(Ο ναός του Halligrimur
στο Ρέικιαβικ, Ισλανδία.
Αυτή η Λουθηρανική εκκλησία έχει 244 πόδια
(74,5 μ) ύψος.
Σχεδιάστηκε λέγεται για να απεικονίζει την ροή της λάβας .
Όπως γνωρίζετε στην Ισλανδία υπάρχουν αρκετά
ενεργά ηφαίστεια, οι εκρήξεις των οποίων διαμορφώνουν το τοπίο της. Ο
εντυπωσιακός ναός ολοκληρώθηκε το 1986.
...................................................................................................................................
Η
ΑΙΡΕΣΗ ΤΗΣ ΕΚΚΟΣΜΙΚΕΥΣΗΣ
Χρυσόστομος Μαϊδώνης
(Πρωτοσύγκελλος Ἱερᾶς
Μητροπόλεως Ἱερισσοῦ)
(αποσπάσματα)
Ἡ ἐκκοσμίκευση εἶναι ἡ ρίζα κάθε αἱρέσεως
καὶ ψευδοδιδασκαλίας.
Ἡ πτώση τοῦ ἀνθρωπίνου γένους εἶναι ἐκκοσμίκευση.
Ἔτσι καὶ κάθε ἐκκοσμίκευση εἶναι πτώση.
Ὁ κόσμος ἀπορροφᾶ τὴν Ἐκκλησία,
δὲν μεταμορφώνεται ἀπὸ τὴν Ἐκκλησία.
Ἡ ἐκκοσμίκευση δρᾶ ἐντός τῆς Ἐκκλησίας, θέλει νὰ ἔχει λόγο γιὰ τὴν Ἐκκλησία, τῆς «θολώνει» τὴν αὐτοσυνειδησία, τὴν ἀποπροσανατολίζει καὶ μετατοπίζει τὸ κέντρο ἀπὸ τὸ Χριστὸ στὸν ἄνθρωπο. [...]Ἔτσι ἡ θρησκεία τῆς πλειοψηφίας τῶν συγχρόνων Ἑλλήνων φαίνεται νὰ εἶναι ἡ θρησκεία τῆς ἐκκοσμίκευσης, ἡ θρησκεία τῆς καλυμμένης φιλαυτίας καὶ ὄχι τῆς ἀποκαλυμμένης ἀληθείας.
Ἡ θρησκεία τοῦ βολέματος.
Τι εἶναι ἡ ἐκκοσμίκευση;
α. Στὴν ἐκκοσμίκευση βρίσκεται ἡ Ἐκκλησία,
Τι εἶναι ἡ ἐκκοσμίκευση;
α. Στὴν ἐκκοσμίκευση βρίσκεται ἡ Ἐκκλησία,
ὅταν παύει ἡ Ἐκκλησία νὰ εἶναι τὸ ἁλάτι τῆς γῆς
καὶ γίνεται γήινη. Καταπατεῖται ὑπὸ τῶν ἀνθρώπων, ἀπορροφείται ἀπὸ τὸν κόσμο.
Γίνεται τὸ παιδὶ γιὰ ὅλα τὰ θελήματα τῆς δέσποινας φιλαυτίας, τῆς ἐκκοσμίκευσης.
Ἐγκλωβίζεται στὴ λογικὴ ὄχι τί θέλει ὁ Θεός, ἀλλὰ τί θέλει ὁ κόσμος. Καθαρὰ ἐγκλωβισμὸς στὴ φθορὰ καὶ στὸ θάνατο. Ἔτσι ἡ ἐκκοσμίκευση εἶναι μία κατάσταση ἀνυπαρξίας καὶ θανάτου. Ἡ ἐκκοσμίκευση θέλει τὴν Ἐκκλησία νὰ ἀσπάζεται καὶ νὰ ἀκολουθεῖ, ὅ,τι εὔκολο, μέτριο, ἁπλὸ καὶ πρόχειρο ἀγαποῦν, θέλουν οἱ ἄνθρωπο καὶ ὄχι τί θέλει ὁ Θεός.
Κληρικοὶ καὶ λαϊκοὶ ἄγευστοι τῆς ὀρθοδόξου πνευματικότητος μετατρέπουμε τὴν Ἐκκλησία σὲ ἀνθρώπινο ὀργανισμό, ταμεῖο κοινωνικῆς πρόνοιας, πολιτικὸ δραστήριο γραφεῖο, ποὺ δίνει συνεχῶς συνεντεύξεις κάνοντας δηλώσεις ἐπὶ παντὸς ἐπιστητοῦ, χαμογελώντας πρὸς πάντας, ὥστε ὅλοι νὰ μᾶς συγχαίρουν καὶ νὰ μᾶς ἐπευφημοῦν.
Πνεῦμα τελείως ἀντιευαγγελικό.
β. Ἡ ἐκκοσμίκευση δεν ἐμφανίζεται σὰν ἀπ' εὐθείας ἄρνηση τοῦ Θεοῦ, κι αὐτὸ εἶναι ποὺ τὴν κάνει δυσδιάκριτη.
β. Ἡ ἐκκοσμίκευση δεν ἐμφανίζεται σὰν ἀπ' εὐθείας ἄρνηση τοῦ Θεοῦ, κι αὐτὸ εἶναι ποὺ τὴν κάνει δυσδιάκριτη.
Δὲν βάλλει κατὰ μέτωπον.
Δὲν ἀρνεῖται τὰ δόγματα, ἀρνεῖται ὅμως τὸν ὀρθόδοξο τρόπο ζωῆς.
Ἰδεολογικοποιεῖ τὰ δόγματα καὶ δὲν τὰ θεωρεῖ προτάσεις ζωῆς.
Ἀποκόβει τὴ ζωὴ ἀπὸ τὴν ἀλήθεια τῆς πίστεως.
Καὶ ζεῖ ὅπως θέλει καὶ κατὰ τὸ δοκοῦν.
Αὐτὸ συνεπάγεται ἀλλαγὴ θρησκείας, χωρὶς ἐξωτερικὴ ἀλλαγὴ τοῦ δόγματος.
γ. H ἐκκοσμίκευση εἶναι ἡ ἀπώλεια τοῦ πνεύματος
γ. H ἐκκοσμίκευση εἶναι ἡ ἀπώλεια τοῦ πνεύματος
τῆς ἀληθινῆς μετανοίας, ὁπότε ὁ ἄνθρωπος παραμένει
στὸ ἐνταῦθα καὶ δὲν προχωρεῖ στὸ ἐκεῖ, στὴν ἀλλαγὴ ζωῆς. Χάνεται τὸ ἡσυχαστικὸ πνεῦμα τοῦ ἀσκητικοῦ μόχθου,
τοῦ πένθους, τῶν δακρύων καὶ τοῦ ἀγώνα γιὰ τὴν κάθαρση.
δ. Στὴν ἐκκοσμίκευση ὁ ἄνθρωπος δὲν φλέγεται ἀπὸ τὸν πόθο ὁράσεως τοῦ Θεοῦ. Δὲν ζητάει κάτι ὑψηλότερο καὶ βαθύτερο, εὐχαριστεῖται στὸ κατώτερο, στὸ λιγότερο.
ε. Ἡ αἵρεση τῆς ἐκκοσμικεύσεως ἀξιολογεῖ τὴν λατρεία καὶ τελικὰ τὴν ἴδια τὴν Ἐκκλησία, ὡς ἕνα φορέα μεταξὺ τῶν ἄλλων, γιὰ τὴν ἐξυπηρέτηση εἰδικῶν ἀναγκῶν. Ἀξιολογεῖ μὲ τὸ μέτρο τῆς κοινωνικῆς χρησιμότητας σὲ σύγκριση μὲ τὸ κοινωνικὸ ἔργο τῆς παιδείας, τῶν σωφρονιστικῶν συστημάτων ἢ τῆς ἀστυνομίας.
Παραποιεῖ τὸ Ὀρθόδοξο φρόνημα καὶ νοθεύει τὰ ἐκκλησιαστικὰ κριτήρια.
δ. Στὴν ἐκκοσμίκευση ὁ ἄνθρωπος δὲν φλέγεται ἀπὸ τὸν πόθο ὁράσεως τοῦ Θεοῦ. Δὲν ζητάει κάτι ὑψηλότερο καὶ βαθύτερο, εὐχαριστεῖται στὸ κατώτερο, στὸ λιγότερο.
ε. Ἡ αἵρεση τῆς ἐκκοσμικεύσεως ἀξιολογεῖ τὴν λατρεία καὶ τελικὰ τὴν ἴδια τὴν Ἐκκλησία, ὡς ἕνα φορέα μεταξὺ τῶν ἄλλων, γιὰ τὴν ἐξυπηρέτηση εἰδικῶν ἀναγκῶν. Ἀξιολογεῖ μὲ τὸ μέτρο τῆς κοινωνικῆς χρησιμότητας σὲ σύγκριση μὲ τὸ κοινωνικὸ ἔργο τῆς παιδείας, τῶν σωφρονιστικῶν συστημάτων ἢ τῆς ἀστυνομίας.
Παραποιεῖ τὸ Ὀρθόδοξο φρόνημα καὶ νοθεύει τὰ ἐκκλησιαστικὰ κριτήρια.
Ἡ ἰδιότητα τοῦ χριστιανοῦ δὲν εἶναι τότε «μωρία καὶ σκάνδαλο», ἀλλὰ «in».
Καταντᾶ μιὰ ἐξωτερικὴ φαρισαϊκὴ συμμόρφωση σὲ ἠθικὰ πρότυπα, ἔνταξη στὸ «κλὰμπ» τῶν καλῶν παιδιῶν, τῶν τακτοποιημένων, παράγοντας ὁμαλότητος, δηλ. ὑποκρισίας.
Ὁ λόγος τοῦ Χριστοῦ: «οἱ τελῶναι καὶ αἱ πόρναι προάγουσιν ἡμᾶς εἰς τὴν βασιλείαν τῶν Οὐρανῶν» τοὺς φαίνεται ἀκατανόητος.
Οἱ ἐκκοσμικευμένοι χριστιανοὶ εἶναι οἱ χριστιανοὶ τοῦ Ντοστογιέφσκι, οἱ ὁποῖοι ἂν ξαναρχόταν ὁ Χριστὸς, θὰ τὸν σταύρωναν πάλι.
Εἶναι ἐκεῖνοι, οἱ ὁποῖοι μολονότι εἶναι ἐντός τῆς Ἐκκλησίας, ὁ Χριστὸς εἶπε γι' αὐτοὺς «οὐκ οἶδα ἡμᾶς».
[....]
Ἡ ἐκκοσμίκευση ἐχθρός τῆς
εὐσέβειας
Ἔτσι εἶναι. Ἡ κοσμικότητα δὲν ἔχει νὰ κάνει μὲ τὴν εὐσέβεια, μὲ τὴν πίστη, μὲ τὴν ἐκκλησιαστικὴ ζωή. Εἶναι μᾶλλον ἀσέβεια, ὑποκρισία καὶ ἐμπαιγμός.
Ἔτσι εἶναι. Ἡ κοσμικότητα δὲν ἔχει νὰ κάνει μὲ τὴν εὐσέβεια, μὲ τὴν πίστη, μὲ τὴν ἐκκλησιαστικὴ ζωή. Εἶναι μᾶλλον ἀσέβεια, ὑποκρισία καὶ ἐμπαιγμός.
Εἶναι ἄρνηση τῆς χάριτος τοῦ Θεοῦ.
Εἶναι τὰ τερτίπια ποὺ χρησιμοποιεῖ ὁ κοσμικὸς ἄνθρωπος
γιὰ νὰ μὴν τὸν ἐγγίσει ἡ χάρι τοῦ Θεοῦ.
α. Ἀπόρριψη τῆς Θεοφάνειας, τῆς σάρκωσης τοῦ Θεοῦ. Βόλεμα στὴ φυσικὴ πίστη καὶ ὄχι στὴν ἀποκάλυψη τοῦ Θεοῦ ἐν Χριστῷ Ἰησοῦ.
α. Ἀπόρριψη τῆς Θεοφάνειας, τῆς σάρκωσης τοῦ Θεοῦ. Βόλεμα στὴ φυσικὴ πίστη καὶ ὄχι στὴν ἀποκάλυψη τοῦ Θεοῦ ἐν Χριστῷ Ἰησοῦ.
Ὁ κόσμος δὲν ἐμπιστεύεται τὴ σωτηρία του στὸ Χριστό, ἀλλὰ στὸν ἑαυτό του, μέσα ἀπὸ τὴν γνώση καὶ τὰ ἐπιτεύγματά του.
Ἀνθρωπισμὸς= ἀθεΐα.
β. Ὑποτίμηση τοῦ μοναχισμοῦ, ἄρνηση τῆς θεώσεως, τοῦ πολέμου κατὰ τῶν παθῶν.
γ. «Ἄρνηση τοῦ μαρτυρίου, ἄρνηση τοῦ προσωπικοῦ μαρτυρίου στὴ ζωὴ τῶν χριστιανῶν.
δ. «Ἄρνηση τῆς ἀγάπης στὸν ἁμαρτωλό.
β. Ὑποτίμηση τοῦ μοναχισμοῦ, ἄρνηση τῆς θεώσεως, τοῦ πολέμου κατὰ τῶν παθῶν.
γ. «Ἄρνηση τοῦ μαρτυρίου, ἄρνηση τοῦ προσωπικοῦ μαρτυρίου στὴ ζωὴ τῶν χριστιανῶν.
δ. «Ἄρνηση τῆς ἀγάπης στὸν ἁμαρτωλό.
Ἀπολυτοποίηση τῆς ἠθικῆς.
ε. «Ἄρνηση τοῦ συνοδικοῦ συστήματος καὶ ἡ δημιουργία παπικοῦ πνεύματος μέσα στοὺς κόλπους τῆς Ὀρθοδοξίας.
[...]
ε. «Ἄρνηση τοῦ συνοδικοῦ συστήματος καὶ ἡ δημιουργία παπικοῦ πνεύματος μέσα στοὺς κόλπους τῆς Ὀρθοδοξίας.
[...]
( Υ.Γ.
Eυχαριστώ τη φίλη Μαρία Κ. για την προώθηση
του κειμένου.
Ευανθία η Σαλογραία)
Ο Ιατρός Χριστοδουλίδης είναι από αυτούς που πρώτοι αντιστάθηκαν και πάλεψαν (με μεγάλο προσωπικό και επαγγελματικό κόστος) ενάντια στις ανθρωποκτόνες μεταμοσχεύσεις. Αν και μας χωρίζουν αρκετά δογματικά ζητήματα λόγω της προσκόλλησής του στο Παλαιό Ημερολόγιο εντούτοις αναγνωρίζουμε τόσο το ήθος του όσο και τους αγώνες του και προτείνουμε ανεπιφυλάκτως στους αναγνώστες μας την μελέτη των εργασιών του στο μεγάλο θέμα των μεταμοσχεύσεων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί τόσο μίσος σαλο μου για τους παλαιοη/τες αφού δεν γνωριζει ο τρελός τίποτα " Αν και μας χωρίζουν αρκετά δογματικά ζητήματα" ΕΛΕΟΣ τρελέ μας ΕΛΕΟΣ.
!!! ΔΕΝ κατάλαβα το παρόν σχόλιο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠού κολλάει στην παρούσα ανάρτηση ο γιατρός Κυπριανός Χριστοδουλίδης και το εξαιρετικό βιβλίο του για το αντιχριστιανικό των μεταμοσχεύσεων;
Και τι θέλεις να πεις ανών. για τους Γνησίους Ορθόδοξους, δηλαδή για τους χλευαστικώς αποκαλουμένους από τους μοντερνιστές και εκκοσμικευμένους νεοημερολογίτες, ως "παλαιοημερολογίτες";
Πραγματικά δεν τα έπιασα τα υπονοούμενα. Αν θες, βοήθησέ με να καταλάβω καλύτερα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ εκκοσμίκευση ως αποτέλεσμα μιάς κατηφορικής κατάστασης, περιγράφεται πολύ αναλυτικά και πολύ γλαφυρά από τον Πρωτοπρεσβύτερο.
Όμως αυτό που δεν "ακουμπά" καθόλου, είναι το αίτιο που οδηγεί σε αυτή τη θανατηφόρα φθορά.
Άλλο το θανατηφόρο αποτέλεσμα, άλλο το θανατηφόρο αίτιο, άλλη η σωτηριώδης θεραπεία της Αγίας Εκκλησίας.
Η μη αναφορά των θανατηφόρων αιτίων της εκκοσμίκευσης, με κάνουν να πιστεύω ότι είναι ένα ακόμη άρθρο για την δημιουργία εντυπώσεων και για την επανάπαυση συνειδήσεων στα πλαίσια του χαρτοπόλεμου όλων εκείνων που εναντιώνονται στον Οικουμενισμό, αλλά παραμένουν μέσα εν πλήρη κοινωνία σε αυτόν.
Ο ΄"Πόλεμος από μέσα" είναι το νέο "φρούτο" της μεταπατερικής "Θεολογίας", που καταργεί τα Αγιοπατερικά προστάγματα και στη θέση τους προβάλει τη "νέα Εκκλησιαστική τάξη", που δεν είναι άλλη από το να "παραμένουν μέσα", εκεί που βολεύει το διάβολο και τα όργανά του.
Άρα λοιπόν είμαι πεπεισμένος ότι ο Πρωτοσύγγελος Π. Χρυσόστομος Μαιδώνης δεν κάνει τίποτα άλλο από το να διαμαρτύρεται και να δείχνει το αιρετικό στοιχείο, χωρίς όμως να παρουσιάζει ούτε τα αίτια, αλλά ούτε και την θεραπεία μέσα από την επιταγή των Αγίων Πατέρων όπως έχει υποχρέωση να παρουσιάσει, που δεν είναι άλλη από τη διακοπή του μνημοσύνου των Οικουμενιστών "Επισκόπων".
Άλλο ένα κείμενο-χαρτοπόλεμος που αποκρύπτει την αλήθεια, και έχει ως στόχο την ανάπαυση των αντιφρονούντων στα Οικουμενιστικά σχέδια, ότι δήθεν τάχα υπάρχουν αγωνιστές που αγρυπνούν και αναδεικνύουν τα "κακώς κείμενα".
Τέτοια κείμενα τα χαρακτηρίζω ΔΗΛΗΤΗΡΙΩΔΗ για όλους τους παραπάνω λόγους, και όχι Σωτηριώδη, διότι επαναπαύουν και κοιμίζουν το ποίμνιο!!!
Mαρίνο μου
ΑπάντησηΔιαγραφήκατανοώ τον προβληματισμό σου, όμως...επειδή ΔΕΝ γνωρίζω τις ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ του συγγράψαντος το άρθρο
(μια και δεν είμαι ΜΕΣΑ στην καρδιά του) προτιμώ να ΜΗΝ εκφραστώ με απαξιωτικό τρόπο, γι αυτές.
Μακάρι ο συγγράψας να διαθέτει προθέσεις αγαθές.
Και μακάρι όσοι διαβάσουν το εν λόγω κείμενο να προβληματιστούν με δημιουργικό τρόπο.
Δεν διαθέτουμε όλοι οι χριστιανοί, την ΙΔΙΑ αντιληπτική ικανότητα ούτε την αυτή δύναμη αντίστασης στο πολυπρόσωπο Κακό που σαρώνει τα πάντα στην εποχή μας.
Ας ζητάμε ταπεινά από τον Κύριο Ιησού, ΦΩΤΙΣΗ εν παντί και όπως λέει η Γραφή, "Ο δυνάμενος χωρείν, χωρήτω"!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαταρχήν σε ευχαριστώ για τον σεβασμό που αποδίδεις.
Ο αρθρογράφος με καταπληκτική επιμέλεια ανέλυσε σε πολύ υψηλό Θεολογικό επίπεδο, όσο κανένας άλλος θα έλεγα το θέμα της εκκοσμίκευσης, και θεωρώ ότι είναι το τελειότερο κείμενο που έχω διαβάσει, όσον αφορά την παρουσίαση του προβλήματος σήμερα. Αυτό σε συνδυασμό με την πολυτονική χρήση, δείχνει σε εμένα ότι είναι άνθρωπος αξιώσεων, με βαθιά Θεολογική γνώση των πραγμάτων και των παραδόσεων.
Κατόπιν αυτού λοιπόν, δεν μπορώ να διανοηθώ ότι δεν έχει πάρει χαμπάρι το θέμα του Οικουμενισμού που σαρώνει στις μέρες μας και που το γνωρίζουν και οι πέτρες;
Άλλωστε εκεί στη γειτονιά του, ως αποτέλεσμα της Φασιστικής Φαρισαϊκής Επιβολής του Πατριάρχου,(το εκκοσμίκευση είναι πολύ αδύνατο, μπροστά σε αυτό που συμβαίνει), έχει αποφασιστεί η εις θάνατον καταδίκη κατά της Γνήσιας Ιεράς Μονής Εσφιγμένου, που δεν διανοούμαι ότι αγνοεί;
Το αναφέρει πουθενά;
Και μόνο αυτή η άδικη θανατική καταδίκη των Ζηλωτών Πατέρων και η αρπαχτική συμπεριφορά με όλα τα κοσμικά μέσα από τους Ψευδοεσφιγμενίτες δεν έχει τραγική επίπτωση στην κρατούσα Εκκλησία, στην Ελλάδα, και γενικότερα στο παγκόσμιο γίγνεσθαι;
Έχει πολύ μεγάλη επίδραση παγκόσμια, αν σκεφτεί κάποιος ότι ένα παράνομο "συλλείτουργο" με Λατινόφρονες που κάνανε οι Λαυριώτες Μοναχοί της Μεγίστης Λαύρας, έχει ως αποτέλεσμα να παραμένουν άλειωτοι μέχρι σήμερα, σκορπίζοντας τον τρόμο και τα σημεία Της Θείας Οργής.
Η πλούσια Θεολογική του γνώση, δεν νομίζω να του στερεί το συμπέρασμα ότι η τραγική κατρακύλα της εκκοσμίκευσης δεν οφείλεται πουθενά αλλού, αλλά πρωτίστως στην σταδιακή εισαγωγή του Οικουμενισμού στην Ελλάδα, την οποία τεχνηέντως και επιμελώς αποκρύπτει; Με άλλα λόγια δεν μπορεί να μην γνωρίζει ότι "ενός κακού δοθέντος, μύρια έπονται", αλλά και το "σαθρά δόγματα, σαθρός βίος", όταν τέτοιες προδοσίες στα της Αγίας Πίστεως, επισύρεται η οργή Του Αγίου Θεού και συνοδεύτηκαν και συνοδεύονται με πολύ μεγάλες Θεομηνίες, πχ, Σεισμούς, καταστροφές, Άλωση Της Πόλης, κ.α.; Μόλις πρόσφατα στην Αγία Γή κάηκε ο Ιερός Ναός Της Αγίας Γέννησης, κατά την Πατριαρχική Θηριωδία, κατά εκείνους "Συμπροσευχή" με τον Λατίνο Πάπα.
Την εκκοσμίκευση την βλέπει, τις Θεομηνίες λόγω του Οικουμενισμού που είναι το μείζον, δεν τα βλέπει;
Μαρίνο μου
ΑπάντησηΔιαγραφήοι περισσότεροι άνθρωποι τείνουμε να σκεφτόμαστε υπεργενικεύοντας.
Οταν ήμουν νεότερη έπεφτα πιο εύκολα σε αυτό το σκόπελο.
Εφόσον αγνοώ το ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΠΡΟΣΩΠΟ (ηλικία, οικογ. κατάσταση, εμπειρίες κλπ) του ιερέα που έγραψε το εν λόγω κείμενο, θα επιμείνω να παραμείνω σε μια απόσταση συναισθηματική και να ΜΗΝ αποκτήσω καμία βεβαιότητα για τις αφανείς προθέσεις του.
Θα ευχηθώ οι προθέσεις του να είναι οι αγνότερες και οι καλύτερες. Αν αυτό συμβαίνει, να είσαι βέβαιος ότι θα τον ΕΛΕΗΣΕΙ η Κυρία Θεοτόκος και θα τον Φωτίσει και θα τον καθοδηγήσει στον Αγώνα του και στις επιλογές του.
Υπάρχουν ανάλογα ελπιδοφόρα παραδείγματα και τα γνωρίζεις. Έκαστος αναπτύσσει το δικό του χρόνο συνειδητοποίησης και αντί-δρασης.
Ας ευχηθούμε και για τον π. Χρυσόστομο ΜαΪδώνη να συμβεί ό,τι συνέβη και με τον αγιώτατο π. Χρυσόστομο Σπύρου, Αμήν και Γένοιτο!
;-)
Μακάρι να είναι καλοπροαίρετος και να μην έχει ακόμη το θάρρος να αποκηρύξει τον Οικουμενισμο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαλαιότερα είχα γράψει πώς για κάθε ένα Ιερέα και Επίσκοπο που για λόγους Ορθοδοξίας αποκηρύσσει Οικουμενισμο και τον πετάνε έξω από τον κρατικό κορβανά, είμαι αποφασισμένος να πέσω και να του φιλήσω τα πόδια.
Εύχομαι ο Θεός να αναδείξει τέτοιους πατέρες για να μην καυχάται ο μαύρος κατά Του Φωτός ;
Αμήν γένοιτο.
Μαρίνο μου
ΑπάντησηΔιαγραφήσου θυμίζω ότι ο αγιώτατος Θεολόγος, π. Χρυσόστομος Σπύρου, όταν έκανε την Ορθόδοξη Ομολογία του, χρειαζόταν περίπου ενάμιση μήνα ΜΟΝΟ, για να ολοκληρώσει τα συντάξιμα χρόνια του, ως θεολόγος και ιεροκήρυκας που ήταν της Μητροπόλεως ΥΔΡΑΣ και ΣΠΕΤΣΩΝ...το δεξί χέρι ήταν του επισκόπου Ιερόθεου ΤΣΑΝΤΙΛΑ
..Λοιπον, αυτόν τον ενάμιση μήνα ΔΕΝ δέχτηκε να καθυστερήσει ο γέρων Χρυσόστομος προκειμένου να λάβει τη σύνταξή του.
Ματαίως τον ΧΙΛΙΟπαρακαλούσε ο φίλος και αδελφός Παναγιώτης Ηλιόπουλος που τότε εργαζόταν ως Φυσικός.
να κάνει ακόμη ΕΝΑΜΙΣΗ ΜΗΝΑ ΥΠΟΜΟΝΗ, προκειμένου να συμπληρωθούν τα ΣΥΝΤΑΞΙΜΑ χρόνια του.
ΜΑΤΑΙΩΣ.
-Τώρα παιδί μου, Παναγιώτη, μου έδωσε ο Θεός τη Φώτιση και την επίγνωση να κόψω το Μνημόσυνο των Οικουμενιστών επισκόπων.
ΤΩΡΑ.
ΔΕΝ μπορώ να αναβάλλω, ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΜΕΡΑ, ΔΙΌΤΙ ΔΕΝ ΞΈΡΩ ΑΝ ΘΑ ΖΗΣΩ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΩΡΑ.
ΤΩΡΑ που έλαβα την πληροφορία, ΤΩΡΑ θα ΔΙΑΧΩΡΙΣΩ τη θέση μου.
Και τη διαχώρισε. Με ΟΛΟ ΤΟ ΔΙΩΓΜΟ, ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΞΟΡΙΑ ΠΟΥ ΤΡΑΒΗΞΕ εν μέσω 1984, και για πολλά χρόνια μετά, για Όνομααα!
Ας έχουμε την ευχή του.
Ο Θεός ανά πάσα ώρα ΜΠΟΡΕΙ να Φωτίσει και να ΑΝΑΔΕΙΞΕΙ ΝΕΟΥΣ ΟΜΟΛΟΓΗΤΕΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ...και οι πουλημένοι στον παπίκο, ας πάνε να κουρεύωνται!
;-(