δική μας...
..και για να μη νομίζετε ότι αγνοώ την κατάσταση του Πατριάρχη, διαφόρων Επισκόπων, Αρχιμανδρίτων, Ιερέων , μοναχών και λοιπών πλανεμένων αδερφών, σας στέλνω ένα απόσπασμα κειμένου που με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο μ'αυτό.
"Χρειαζόμαστε διάκριση στην όποια γνώμη μας, άποψη ή θεωρία εκφράζουμε περί Θεού, και στην όποια στάση μας περί εκκλησιαστικών ζητημάτων. '' Τι γνώμη έχεις; '' Mε ερωτάς δια το τάδε θέμα.. μα ποιός είμαι εγω να εκφράσω γνώμη άλλην απο αυτήν που μας παρεδώθει δια της Θείας αποκαλύψεως; Πάσχομεν άραγε απο απουσία Διακρίσεως; Tι είναι η Διάκρισις;
*[Διάκρισις, στους μέν αρχαρίους είναι η ορθή επίγνωσις του εαυτού των.
Στους μεσαίους είναι η νοερά αίσθησις η οποία διακρίνει αλάνθαστα το πραγματικό αγαθό από το φυσικό αγαθό και από το αντίθετό του κακό.
Στους δε τελείους είναι η γνώσις πού έχουν από θεϊκή έλλαμψι και η οποία έχει την δύναμι να φωτίζη πλήρως με την λάμψι της και όσα σκοτεινά υπάρχουν μέσα στους άλλους.]
*Άγιος Ιωάννης ο Σιναΐτης
Ο Άγιος είναι σαφέστατος. Είναι η θεϊκή έλλαμψις, η αληθινή γνώση Θεού, και πηγή Διάκρισις των τελείων. Ο έχων την ανώτερα Διάκρισις δεν δύναται να δωρίζει πχ το κοράνιον αντί του Ευαγγελίου Του Χριστού, ή να αγνοεί τους ιερούς κανόνες. Οφείλουμε να αποκτήσουμε Επίγνωση της καταστάσεως μας, και Διάκριση, κατά τα ορθά πρότυπα της ορθόδοξης παράδοσης. Έχωμεν θεραπευμένη την νοερά ενέργεια του νοός; Την διαθέτουμε κυκλικώς περιστρεφομένη εν την καρδίαν μας να μας οδηγεί απλανώς; Ή ομιλούμε στοχαζώμενοι, επιζητώντας την αποδόχη της γνώμης μας, αγνοώντας την ένωση με τις Άκτιστες ενέργειες του Θεού...
Αυτό είναι μια πτώσις, είμαστε ασθενείς.
Ως ασθενείς λειτουργούν και συνλειτουργούν οι αγνοώντες και παρεκλίνωντες των ιερών κανόνων, αλλά και στόν αντίποδα οι υπερβάλλοντα ζήλων, ομιλώντας για μιάν εγωιστική ''κατοχή'' Θείας χάριτος.
Δεν δύναται να ενεργούν κατά αυτόν τον τρόπο όσοι βιώνουν έστω και στο ελάχιστο την θείαν αποκάλυψη. Είναι αδύνατες οι οποίες αποκλίσεις από αυτούς, ακόμη και αν βρίσκονται εις την αρχικήν κατάστασιν της παιδείας του Θεού, από τους πάσχοντες την έλλαμψιν το πρώτο στάδιο της θέωσης, όπως αναφέρει χαρακτηριστικά ενας από του μεγάλους θεολόγους του προηγούμενου αιώνα ο π. Ιωάννης Ρωμανίδης."
Ε όχι και έγραφε " ΟΛΗ τη νύχτα"! Μην υπερβάλλουμε 10; 13 π.μ. Απλώς σε μια συγκεκριμένη ώρα της νύχτας επειδή έχει αϋπνίες όπως και γω (γεράματααα!) έκανε ένα κόπυ πέιστ.
Καλά είναι τα ωραία λόγια. Το είπε και ο Χριστούλης μας. " Κατα τα λόγια αυτών να ποιείτε (να πράττετε) κατα τα έργα αυτών (παπάδων,δεσποτάδων ) να ΜΗΝ ποιείτε γιατί συχνά είναι γεμάτα ΑΊΡΕΣΗ και ΣΚΛΗΡΟΤΗΤΑ και ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ... Όμως αυτή είναι μια ΑΛΛΗ συζήτηση που ΔΕΝ θα την κάνω κάτω από το βίντεο με τον( αν) όσιο Μιχαήλ Χαραμπίδη! ;-)
Δεν είχα αϋπνίες, απλά δούλευα νυχτερινή βάρδια και σε κάποιο διάλλειμα έγραψα το σχόλιο με τα λόγια του Επισκόπου που εκφράζουν πλήρες το φρόνημα μου.
Αγαπητή Ευανθία, μια από τις εξαιρετικές ιδιότητες της Θεϊκής Αγάπης, είναι να ξεχωρίζει τον άνθρωπο από τον διάβολο- αμαρτία και γενικά από κάθε πάθος κι αδυναμία του.
Το ξεχώρισμα αυτό δεν γίνεται στο νου, αλλά στην καρδιά. Στην καθαρή καρδιά που αξιώθηκε να γίνει κατοικητήριο της Αγίας Τριάδος.
Αυτό είναι το κύριο έργο των τέκνων του Θεού. Να νικούν την "αίρεση, την σκληρότητα και υποκρισία"...δηλαδή τον κοινό εχθρό, δίχως να να διαπληκτίζονται με τον πλησίον τους.
Συνδέουν μέσα στην καρδιά τους πάντες με τον πραγματικό τους εαυτό, τον Θεό.
ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΓΝΩΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥΣΑΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΚΑΙ ΟΞΥΔΕΡΚΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ ΑΠΟ ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΒΑΣΗ. Ο ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ ΗΤΑΝΕ ΣΤΟ ΚΟΜΜΑ ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΤΟ ΘΑΡΡΟΣ ΝΑ ΠΕΙ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΤΟΥ. ΗΞΕΡΕ ΠΟΥ ΠΑΜΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΤΟ ΥΠΕΡΦΥΣΙΚΟ. ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΟΤΑΝ ΡΩΤΗΣΑΝ ΤΟΝ Κ.Η.Ι.ΧΡΙΣΤΟΝ ΠΟΤΕ ΘΑ ΓΙΝΕΙ Η ΔΕΥΤΕΡΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΕΚΕΙΝΟΣ ΑΠΗΝΤΗΣΕ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΞΕΡΕΙ ΜΟΝΟ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΟΥΔΕΙΣ ΠΡΟΦΗΤΗΣ ΜΕΤΑ ΧΡΙΣΤΟΝ. ΤΖΙΜΑΝΙ
"Από το 1932 μέχρι το 1945 δεν είχαμε εξωτερικό δανεισμό, ενώ είχε παγώσει η εξυπηρέτηση των παλαιών δανείων λόγω της παγκόσμιας κρίσης και του πολέμου.
Την περίοδο 1946-1967, που ήταν και από τις δυσκολότερες περιόδους για τη χώρα μας, η Ελλάδα θα συνάψει συνολικά δάνεια ύψους 406 εκατ. δολ. για την αντιμετώπιση δαπανών του εμφυλίου πολέμου και κυρίως για σημαντικά έργα υποδομής, που έθεσαν τα θεμέλια για την ανάπτυξη της χώρας. Την περίοδο αυτή διακανονίστηκε το 97% του εξωτερικού προπολεμικού Δημόσιου Χρέους. Την περίοδο της δικτατορίας ο εξωτερικός δανεισμός σημείωσε πολύ μικρή αύξηση, λόγω της απομόνωσης της χώρας μας και τελικά το εξωτερικό Δημόσιο Χρέος το 1974 ήταν 115 δισ. δρχ. (22% του ΑΕΠ)." Από εδώ http://www.epistimonikomarketing.gr/i-diahroniki-ekseliksi-tou-dimosiou-xreous/
Λυπάμαι αν στεναχωρώ κάποιον φίλο των συνταγματαρχών αλλά χρέος υπήρχε. Ο Χαραλαμπίδης ήταν δυνατό στέλεχος του ΠΑΣΟΚ της πρώτης περιόδου αλλά αποχώρησε μαζί με αρκετούς άλλους αξιόλογους. Για τον άγιο Παϊσιο ο καθένας ας πιστεύει ό,τι θέλει.Πρόβλημά του. παπα-Κώστας
O Μιχάλης Χαραλαμπίδης ήταν ένας από τους χιλιάδες που βλέπανε προς τα πού πηγαίνει το πράγμα ήδη από τις αρχές της δεκαετίας του 80. Αυτός ήταν ο πιο προβεβλημένος... την σήκωνε την προβολή εξάλλου. Οσον αφορά την χούντα και τον κ. καθηγητή και επειδή το επιχείρημα αυτό κυκλοφορεί πολύ τελευταία στους χώρους της διανόησης (βλ. Στέλιος Ράμφος σε εκδήλωση "Ποταμιού") έχω να πω ότι πέραν του ότι είναι ψευδές, είναι ΚΑΙ παραπλανητικό διότι ανασύρει μέσα από μια ολόκληρη πολιτική περίοδο και διακυβέρνηση της χώρας, ένα μόνο στοιχείο, το πιο εύκολο για την απαίδευτη και συμφεροντολόγα σκέψη του κάθε "νοικοκυραίου" που δεν βλέπει κι ούτε νοιάζεται πέρα από το σπιτάκι του και το ατομικό του συμφέρον. Του κάνει μια ένεση "πολιτικής" σκέψης, του λέει κάτι εύπεπτο και εύκολο και δεν του λέει ότι η Χούντα ήταν που έφτιαξε το οικοδομικό έκτρωμα των μεγάλων πόλεων όπου ζει, η Χούντα ήταν που ευτέλισε την έννοια της πατρίδας και της θρησκείας με τα μασκαριλίκια τους, η Χούντα ήταν που διαμέλισε την Κύπρο και τόσα άλλα. Κρίμα για τον κ. καθηγητή να δέχεται να τον χρησιμοποιούν προεκλογικά για να πει ότι "Δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα. Είμαστε σε κατοχή όπως με τους Γερμανούς το '40". Μα κ. καθηγητά ποιός σας είπε ότι ο ελληνικός λαός το 40 δεν έκανε τίποτα επειδή είχε γερμανική κατοχή; Δεν έχετε ακούσει τίποτα για το ΕΑΜ, για τον ΕΛΑΣ; για την Εθνική Αντίσταση; Το γαρ πολύ της θλίψεως...
Καλά,εδώ ο Ράμφος έχει πει ότι για τη κρίση φταίει το ότι οι Έλληνες είναι ποτισμένοι με το πνεύμα της Φιλοκαλίας και της Ορθοδοξίας.Στα άλλα θα κόλλαγε.Τέτοιους "διανοούμενους έχουμε γεμίσει.Κανένα καλό δε βλέπουμε. Και μη ξεχνάτε,"είναι φίλοι μας οι Γερμανοί" παπα-Κώστας
Σαφώς και οι συνταγματάρχες με τον τρόπο τους γελοιοποίησαν την έννοια θρησκεία, παντελώς
σαφώς και ο Ιωαννίδης της Χούντας παρέδωσε την Κύπρο στους Τούρκους, νομίζω όμως ότι οικουμενιστής και Πασόκος καθηγητής Μπέης- προς τιμήν του- είπε κάποιες αλήθειες που από κανέναν άλλον Πασόκο ΔΕΝ τις άκουσα ΔΗΜΟΣΙΑ να λέγονται.
Είδες; μέχρι και τα αυτιά του πέσαν του Αυτιά, από την έκπληξη! ;-)
To ότι στις ντουλάπες μαζί με τις σφραγίδες της Ελληνικής Δημοκρατίας και με το Σύνταγμα φύλασσαν και τα "τούβλα", το ξέρουμε από τον καιρό των Πάμπερς. Και σιγά μην του Αυτιά πέσανε τ' αυτιά του! Λες κι αυτός ήρθε από τον Άρη. Μόνο που με αυτά τα ανέκδοτα και με κατακλείδα ότι δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα, αυτοί που λέμε "πνευματικοί" άνθρωποι της χώρας και από τους οποίους περιμένει κάτι να ακούσει ο έρμος πολίτης, για τις αιτίες και τους λόγους της αθλιότητας που ζει, αναπαράγουν και βαθαίνουν τον βούρκο... Ούτε εγώ είμαι αισιόδοξη. Περιμένω όμως να ακούσω κάτι που να εξηγεί το γιατί... Αλλιώς είχαμε και τον Τριανταφυλλόπουλο...
(" πω πω! ο paracosmos μεγάλο κοφτήρι! χειρότερη και από παλαιοημερολογίτισσα!
;-). Nα πω ότι τις δημοσιογραφικές επιτυχίες του Τριανταφυλλόπουλου, τις έκανε ο Σωκράτης Γκιόλιας με την κρυφή του κάμερα. Γι αυτό τον ξεπαστρέψανε το Σωκράτη και ΔΕΝ λυπήθηκαν ουτε την έγκυο γυναίκα του. Για να πάρουν ΟΛΟΙ οι δημιογραφίσκοι μας το μήνυμα, να το Βουλώνουνε, εκεί που ΠΡΕΠΕΙ να το βουλώνουνε, αλλιώς θα τους φάει το μαύρο χώμα...α χα χα...καλά τα λέει και ο Ελευθερίου στη φοβερή διαφήμιση τη μαφιόζικη για το pitseti που παθαίνει κακό όποιος ΔΕΝ θέλει να το αγοράσει.." ) ......................................................................... ;-) Ελένη, ασχετο, αλλά είμαι αλλού αυτή τη στιγμή..
διαβάζοντας τον" Μοσκώβ Σελήμ" δια δευτέραν φοράν βρήκα το ρήμα ξερβουρβουλώ. Είναι ξεΡβουρβουλώ, ή είναι ξεβουρβουλώ, χωρίς το ρ;
@paracosmos ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΤΟ Ε Λ Α Ν ( ΕΛΛΗΝΙΚΟ Λ Α Ι ΚΟ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΤΙΚΟ ΝΑΥΤΙΚΟ) ΚΑΙ ΤΗ ΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΤΟΣΟ ΣΤΗΝ ΚΑΤΟΧΗ ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ, ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΚΑΙΡΟ ΤΗΣ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗΣ. ΓΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ Σ.ΣΑΡΑΦΗ ) Ο ΕΛΑΣ. ΤΖΙΜΑΝΙ
Δεν θέλω να ξεκινήσω φαγώματα μουστακιών, ειλικρινά, αλλά δεν μπορώ και να μην εκφράσω, έστω και όσο πιο Λακωνικά και χωρίς συνέχεια γίνεται, την μόνιμη απορία μου: ποτέ μου δεν κατάλαβα την έννοια "θρησκευόμενη αριστερά" (πάγκοινη στην χώρα του παραλόγου, Ελλάδα)! Ε, ψιτ, εκεί έξω, έχετε ακούσει περί διαλεκτικού υλισμού; Αν ναι, που σίγουρα ναι, έχετε λύσει μέσα σας την αντίφαση που περιέχεται στην διπλή παραδοχή, και χριστιανισμού και μαρξισμού; Αν ναι, δεν μπορεί παρά να είναι με το σκεπτικό του τύπου "οι πρώτοι Χριστιανοί ζούσαν με την πλήρη κοινοκτημοσύνη, άρα με μια τέλεια και ιδανική μορφή κομμούνας", "μετά διεστράφη το πράγμα", κτλ. Και στο κάτω κάτω "επιλέγουμε ό,τι μάς αρέσει / είναι ανθρωπιστικό / σωστό / θεάρεστο από τα συστήματα, δεν τα αντιγράφουμε άκριτα, τυφλά, μονοκόμματα", κτλ, κτλ, κτλ. ("αιρετική" αριστερά, λοιπόν)... Θα μπορούσε να ήταν έτσι αν η ιστορία, και δη η Ελληνική, με το γνωστό αιματοκύλισμα, δεν είχε δείξει αλλιώς, και αν πλέον σήμερα είχε και "επισήμως" καταργηθεί ο αριστερός δογματισμός, πράγμα που δεν έχει γίνει. Ευδοκία
(κι όλο σκεφτόμουνα: κάτω από τετοια ανάρτηση, δεν θα φανεί το Ευδοκάκι; Ε! φάνηκε! ;-) )
Καλέ Ευδοκία μου εκείνος ο Μάρξ δεν ξεπατίκωσε από το Χριστιανισμό, μοντέλα πολιτικής συμπεριφοράς; Δεν υπάρχουν στεγανά, ούτε στην Επιστήμη πια σήμερα. Ολα τα πεδία αλληλοεπηρεάζονται και αλληλοπεριχωρούνται...και αναπτύσσεται τρελή έρευνα, πάνω σε θέματα διεπιφάνειας, εκεί δηλαδή που εφάπτονται επιστημονικά τα δυο διαφορετικά γνωστικά αντικείμενα.
Συμμερίζομαι τον προβληματισμό σου. Ναι, υπάρχουν αντιφάσεις και η κύρια βρίσκεται στην έννοια της "πάλης των τάξεων"... Χρειάζεται πολύ ανάλυση, έχουν γραφεί πάρα πολλά εξάλλου. Το έργο του Μπ. Μπρεχτ βρίσκεται σ' αυτή την προβληματική.... Ο δικός μας ο Μιχάλης Κατσαρός είχε εκφράσει την δυσαρέσκειά του, έντονα μάλιστα σε ένα ποίημα αποκαλώντας τον Τ. Λειβαδίτη : αστό ποιητή.... Δίχως τέλος η συζήτηση. Για τον διάλογο που φιλοξενείται εδώ, θα παραθέσω ένα απόσπασμα από μια εργασία, στην οποία είχα κι εγώ μια μικρή συμβολή, ως απάντηση για προβληματισμό :
"Ο κόσμος δεν είναι μονοδιάστατος.... ο νεωτερικός άνθρωπος σαλπίζοντας την «απομάγευση» του κόσμου στην πραγματικότητα νέκρωσε και ακινητοποίησε τον κόσμο. Μετέτρεψε ότι ήταν χλωρό και ζωντανό σε ένα νεκρωμένο δάσος μέσα στο οποίο παγιδεύτηκε. Στην αυγή του 21ου αιώνα μέσα σ’ ένα κόσμο, βαθιά διαταραγμένο, στερημένο από νόημα, αποστεγνωμένο από τον στοχαστικό λόγο, γίνεται φανερό ότι δεν μπορούμε να κατανοήσουμε τίποτα από την πραγματικότητα, τον κόσμο και τον άνθρωπο μέσα σ’ αυτόν εάν επιμείνουμε να κινούμαστε μέσα σε νεοθετικιστικά ή άλλα ιδεολογήματα. Με άλλα λόγια δεν μπορούμε να κυριαρχήσουμε (γιατί περί αυτού πρόκειται) επί του κόσμου και της ανθρώπινης δημιουργικότητας φράζοντας τις υπόγειες διαβάσεις του, γιατί ο κόσμος είναι απείρως πολυπλοκότερος, πλουσιότερος, χυμωδέστερος, μιλάει πολλές κι απρόβλεπτες γλώσσες, συγκοινωνεί από μυστικά περάσματα, κατορθώνει να μας εκπλήσσει και να μας ανανεώνει, θέτοντας πολλές φορές σε σκληρή δοκιμασία τις βεβαιότητες και τα συμπεράσματά μας. Γιατί το Άγιο Πνεύμα εκπορευόμενο εκ Πατρός «ὅπου θέλει πνεῖ, καὶ τὴν φωνὴν αὐτοῦ ἀκούεις, ἀλλ' οὐκ οἶδας πόθεν ἔρχεται καὶ ποῦ ὑπάγει·» (Ιω. 3,8) "
Εντάξει. You've got a point. Βέβαια, ο κλασσικός παλιός Έλληνας αριστερός θρησκευόμενος (στη δε ακραία του μορφή ο γνωστός τύπος του παπά με τα φουσέκια στυλ Βελουχιώτη) δεν νομίζω να είχε προχωρήσει σε τέτοιες σκέψεις εκλογίκευσης. Απλώς ήταν και με τον χωροφύλαξ και με τον αστυφύλαξ, με τον πρώτο από συνήθεια, επειδή έτσι το βρήκε από τη γιαγιά του, με τον δεύτερο από το κλασσικό κοινωνικό κόμπλεξ και τη μανία (που τού ενεφύσησαν οι κατάλληλοι διαφωτιστές από τη δεκαετία του '30, άντε '20 και μετά, πριν απλώς τσομπανάκος ήτανε) να το αναποδογυρίσει το ρημάδι το σύστημα, κακούργα κοινωνία. Γιατί ο γείτονας να "έχει"; (το λέει και το Ευαγγέλιο, αλλέως πως βέβαια)... Άσχετο: σε κάποια ανάρτησή σου ανέφερες ως έμπνευση κάποιου σχολιαστή το Έρως ανίκατε μάσαν, και πολύ σού άρεσε. Δεν ξέρω αν το ξέρει και ο ίδιος ο σχολιαστής, η ατάκα είναι του Μποστ, και βρίσκεται σε γελοιογραφική ιστοριούλα που διακωμωδεί τα Χτυποκάρδια στο Θρανίο, σε ένα καταπληκτικό περιοδικό που έβγαινε για λίγα χρόνια, τέλη '60, ονόματι Συλλογή. Κοιτάζω ξανά τα θεατρικά του Ανούιγ. Εκτός από την πασίγνωστη Αντιγόνη, υπάρχει και η Ευρυδίκη, και ανήκουν και οι δύο στα pièces noires. Καθώς τα κίνητρα των αρχαίων ηρώων έχουν μεταφερθεί στη σύγχρονη ψυχολογία, στην Ευρυδίκη ο Ορφέας γυρίζει και την κοιτάζει επίτηδες, ξέροντας ότι έτσι την χάνει για πάντα. Γιατί; Για να μην τη φθείρει ο χρόνος, και αυτήν και τη σχέση τους, για να μείνει ιδανική και στο απώγειο της ομορφιάς της και έξω και μέσα του. Ευδοκία
"Θρησκευόμενη αριστερά". Με την σύγχρονη έννοια; Ας το δεχθώ. ΟΧΙ όμως και με παραπομπές στην δράση του... ΕΛΑΣ, σε θρησκευτικό μπλογκ, και δη Μεσσήνιας! Αν μη τί άλλο μην ξεχνάμε και την Πηγάδα (συγγνώμη, διαχειρίστρια, αν σε φέρνω σε δύσκολη θέση), μεταξύ π ά μ π ο λ λ ω ν άλλων περιπτώσεων. Δεν νομίζω να εννοούσε τ έ τ ο ι ο ν πόλεμο ο Ηράκλειτος. Αλλά ξέχασα τους πιο αμείλικτους νόμους της νεοελληνικής ψυχολογίας που παγιώνονται όλο και περισσότερο, καθώς περνά ο καιρός, και που συνυπάρχουν και συνδυάζονται με άκρως οξύμωρο τρόπο: αφενός Λήθη/Αμνησία, αφετέρου Εκεί που μάς χρωστάγανε μάς πήραν και το βόδι. Ευδοκία
Και οι μεν και οι δε(ν) εκείνη την περιοδο, κάναν φρικιαστκές αγριότητες..με την αμέριστη οικονομική υποστήριξη των φίλων μας των Αγγλων, που εκπαίδευαν (οι ΙΔΙΟΙ άγγλοι) τα αδέρφια τούς Έλληνες,πώς να σκοτώνουν ό ένας τον άλλων, ώστε να ευοδώνονται τα αγγλικά συμφέροντα..)
Σύμφωνοι Σαλογραία μου. Εντάξει, ουδεμία αντίρρηση ότι οι ξένοι χρησιμοποιούσαν και τότε, όπως και σήμερα, τους Έλληνες. Όμως αν θέλουμε να κρατάμε ισορροπίες, ας τις κρατάμε εκατέρωθεν, όχι μονόμπαντα. Αναφέρεται ευρέως ο ΕΔΕΣ, όπως ο ΕΛΑΣ, ενώ συμμετείχε και αυτός, π.χ. στον Γοργοπόταμο; Σχεδόν ποτέ. Άλλωστε, η αρχή του διχασμού της Αντίστασης έγινε πολύ νωρίς, επί κατοχής. Κάποιοι σκέφθηκαν ότι ήταν ευκαιρία με την ανατροπή του εχθρού να ανατραπεί και το αστικό καθεστώς. Κάποιοι ήθελαν μόνο την ανατροπή του εχθρού. Γιατί πάντα να αποσιωπάται ή να ωραιοποιείται η βασική αυτή διαφορά, και πάντα προς έπαινο αυτών που άρχισαν το κακό; Ευδοκία
Ευδοκία μου μήπως είναι το μόνο άδικο αυτό που επισημαίνεις;
Το δικό μου μαύρο, κατάμαυρο, κατράμι παράπονο είναι:
Γιατί να αποσιωπούν το ΔΙΚΑΙΟ του ΠΑΤΡΙΟΥ εορτολογίου και να μη λένε αυτοι οι παμπόνηροι, ΎΠΟΥΛΟΙ καινοτόμοι ρασοφόροι, ότι ΜΕΧΡΙ το 1924 , οι εορτές γίνονταν με το ΠΑΤΡΙΟ ΚΑΙ ΌΤΙ ΑΛΛΑΞΑΝ ΜΙΑ ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΚΗ ΤΑΞΗ ΑΙΩΝΩΝ, για χάρη του πάπα, και ότι την άλλαξαν με τη βοήθεια της Χούντας και των χωροφυλάκων;
Το ρωτάω και απάντηση δεν μου δίνεται.
(Βλέπεις; ο καθένας με τον πόνο του εδώ μέσα...) ;-)
Μεγάλο το παράπονο σου σαλή, σε νιώθω και σε κατανοώ .
Κάποτε είχα και του λόγου μου πολλά παράπονα, από ανθρώπους και το Θεό. Μέχρι που άρχισε να μου δείχνει ο Θεός τον εαυτό μου. Όσο περισσότερο γνώριζουμε τον εαυτό μας, τόσο λιγοστεύουν και τα παράπονα. Αρχίζοντας από τα μεγάλα μέχρι τα πιο μικρά.
Τώρα που γνώρισα καλά τον εαυτό μου, δεν έχω παράπονο από κανέναν και για τίποτα.
Αγαπητέ Ιωάννη με το τόσο συμπονετικό σου ύφος ΔΕΝ έχω παράπονο από την ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ μου ζωή ή τη δουλειά μου. ΔΟΞΑ ΤΩ ΘΕΩ. Αυτά δουλεύουν καλά μέχρι στιγμής και δούλεψαν καλά εδώ και δεκαετίες.
ΤΟ ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΙΩΚΕΤΑΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ, ΑΠΌ ΡΑΣΟΦΟΡΟΥΣ ΑΝΑΞΙΟΥΣ. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΜΟΥ.
ΕΧΟΥΜΕ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΑΣΤΕ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΑΡΕΔΩΣΑΝ ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ, ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ κατεβάζουμε τα βρακιά μας, απέναντι σε ΚΑΝΕΝΑΝ Κερατά, που έρχεται να παπαρολογίες να μας μαλαγανέψει και να μας ΚΛΕΨΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΘΕΝΙΑ ΤΗΣ ΚΑΘΑΡΗΣ ΜΑΣ ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ.
Μη κλείνετε απότομα την αυλαία μαντάμ σαλογραία. Ελπίζω δεν θα μου αρνηθείτε να βάλουμε μαζί χέρι-χέρι, με σεβασμό στο κοινό και μεταξύ μας, ένα Happy End :)
Δεν μπορεί να μας εμποδίσει κανείς να ομολογούμε και να υπερασπίζουμε την πίστη μας απέναντι στις πονηρές νοερές δυνάμεις του σκότους, κάθε μέρα και κάθε στιγμή, τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά.
Ο Απόστολος Παύλος μας λέγει ότι «δεν αγνοούμε τα νοήματα αυτού».
Να, τελευταία είχα πάει με το γιό μου στο σινεμά και είδαμε τον μυθικό μας ήρωα Ηρακλή. Αν και φανταστικό το σενάριο, είχε αρκετά καλά διδάγματα.)
Αυτά όμως που σου γράφω σαλή, δεν έχουν σχέση με ταινία φαντασίας, αλλά είναι αποτέλεσμα βαθιά κι ακλόνητης πεποίθησεως συνεπούς Ορθοδόξου ζωής και φρονήματος.
Αν ο καθένας μας, ομολογούμε και υπερασπίζουμε την Αγία Ορθόδοξο Πίστη των Πατέρων ημών στην καθημερινή μας ζωή, - όταν θα έρθει η ώρα - σαν κατασκεύασμα από τραπουλόχαρτα θα διαλύσουμε τα σχέδια των σκοτεινών δυνάμεων και των οργάνων του!
Αυτό τον αγώνα έκαναν και οι Άγιοι Πατέρες ημών.
Νίκησαν πρώτα σε προσωπικό επίπεδο τον κοινό εχθρό και ύστερα πανέτοιμοι έδωσαν τον νικηφόρο αγώνα τους κατά πάσας αιρέσεως.
Ιωάννη μακάρι να είσαι στη ζωή τη χριστιανική όσο ΘΕΣ να νομίζεις ότι είσαι.
Προσωπικά ΔΕΝ τολμάω να ισχυριστώ κάτι τέτοιο επειδή ΦΟΒΑΜΑΙ γνωρίζοντας ότι το ύψος της ανθρώπινης ΑΥΤΑΠΑΤΗΣ, μπορεί να είναι ασύλληπτο πράγματι.
Αφήνω να αποφασίσει λοιπόν ο ΧΡιστούλης, περί των εσωτερικών μου ποιοτήτων, όταν πεθάνω με το καλό και πάω να Τον συναντήσω..
(τι θα πουν όσο ζω οι άνθρωποι, έχει πάψει ΠΡΟ ΠΟΛΛΟΥ να με ενδιαφέρει. Και καλό να πούνε, ΕΚΤΟΣ αληθείας δικής μου θα είναι, και κακό να πούνε πάλι ΕΚΤΟΣ αληθείας δικής μου θα είναι επομένως;
...επομένως...είμαστε στο ΈΛΕΟΣ.. Ο,τι νομίζει ο Κύριος, ας κάνει.. ;-)
Εύχομαι ολόψυχα αυτή η συνάντηση να γίνει εις όλους πριν της αναχώρησης απ αυτή τη ζωή.
Διότι, κατά τους Πατέρες και από μικρή μας πείρα γνωρίζουμε ότι, αληθινή μετάνοια υπάρχει μόνο εκεί που υπάρχει προσωπική σχέση με το Θεό. Η συνάντηση με τον προσωπικό Θεό είναι η απαρχή της μετανοίας μας.
Συνήθως, έρχεται Εκείνος προς συνάντηση μας. Κι αυτό σε κάποια στιγμή που δεν το περιμένουμε, φέρνοντας κυριολεκτικά τα πάνω-κάτω...
Ὄντως καταπληκτική πρόβλεψις! Προφανῶς, ὁ Μ. Χαραλαμπίδης εἶναι πατριώτης, γι αὐτό καί σπρώχθηκε στήν ἀφάνεια ἀπό τό προδοτικό πολιτικό σύστημα.
ΑπάντησηΔιαγραφή;-) Αυτή την καταπληκτική πρόβλεψη λες να την ξεπατίκωσε από το γέροντα Παίσιο;
ΑπάντησηΔιαγραφήὉ γέρων Παΐσιος εἶχε τέτοιο "προορατικόν χάρισμα," ὥστε ἔσκαψε δύο τάφους γιά τόν ἑαυτόν του (ἄν ἐνθυμοῦμαι καλῶς, ἕνα στό Κουτλουμούσι καί ἕνα στήν Κόνιτσα), ἀλλά τελικῶς ἐτάφη ἀλλοῦ (στή Σουρωτή)! Ἔκανε καί ἄλλες ψευδοπροφητεῖες, ὅπως π.χ. ὅτι ὁ Βαρθολομαῖος εἶναι ὁ καλύτερος πατριάρχης, ὅτι ὁ Στρατηγός Δημήτριος Γράψας θά πήγαινε δῆθεν ὡς ἐλευθερωτής στήν Πόλι κ.λπ. Συνεπῶς, δέν θά μποροῦσε ποτέ νά προΐδῃ τό μέλλον τῆς Ἑλλάδος μέ τόσην ἀκρίβειαν.
ΔιαγραφήΚύριε Δημήτρη, εμείς έχουμε τα σχέδιά μας, αλλά ο Θεός έχει τα δικά Του.
ΔιαγραφήΟ λογισμός μου λέει, ότι ίσως απλά ήταν θέλημα Κυρίου ο Όσιος Του να θαφτεί στη Σουρωτή. Θα έχει τους λόγους Του...
Ἀσφαλῶς καί δέν ἦτο τυχαῖον! Γνώριζε ὁ Θεός ὅτι οἱ Οἰκουμενισταί θά ἁγιοκατέτασσαν τόν δυστυχῆ π. Παΐσιον καί γι αὐτό μᾶς ἔδωσε τήν ἀπάντησίν Του, ὅτι πρόκειται γιά νοθεία τοῦ ἁγιολογίου τῆς Ἐκκλησίας.
ΔιαγραφήΜπορεί όμως, να είχε ο Θεός κάποιους άλλους λόγο κύριε Δημήτρη.
ΔιαγραφήΊσως να ήθελε ο Κύριος να ταφεί εκτός Αγίου Όρους εις ενίσχυση του πιστού λαού, που τον τιμούσαν ως άγιο πριν την κοίμηση του ακόμα και που καταφεύγουν σε εκατοντάδες και χιλιάδες προς προσκύνηση στο μνήμα του στη Σουρωτή.
Ίσως πάλι, να ήθελε να μας δείξει ακόμη ότι όταν ο Θεός αποφασίζει, καμία ανθρώπινη δύναμη κι εξουσία, ούτε ο διάβολος μπορεί να αντισταθεί στο θέλημά Του...
Ὅλα εἶναι πιθανά. Ὡστόσον, πρέπει νά εἴμεθα πολύ καχύποπτοι μέ ὅ,τι ὑποβοηθεῖ τήν αἵρεσιν τοῦ Οἰκουμενισμοῦ. Οἱ πρόσφατες "ἁγιοκατατάξεις" (Πορφυρίου καί Παϊσίου) εἶναι τά καλύτερα δεκανίκια τῶν Οἰκουμενιστῶν. Καί οἱ δυό τους κάτι ψέλισαν ἐναντίον τῆς αἱρέσεως, ἀλλά παρέμειναν κοινωνικοί μέ αὐτήν. Ἑπομένως, οἱ Οἰκουμενισταί ἔχουν τώρα ἕνα "ἰσχυρόν ὅπλον" ἐναντίον τῶν πραγματικῶν ἀντι-οικουμενιστῶν, δηλαδή ὅσων ἀκολουθοῦν τήν Ὀρθόδοξη διδασκαλία καί ἀποτειχίζονται ἀπό αὐτούς. Θά λέγουν: "Ἰδού καί οἱ ἅγιοι Πορφύριος καί Παΐσιος ἦσαν ἐναντίον τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ἀλλά παρέμειναν στήν Ἐκκλησία!" (Ὡς γνωστόν, ἕν ἄλλο δεκανίκι τοῦ Οἰκουμενισμοῦ εἶναι ἡ αἱρετική διδασκαλία ὅτι ἡ ἀποτείχισις εἶναι δῆθεν ἔξοδος ἀπό τήν Ἐκκλησία!!!)
ΔιαγραφήΚατανοώ τις επιφυλάξεις και τις ανησυχίες σας κύριε Δημήτρη και συμπάσχω ειλικρινά μαζί σας.
ΔιαγραφήΌσο περισσότερο πιστεύουμε, δηλαδή όσο περισσότερο γινόμαστε μάρτυρες της Ανάστασης του Χριστού, τόσο λιγότερο ανησυχούμε και δίνουμε ανεπιφύλακτα "εαυτούς και αλλήλους και πάσαν τη ζωήν ημών " στην ευφροσύνη και νίκη του Κυρίου!
"Αν θέλεις να βοηθήσεις την Εκκλησία, διόρθωσε τον εαυτό σου και αμέσως διορθώνεται ένα κομματάκι της Εκκλησίας", είπε ένας απ'αυτούς τους Οσιους Πατέρες ημών.
Προσωπικά, αργησα πολύ να το βιώσω αυτό ώστε να το κατανοήσω και ζητώ εξ καρδίας συγχώρεση απ'όλους εσάς, την Εκκλησία, που τόσο πολύ αδίκησα...
Σωστή η τοποθέτηση κατ' αρχήν 1: 48 π.μ., αλλά...Tα ίδια ακριβώς με σένα λέει και ο προωθών την αίρεση του οικουμενισμού Πατριάρχης Βαρθολομαίος μαζί με όλα τα τσιράκια του...γι αυτό...ΣΤΩΜΕΝ ΚΑΛΩΣ...ΜΗ τις ημάς ΠΛΑΝΗΣΕΙ με γλυκερά μπαρουφο-λογάκια και από την πολλή γλυκερότητα, μας ανέβει το δαιμονικόν σάκχαρον και καταστραφώμεν...
Διαγραφή;-(
Αυτά που σας γράφω κύρια Ευανθία, δεν είναι γλυκόλογα , ούτε πυροτεχνήματα μιας ευφυούς διάνοιας, αλλά απόσταγμα μιας ψυχής σκληρά δοκιμασμένης.
ΔιαγραφήΝαι, "Στώμεν καλώς, στώμεν μετά φόβου", διότι πολλά κρίνονται από τον καθένα από μας. Δεν είμαστε υπεύθυνοι μόνο για τον εαυτό μας, αλλά και για την Εκκλησία στο σύνολό της.
Δίνουμε κάθε μέρα εξετάσεις και ανάλογα με ποιόν συντασσόμαστε, ή οικοδομούμε ή καταστρέφουμε τόσο τον εαυτό μας όσο και τους άλλους.
Ο Πατριάρχης τη δουλειά του, και εμείς τη δική μας...
..και για να μη νομίζετε ότι αγνοώ την κατάσταση του Πατριάρχη, διαφόρων Επισκόπων, Αρχιμανδρίτων, Ιερέων , μοναχών και λοιπών πλανεμένων αδερφών, σας στέλνω ένα απόσπασμα κειμένου που με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο μ'αυτό.
Διαγραφή"Χρειαζόμαστε διάκριση στην όποια γνώμη μας, άποψη ή θεωρία εκφράζουμε περί Θεού, και στην όποια στάση μας περί εκκλησιαστικών ζητημάτων. '' Τι γνώμη έχεις; '' Mε ερωτάς δια το τάδε θέμα.. μα ποιός είμαι εγω να εκφράσω γνώμη άλλην απο αυτήν που μας παρεδώθει δια της Θείας αποκαλύψεως; Πάσχομεν άραγε απο απουσία Διακρίσεως; Tι είναι η Διάκρισις;
*[Διάκρισις, στους μέν αρχαρίους είναι η ορθή επίγνωσις του εαυτού των.
Στους μεσαίους είναι η νοερά αίσθησις η οποία διακρίνει αλάνθαστα το πραγματικό αγαθό από το φυσικό αγαθό και από το αντίθετό του κακό.
Στους δε τελείους είναι η γνώσις πού έχουν από θεϊκή έλλαμψι και η οποία έχει την δύναμι να φωτίζη πλήρως με την λάμψι της και όσα σκοτεινά υπάρχουν μέσα στους άλλους.]
*Άγιος Ιωάννης ο Σιναΐτης
Ο Άγιος είναι σαφέστατος. Είναι η θεϊκή έλλαμψις, η αληθινή γνώση Θεού, και πηγή Διάκρισις των τελείων. Ο έχων την ανώτερα Διάκρισις δεν δύναται να δωρίζει πχ το κοράνιον αντί του Ευαγγελίου Του Χριστού, ή να αγνοεί τους ιερούς κανόνες. Οφείλουμε να αποκτήσουμε Επίγνωση της καταστάσεως μας, και Διάκριση, κατά τα ορθά πρότυπα της ορθόδοξης παράδοσης. Έχωμεν θεραπευμένη την νοερά ενέργεια του νοός; Την διαθέτουμε κυκλικώς περιστρεφομένη εν την καρδίαν μας να μας οδηγεί απλανώς; Ή ομιλούμε στοχαζώμενοι, επιζητώντας την αποδόχη της γνώμης μας, αγνοώντας την ένωση με τις Άκτιστες ενέργειες του Θεού...
Αυτό είναι μια πτώσις, είμαστε ασθενείς.
Ως ασθενείς λειτουργούν και συνλειτουργούν οι αγνοώντες και παρεκλίνωντες των ιερών κανόνων, αλλά και στόν αντίποδα οι υπερβάλλοντα ζήλων, ομιλώντας για μιάν εγωιστική ''κατοχή'' Θείας χάριτος.
Δεν δύναται να ενεργούν κατά αυτόν τον τρόπο όσοι βιώνουν έστω και στο ελάχιστο την θείαν αποκάλυψη. Είναι αδύνατες οι οποίες αποκλίσεις από αυτούς, ακόμη και αν βρίσκονται εις την αρχικήν κατάστασιν της παιδείας του Θεού, από τους πάσχοντες την έλλαμψιν το πρώτο στάδιο της θέωσης, όπως αναφέρει χαρακτηριστικά ενας από του μεγάλους θεολόγους του προηγούμενου αιώνα ο π. Ιωάννης Ρωμανίδης."
Πηγή: http://pneumatoskoinwnia.blogspot.de/2014/12/blog-post_15.html?m=1
Ο 3.16 εκατσε ολη τη νυχτα να γραψει αληθειες φοβερες.και πιο κατω αλλεςφοβερες , του σεβ.Ναυπακτου .σας ευχαριστω 3.16.ευχαριστω κ την ιστιολογο .@@@
ΔιαγραφήΕ όχι και έγραφε " ΟΛΗ τη νύχτα"! Μην υπερβάλλουμε 10; 13 π.μ.
ΔιαγραφήΑπλώς σε μια συγκεκριμένη ώρα της νύχτας επειδή έχει αϋπνίες όπως και γω (γεράματααα!) έκανε ένα κόπυ πέιστ.
Καλά είναι τα ωραία λόγια.
Το είπε και ο Χριστούλης μας.
" Κατα τα λόγια αυτών να ποιείτε (να πράττετε)
κατα τα έργα αυτών (παπάδων,δεσποτάδων ) να ΜΗΝ ποιείτε γιατί συχνά είναι γεμάτα ΑΊΡΕΣΗ και ΣΚΛΗΡΟΤΗΤΑ και ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ...
Όμως αυτή είναι μια ΑΛΛΗ συζήτηση που ΔΕΝ θα την κάνω κάτω από το βίντεο με τον( αν) όσιο Μιχαήλ Χαραμπίδη!
;-)
Δεν είχα αϋπνίες, απλά δούλευα νυχτερινή βάρδια και σε κάποιο διάλλειμα έγραψα το σχόλιο με τα λόγια του Επισκόπου που εκφράζουν πλήρες το φρόνημα μου.
ΔιαγραφήΑγαπητή Ευανθία, μια από τις εξαιρετικές ιδιότητες της Θεϊκής Αγάπης, είναι να ξεχωρίζει τον άνθρωπο από τον διάβολο- αμαρτία και γενικά από κάθε πάθος κι αδυναμία του.
Το ξεχώρισμα αυτό δεν γίνεται στο νου, αλλά στην καρδιά. Στην καθαρή καρδιά που αξιώθηκε να γίνει κατοικητήριο της Αγίας Τριάδος.
Αυτό είναι το κύριο έργο των τέκνων του Θεού. Να νικούν την "αίρεση, την σκληρότητα και υποκρισία"...δηλαδή τον κοινό εχθρό, δίχως να να διαπληκτίζονται με τον πλησίον τους.
Συνδέουν μέσα στην καρδιά τους πάντες με τον πραγματικό τους εαυτό, τον Θεό.
Τουτέστιν είναι Ορθοδοξία!
" που εκφράζουν πλήρες το φρόνημα μου" έγραψες αγαπητέ αλλά μάλλον ήθελες να γράψεις " που εκφράζουν ΠΛΗΡΩΣ το φρόνημά μου" , έτσι δεν είναι;
Διαγραφή;-).
ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΓΝΩΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥΣΑΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΚΑΙ ΟΞΥΔΕΡΚΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ ΑΠΟ ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΒΑΣΗ. Ο ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ ΗΤΑΝΕ ΣΤΟ ΚΟΜΜΑ ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΤΟ ΘΑΡΡΟΣ ΝΑ ΠΕΙ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΤΟΥ. ΗΞΕΡΕ ΠΟΥ ΠΑΜΕ
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΤΟ ΥΠΕΡΦΥΣΙΚΟ.
ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΟΤΑΝ ΡΩΤΗΣΑΝ ΤΟΝ Κ.Η.Ι.ΧΡΙΣΤΟΝ ΠΟΤΕ ΘΑ ΓΙΝΕΙ Η ΔΕΥΤΕΡΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΕΚΕΙΝΟΣ ΑΠΗΝΤΗΣΕ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΞΕΡΕΙ ΜΟΝΟ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ
ΟΥΔΕΙΣ ΠΡΟΦΗΤΗΣ ΜΕΤΑ ΧΡΙΣΤΟΝ.
ΤΖΙΜΑΝΙ
@Tζιμάνι
ΑπάντησηΔιαγραφήΓενικά συμφωνώ ότι πολλές "προφητείες" είναι θέμα σωστής αξιολόγησης συγκεκριμένης πληροφορίας.
Δεν απαιτούνται υπερφυσικές ιδιότητες, ντε και σώνει..
Το θέμα της Προφητείας όμως είναι τεράστιο
και σκέφτομαι να του αφιερώσουμε μια ξεχωριστή ανάρτηση.
"Από το 1932 μέχρι το 1945 δεν είχαμε εξωτερικό δανεισμό, ενώ είχε παγώσει η εξυπηρέτηση των παλαιών δανείων λόγω της παγκόσμιας κρίσης και του πολέμου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤην περίοδο 1946-1967, που ήταν και από τις δυσκολότερες περιόδους για τη χώρα μας, η Ελλάδα θα συνάψει συνολικά δάνεια ύψους 406 εκατ. δολ. για την αντιμετώπιση δαπανών του εμφυλίου πολέμου και κυρίως για σημαντικά έργα υποδομής, που έθεσαν τα θεμέλια για την ανάπτυξη της χώρας. Την περίοδο αυτή διακανονίστηκε το 97% του εξωτερικού προπολεμικού Δημόσιου Χρέους. Την περίοδο της δικτατορίας ο εξωτερικός δανεισμός σημείωσε πολύ μικρή αύξηση, λόγω της απομόνωσης της χώρας μας και τελικά το εξωτερικό Δημόσιο Χρέος το 1974 ήταν 115 δισ. δρχ. (22% του ΑΕΠ)."
Από εδώ http://www.epistimonikomarketing.gr/i-diahroniki-ekseliksi-tou-dimosiou-xreous/
Λυπάμαι αν στεναχωρώ κάποιον φίλο των συνταγματαρχών αλλά χρέος υπήρχε.
Ο Χαραλαμπίδης ήταν δυνατό στέλεχος του ΠΑΣΟΚ της πρώτης περιόδου αλλά αποχώρησε μαζί με αρκετούς άλλους αξιόλογους.
Για τον άγιο Παϊσιο ο καθένας ας πιστεύει ό,τι θέλει.Πρόβλημά του.
παπα-Κώστας
;-) Ευτυχώς που έχουμε και παπάδες ασχολούμενους με πολιτικά και οικονομικά θέματα και μας διαφωτίζουν...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι που να με έβλεπες παλιά στο δρόμο με το κόκκινο αστέρι...
Διαγραφήπαπα-Κώστας
O Μιχάλης Χαραλαμπίδης ήταν ένας από τους χιλιάδες που βλέπανε προς τα πού πηγαίνει το πράγμα ήδη από τις αρχές της δεκαετίας του 80. Αυτός ήταν ο πιο προβεβλημένος... την σήκωνε την προβολή εξάλλου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟσον αφορά την χούντα και τον κ. καθηγητή και επειδή το επιχείρημα αυτό κυκλοφορεί πολύ τελευταία στους χώρους της διανόησης (βλ. Στέλιος Ράμφος σε εκδήλωση "Ποταμιού") έχω να πω ότι πέραν του ότι είναι ψευδές, είναι ΚΑΙ παραπλανητικό διότι ανασύρει μέσα από μια ολόκληρη πολιτική περίοδο και διακυβέρνηση της χώρας, ένα μόνο στοιχείο, το πιο εύκολο για την απαίδευτη και συμφεροντολόγα σκέψη του κάθε "νοικοκυραίου" που δεν βλέπει κι ούτε νοιάζεται πέρα από το σπιτάκι του και το ατομικό του συμφέρον. Του κάνει μια ένεση "πολιτικής" σκέψης, του λέει κάτι εύπεπτο και εύκολο και δεν του λέει ότι η Χούντα ήταν που έφτιαξε το οικοδομικό έκτρωμα των μεγάλων πόλεων όπου ζει, η Χούντα ήταν που ευτέλισε την έννοια της πατρίδας και της θρησκείας με τα μασκαριλίκια τους, η Χούντα ήταν που διαμέλισε την Κύπρο και τόσα άλλα.
Κρίμα για τον κ. καθηγητή να δέχεται να τον χρησιμοποιούν προεκλογικά για να πει ότι "Δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα. Είμαστε σε κατοχή όπως με τους Γερμανούς το '40".
Μα κ. καθηγητά ποιός σας είπε ότι ο ελληνικός λαός το 40 δεν έκανε τίποτα επειδή είχε γερμανική κατοχή;
Δεν έχετε ακούσει τίποτα για το ΕΑΜ, για τον ΕΛΑΣ; για την Εθνική Αντίσταση;
Το γαρ πολύ της θλίψεως...
Καλά,εδώ ο Ράμφος έχει πει ότι για τη κρίση φταίει το ότι οι Έλληνες είναι ποτισμένοι με το πνεύμα της Φιλοκαλίας και της Ορθοδοξίας.Στα άλλα θα κόλλαγε.Τέτοιους "διανοούμενους έχουμε γεμίσει.Κανένα καλό δε βλέπουμε.
ΔιαγραφήΚαι μη ξεχνάτε,"είναι φίλοι μας οι Γερμανοί"
παπα-Κώστας
@paracosmos
ΑπάντησηΔιαγραφήΣαφώς και οι συνταγματάρχες με τον τρόπο τους
γελοιοποίησαν την έννοια θρησκεία, παντελώς
σαφώς και ο Ιωαννίδης της Χούντας παρέδωσε την Κύπρο στους Τούρκους, νομίζω όμως ότι οικουμενιστής και Πασόκος καθηγητής Μπέης- προς τιμήν του-
είπε κάποιες αλήθειες που από κανέναν άλλον Πασόκο ΔΕΝ τις άκουσα ΔΗΜΟΣΙΑ να λέγονται.
Είδες; μέχρι και τα αυτιά του πέσαν του Αυτιά, από την έκπληξη!
;-)
To ότι στις ντουλάπες μαζί με τις σφραγίδες της Ελληνικής Δημοκρατίας και με το Σύνταγμα φύλασσαν και τα "τούβλα", το ξέρουμε από τον καιρό των Πάμπερς. Και σιγά μην του Αυτιά πέσανε τ' αυτιά του! Λες κι αυτός ήρθε από τον Άρη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜόνο που με αυτά τα ανέκδοτα και με κατακλείδα ότι δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα, αυτοί που λέμε "πνευματικοί" άνθρωποι της χώρας και από τους οποίους περιμένει κάτι να ακούσει ο έρμος πολίτης, για τις αιτίες και τους λόγους της αθλιότητας που ζει, αναπαράγουν και βαθαίνουν τον βούρκο...
Ούτε εγώ είμαι αισιόδοξη.
Περιμένω όμως να ακούσω κάτι που να εξηγεί το γιατί...
Αλλιώς είχαμε και τον Τριανταφυλλόπουλο...
(" πω πω! ο paracosmos μεγάλο κοφτήρι! χειρότερη και από παλαιοημερολογίτισσα!
ΑπάντησηΔιαγραφή;-). Nα πω ότι τις δημοσιογραφικές επιτυχίες του Τριανταφυλλόπουλου, τις έκανε ο Σωκράτης Γκιόλιας με την κρυφή του κάμερα. Γι αυτό τον ξεπαστρέψανε το Σωκράτη και ΔΕΝ λυπήθηκαν ουτε την έγκυο γυναίκα του. Για να πάρουν ΟΛΟΙ οι δημιογραφίσκοι μας το μήνυμα, να το Βουλώνουνε, εκεί που ΠΡΕΠΕΙ να το βουλώνουνε, αλλιώς θα τους φάει το μαύρο χώμα...α χα χα...καλά τα λέει και ο Ελευθερίου στη φοβερή διαφήμιση τη μαφιόζικη για το pitseti που παθαίνει κακό όποιος ΔΕΝ θέλει να το αγοράσει.." )
.........................................................................
;-) Ελένη, ασχετο, αλλά είμαι αλλού αυτή τη στιγμή..
διαβάζοντας τον" Μοσκώβ Σελήμ" δια δευτέραν φοράν βρήκα το ρήμα ξερβουρβουλώ. Είναι ξεΡβουρβουλώ, ή είναι ξεβουρβουλώ, χωρίς το ρ;
Το έχεις πρόχειρο το κείμενο, να το ελέγξεις;
Οχι δεν έχω το κείμενο, Ευανθία!!
Διαγραφή@paracosmos
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΑΡΑΚΑΛΩ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΤΟ Ε Λ Α Ν ( ΕΛΛΗΝΙΚΟ Λ Α Ι ΚΟ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΤΙΚΟ ΝΑΥΤΙΚΟ) ΚΑΙ ΤΗ ΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΤΟΣΟ ΣΤΗΝ ΚΑΤΟΧΗ ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ, ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΚΑΙΡΟ ΤΗΣ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗΣ.
ΓΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ Σ.ΣΑΡΑΦΗ ) Ο ΕΛΑΣ.
ΤΖΙΜΑΝΙ
Δεν θέλω να ξεκινήσω φαγώματα μουστακιών, ειλικρινά, αλλά δεν μπορώ και να μην εκφράσω, έστω και όσο πιο Λακωνικά και χωρίς συνέχεια γίνεται, την μόνιμη απορία μου: ποτέ μου δεν κατάλαβα την έννοια "θρησκευόμενη αριστερά" (πάγκοινη στην χώρα του παραλόγου, Ελλάδα)! Ε, ψιτ, εκεί έξω, έχετε ακούσει περί διαλεκτικού υλισμού; Αν ναι, που σίγουρα ναι, έχετε λύσει μέσα σας την αντίφαση που περιέχεται στην διπλή παραδοχή, και χριστιανισμού και μαρξισμού; Αν ναι, δεν μπορεί παρά να είναι με το σκεπτικό του τύπου "οι πρώτοι Χριστιανοί ζούσαν με την πλήρη κοινοκτημοσύνη, άρα με μια τέλεια και ιδανική μορφή κομμούνας", "μετά διεστράφη το πράγμα", κτλ. Και στο κάτω κάτω "επιλέγουμε ό,τι μάς αρέσει / είναι ανθρωπιστικό / σωστό / θεάρεστο από τα συστήματα, δεν τα αντιγράφουμε άκριτα, τυφλά, μονοκόμματα", κτλ, κτλ, κτλ. ("αιρετική" αριστερά, λοιπόν)... Θα μπορούσε να ήταν έτσι αν η ιστορία, και δη η Ελληνική, με το γνωστό αιματοκύλισμα, δεν είχε δείξει αλλιώς, και αν πλέον σήμερα είχε και "επισήμως" καταργηθεί ο αριστερός δογματισμός, πράγμα που δεν έχει γίνει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυδοκία
(κι όλο σκεφτόμουνα: κάτω από τετοια ανάρτηση, δεν θα φανεί το Ευδοκάκι; Ε! φάνηκε! ;-) )
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλέ Ευδοκία μου
εκείνος ο Μάρξ δεν ξεπατίκωσε από το Χριστιανισμό, μοντέλα πολιτικής συμπεριφοράς; Δεν υπάρχουν στεγανά, ούτε στην Επιστήμη πια σήμερα. Ολα τα πεδία αλληλοεπηρεάζονται και αλληλοπεριχωρούνται...και αναπτύσσεται τρελή έρευνα, πάνω σε θέματα διεπιφάνειας, εκεί δηλαδή που εφάπτονται επιστημονικά τα δυο διαφορετικά γνωστικά αντικείμενα.
Τι καλό βιβλιο διαβάζεις αυτόν τον καιρό;
Γειά σου Ευδοκία!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμμερίζομαι τον προβληματισμό σου. Ναι, υπάρχουν αντιφάσεις και η κύρια βρίσκεται στην έννοια της "πάλης των τάξεων"... Χρειάζεται πολύ ανάλυση, έχουν γραφεί πάρα πολλά εξάλλου. Το έργο του Μπ. Μπρεχτ βρίσκεται σ' αυτή την προβληματική....
Ο δικός μας ο Μιχάλης Κατσαρός είχε εκφράσει την δυσαρέσκειά του, έντονα μάλιστα σε ένα ποίημα αποκαλώντας τον Τ. Λειβαδίτη : αστό ποιητή....
Δίχως τέλος η συζήτηση.
Για τον διάλογο που φιλοξενείται εδώ, θα παραθέσω ένα απόσπασμα από μια εργασία, στην οποία είχα κι εγώ μια μικρή συμβολή, ως απάντηση για προβληματισμό :
"Ο κόσμος δεν είναι μονοδιάστατος.... ο νεωτερικός άνθρωπος σαλπίζοντας την «απομάγευση» του κόσμου στην πραγματικότητα νέκρωσε και ακινητοποίησε τον κόσμο. Μετέτρεψε ότι ήταν χλωρό και ζωντανό σε ένα νεκρωμένο δάσος μέσα στο οποίο παγιδεύτηκε.
Στην αυγή του 21ου αιώνα μέσα σ’ ένα κόσμο, βαθιά διαταραγμένο, στερημένο από νόημα, αποστεγνωμένο από τον στοχαστικό λόγο, γίνεται φανερό ότι δεν μπορούμε να κατανοήσουμε τίποτα από την πραγματικότητα, τον κόσμο και τον άνθρωπο μέσα σ’ αυτόν εάν επιμείνουμε να κινούμαστε μέσα σε νεοθετικιστικά ή άλλα ιδεολογήματα. Με άλλα λόγια δεν μπορούμε να κυριαρχήσουμε (γιατί περί αυτού πρόκειται) επί του κόσμου και της ανθρώπινης δημιουργικότητας φράζοντας τις υπόγειες διαβάσεις του, γιατί ο κόσμος είναι απείρως πολυπλοκότερος, πλουσιότερος, χυμωδέστερος, μιλάει πολλές κι απρόβλεπτες γλώσσες, συγκοινωνεί από μυστικά περάσματα, κατορθώνει να μας εκπλήσσει και να μας ανανεώνει, θέτοντας πολλές φορές σε σκληρή δοκιμασία τις βεβαιότητες και τα συμπεράσματά μας.
Γιατί το Άγιο Πνεύμα εκπορευόμενο εκ Πατρός «ὅπου θέλει πνεῖ, καὶ τὴν φωνὴν αὐτοῦ ἀκούεις, ἀλλ' οὐκ οἶδας πόθεν ἔρχεται καὶ ποῦ ὑπάγει·» (Ιω. 3,8) "
Εντάξει. You've got a point. Βέβαια, ο κλασσικός παλιός Έλληνας αριστερός θρησκευόμενος (στη δε ακραία του μορφή ο γνωστός τύπος του παπά με τα φουσέκια στυλ Βελουχιώτη) δεν νομίζω να είχε προχωρήσει σε τέτοιες σκέψεις εκλογίκευσης. Απλώς ήταν και με τον χωροφύλαξ και με τον αστυφύλαξ, με τον πρώτο από συνήθεια, επειδή έτσι το βρήκε από τη γιαγιά του, με τον δεύτερο από το κλασσικό κοινωνικό κόμπλεξ και τη μανία (που τού ενεφύσησαν οι κατάλληλοι διαφωτιστές από τη δεκαετία του '30, άντε '20 και μετά, πριν απλώς τσομπανάκος ήτανε) να το αναποδογυρίσει το ρημάδι το σύστημα, κακούργα κοινωνία. Γιατί ο γείτονας να "έχει"; (το λέει και το Ευαγγέλιο, αλλέως πως βέβαια)...
ΑπάντησηΔιαγραφήΆσχετο: σε κάποια ανάρτησή σου ανέφερες ως έμπνευση κάποιου σχολιαστή το Έρως ανίκατε μάσαν, και πολύ σού άρεσε. Δεν ξέρω αν το ξέρει και ο ίδιος ο σχολιαστής, η ατάκα είναι του Μποστ, και βρίσκεται σε γελοιογραφική ιστοριούλα που διακωμωδεί τα Χτυποκάρδια στο Θρανίο, σε ένα καταπληκτικό περιοδικό που έβγαινε για λίγα χρόνια, τέλη '60, ονόματι Συλλογή.
Κοιτάζω ξανά τα θεατρικά του Ανούιγ. Εκτός από την πασίγνωστη Αντιγόνη, υπάρχει και η Ευρυδίκη, και ανήκουν και οι δύο στα pièces noires. Καθώς τα κίνητρα των αρχαίων ηρώων έχουν μεταφερθεί στη σύγχρονη ψυχολογία, στην Ευρυδίκη ο Ορφέας γυρίζει και την κοιτάζει επίτηδες, ξέροντας ότι έτσι την χάνει για πάντα. Γιατί; Για να μην τη φθείρει ο χρόνος, και αυτήν και τη σχέση τους, για να μείνει ιδανική και στο απώγειο της ομορφιάς της και έξω και μέσα του.
Ευδοκία
ΕΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΦΡΑΣΗ ΘΡΗΣΚΕΥΟΜΕΝΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΤΟΤΕ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΒΑΛΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΜΕΣΑ ΣΕ ΚΟΥΤΑΚΙΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήENGELS ΘΕΣΗ...ΑΝΤΙΘΕΣΗ.....ΣΥΝΘΕΣΗ
ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ ΠΑΤΗΡ ΠΑΝΤΩΝ
ΤΖΙΜΑΝΙ
"Θρησκευόμενη αριστερά". Με την σύγχρονη έννοια; Ας το δεχθώ. ΟΧΙ όμως και με παραπομπές στην δράση του... ΕΛΑΣ, σε θρησκευτικό μπλογκ, και δη Μεσσήνιας! Αν μη τί άλλο μην ξεχνάμε και την Πηγάδα (συγγνώμη, διαχειρίστρια, αν σε φέρνω σε δύσκολη θέση), μεταξύ π ά μ π ο λ λ ω ν άλλων περιπτώσεων. Δεν νομίζω να εννοούσε τ έ τ ο ι ο ν πόλεμο ο Ηράκλειτος. Αλλά ξέχασα τους πιο αμείλικτους νόμους της νεοελληνικής ψυχολογίας που παγιώνονται όλο και περισσότερο, καθώς περνά ο καιρός, και που συνυπάρχουν και συνδυάζονται με άκρως οξύμωρο τρόπο: αφενός Λήθη/Αμνησία, αφετέρου Εκεί που μάς χρωστάγανε μάς πήραν και το βόδι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυδοκία
Eυδοκία πσυχραιμίααα!
ΑπάντησηΔιαγραφή;-)
Και οι μεν και οι δε(ν) εκείνη την περιοδο, κάναν φρικιαστκές αγριότητες..με την αμέριστη οικονομική υποστήριξη των φίλων μας των Αγγλων, που εκπαίδευαν
(οι ΙΔΙΟΙ άγγλοι) τα αδέρφια τούς Έλληνες,πώς να σκοτώνουν ό ένας τον άλλων, ώστε να ευοδώνονται τα αγγλικά συμφέροντα..)
Σύμφωνοι Σαλογραία μου. Εντάξει, ουδεμία αντίρρηση ότι οι ξένοι χρησιμοποιούσαν και τότε, όπως και σήμερα, τους Έλληνες. Όμως αν θέλουμε να κρατάμε ισορροπίες, ας τις κρατάμε εκατέρωθεν, όχι μονόμπαντα. Αναφέρεται ευρέως ο ΕΔΕΣ, όπως ο ΕΛΑΣ, ενώ συμμετείχε και αυτός, π.χ. στον Γοργοπόταμο; Σχεδόν ποτέ. Άλλωστε, η αρχή του διχασμού της Αντίστασης έγινε πολύ νωρίς, επί κατοχής. Κάποιοι σκέφθηκαν ότι ήταν ευκαιρία με την ανατροπή του εχθρού να ανατραπεί και το αστικό καθεστώς. Κάποιοι ήθελαν μόνο την ανατροπή του εχθρού. Γιατί πάντα να αποσιωπάται ή να ωραιοποιείται η βασική αυτή διαφορά, και πάντα προς έπαινο αυτών που άρχισαν το κακό;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυδοκία
Ευδοκία μου
ΑπάντησηΔιαγραφήμήπως είναι το μόνο άδικο αυτό που επισημαίνεις;
Το δικό μου μαύρο, κατάμαυρο, κατράμι παράπονο είναι:
Γιατί να αποσιωπούν το ΔΙΚΑΙΟ του ΠΑΤΡΙΟΥ εορτολογίου και να μη λένε αυτοι οι παμπόνηροι, ΎΠΟΥΛΟΙ καινοτόμοι ρασοφόροι, ότι ΜΕΧΡΙ το 1924 , οι εορτές γίνονταν με το ΠΑΤΡΙΟ ΚΑΙ ΌΤΙ ΑΛΛΑΞΑΝ ΜΙΑ ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΚΗ ΤΑΞΗ ΑΙΩΝΩΝ, για χάρη του πάπα, και ότι την άλλαξαν με τη βοήθεια της Χούντας και των χωροφυλάκων;
Το ρωτάω και απάντηση δεν μου δίνεται.
(Βλέπεις; ο καθένας με τον πόνο του εδώ μέσα...)
;-)
Μεγάλο το παράπονο σου σαλή, σε νιώθω και σε κατανοώ .
ΔιαγραφήΚάποτε είχα και του λόγου μου πολλά παράπονα, από ανθρώπους και το Θεό. Μέχρι που άρχισε να μου δείχνει ο Θεός τον εαυτό μου.
Όσο περισσότερο γνώριζουμε τον εαυτό μας, τόσο λιγοστεύουν και τα παράπονα. Αρχίζοντας από τα μεγάλα μέχρι τα πιο μικρά.
Τώρα που γνώρισα καλά τον εαυτό μου, δεν έχω παράπονο από κανέναν και για τίποτα.
Τώρα είμαι καλά. Δόξα τω Θεώ.
Ιωάννης
Αγαπητέ Ιωάννη
ΑπάντησηΔιαγραφήμε το τόσο συμπονετικό σου ύφος
ΔΕΝ έχω παράπονο από την ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ μου ζωή ή τη δουλειά μου. ΔΟΞΑ ΤΩ ΘΕΩ. Αυτά δουλεύουν καλά μέχρι στιγμής και δούλεψαν καλά εδώ και δεκαετίες.
ΤΟ ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΙΩΚΕΤΑΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ, ΑΠΌ ΡΑΣΟΦΟΡΟΥΣ ΑΝΑΞΙΟΥΣ. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΜΟΥ.
ΕΧΟΥΜΕ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΑΣΤΕ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΑΡΕΔΩΣΑΝ ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ, ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ κατεβάζουμε τα βρακιά μας, απέναντι σε ΚΑΝΕΝΑΝ Κερατά, που έρχεται να παπαρολογίες να μας μαλαγανέψει και να μας ΚΛΕΨΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΘΕΝΙΑ ΤΗΣ ΚΑΘΑΡΗΣ ΜΑΣ ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ.
ΤΕΛΟΣ.
Μη κλείνετε απότομα την αυλαία μαντάμ σαλογραία. Ελπίζω δεν θα μου αρνηθείτε να βάλουμε μαζί χέρι-χέρι, με σεβασμό στο κοινό και μεταξύ μας, ένα Happy End :)
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν μπορεί να μας εμποδίσει κανείς να ομολογούμε και να υπερασπίζουμε την πίστη μας απέναντι στις πονηρές νοερές δυνάμεις του σκότους, κάθε μέρα και κάθε στιγμή, τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά.
Ο Απόστολος Παύλος μας λέγει ότι «δεν αγνοούμε τα νοήματα αυτού».
Ιωάννης
"happy End' Ιωάννη;
ΑπάντησηΔιαγραφή;-)
Βλέπεις πολλές Ελληνικές ταινίες,εκεί στη Γερμανία που μας λες ότι βρίσκεσαι;
καλό σου βράδυ
η μανΔάμ Σαλογραία
Κάπου-κάπου βλέπω καμία ταινία. :)
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα, τελευταία είχα πάει με το γιό μου στο σινεμά και είδαμε τον μυθικό μας ήρωα Ηρακλή.
Αν και φανταστικό το σενάριο, είχε αρκετά καλά διδάγματα.)
Αυτά όμως που σου γράφω σαλή, δεν έχουν σχέση με ταινία φαντασίας, αλλά είναι αποτέλεσμα βαθιά κι ακλόνητης πεποίθησεως συνεπούς Ορθοδόξου ζωής και φρονήματος.
Αν ο καθένας μας, ομολογούμε και υπερασπίζουμε την Αγία Ορθόδοξο Πίστη των Πατέρων ημών στην καθημερινή μας ζωή, - όταν θα έρθει η ώρα - σαν κατασκεύασμα από τραπουλόχαρτα θα διαλύσουμε τα σχέδια των σκοτεινών δυνάμεων και των οργάνων του!
Αυτό τον αγώνα έκαναν και οι Άγιοι Πατέρες ημών.
Νίκησαν πρώτα σε προσωπικό επίπεδο τον κοινό
εχθρό και ύστερα πανέτοιμοι έδωσαν τον νικηφόρο αγώνα τους κατά πάσας αιρέσεως.
Ιωάννης
Ιωάννη
ΑπάντησηΔιαγραφήμακάρι να είσαι στη ζωή τη χριστιανική
όσο ΘΕΣ να νομίζεις ότι είσαι.
Προσωπικά ΔΕΝ τολμάω να ισχυριστώ κάτι τέτοιο
επειδή ΦΟΒΑΜΑΙ γνωρίζοντας ότι το ύψος της ανθρώπινης ΑΥΤΑΠΑΤΗΣ, μπορεί να είναι ασύλληπτο πράγματι.
Αφήνω να αποφασίσει λοιπόν ο ΧΡιστούλης, περί των εσωτερικών μου ποιοτήτων, όταν πεθάνω με το καλό
και πάω να Τον συναντήσω..
(τι θα πουν όσο ζω οι άνθρωποι, έχει πάψει ΠΡΟ ΠΟΛΛΟΥ να με ενδιαφέρει. Και καλό να πούνε, ΕΚΤΟΣ αληθείας δικής μου θα είναι, και κακό να πούνε πάλι ΕΚΤΟΣ αληθείας δικής μου θα είναι επομένως;
...επομένως...είμαστε στο ΈΛΕΟΣ..
Ο,τι νομίζει ο Κύριος, ας κάνει..
;-)
Εύχομαι ολόψυχα αυτή η συνάντηση να γίνει εις όλους πριν της αναχώρησης απ αυτή τη ζωή.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιότι, κατά τους Πατέρες και από μικρή μας πείρα γνωρίζουμε ότι, αληθινή μετάνοια υπάρχει μόνο εκεί που υπάρχει προσωπική σχέση με το Θεό. Η συνάντηση με τον προσωπικό Θεό είναι η απαρχή της μετανοίας μας.
Συνήθως, έρχεται Εκείνος προς συνάντηση μας. Κι αυτό σε κάποια στιγμή που δεν το περιμένουμε, φέρνοντας κυριολεκτικά τα πάνω-κάτω...
Ιωάννης