Σάββατο 31 Μαΐου 2014

Γιατί σκας με την κακία του άλλου;



Αγαπημένο μου

σου το εξήγησε εκείνη τη μέρα, ο άνθρωπος του Θεού. 

Σου είπε σοφά και επί λέξει:

-Η κακία  του άλλου 
σου χαλάει την ποιότητα της ζωής εδώ
και επειδή δεν πιστεύεις (αρκετά)
ότι υπάρχει άλλη (αιώνια) ζωή
(γι αυτό)
σκας! 

-Ειρήνευε εν Κυρίω!

Σαλογραία πάντα εν Πάτραις

Υ. Γ.Aν κάνεις "κλικ", κομπιουτερικά νεοφώτιστό μου, 
στις τρεις υπογραμμισμένες φράσεις του ανωτέρω  κειμένου
θα μεταφερθείς σε παλιότερες αναρτήσεις
σχετικες με τα σημερινά σου συναισθήματα. 

Φιλιάαα!


Πέμπτη 29 Μαΐου 2014

Μιλάμε, λέει, για ανθρωπιά!

The Hero


Δεν το καταλαβαίνω, ακριβώς, ομολογώ!
Μη σου πω ότι εκνευρίζομαι κιόλας!

Μια ασάφεια, ένα κάτι  πολύ ξενερουά,
μου κάνει αυτή η "ανθρωπιά" τι να πω τώρα...
-Δεν θα πω!
-Κι αυτό το δεκαοχτάχρονο που σάλταρε πάλι  από ψηλή ταράτσα,  
στα Γιαννιτσά επειδή δεν άντεχε να πάει να γράψει το διαγώνισμα-  για Όνομααα!

-Λυμένα στις μέρες μας, τα Δαιμόνια της αυτοκτονίας
-Τραγικό!

Διάβασα στο μπλογκ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ
του Φώτη Μιχαήλ ωραίο  κείμενο με τίτλο:

-Μόνο ο Χριστός, λατρεμένο μου, ο τέλειος  Θεός και τέλειος  άνθρωπος.

-Από σκέτους ανθρώπους, 
δίχως Θεό μέσα τους,
δεν υπάρχει σωτηρία, σου λέω!

Από σκέτους ανθρώπους μια σκέτη ανθρωπιά,
μας προκύπτει στην καλύτερη.
Όπως απ' τους γάτους, προκύπτει μια ...γατιά,
απ' τα ποντίκια μια ..ποντικιά..
απ' τους Γαϊδάρους μια γαϊδουριά 
και πάει λέγοντας...

-Μα ήταν θέμα για έκθεση αυτό, μωρή Σαλογραία;
-Ποιος ξέρει;
-Θα δείξει!
-Η ανθρωπιά όλους μπορεί να μας ενώσει στο κάτω κάτω!
-Είσαι βέβαιη;
-Δεν παίρνω και όρκο αλλά...
...........................................
Κάποτε πριν 20 χρόνια περίπου,
μια δασκάλα γλώσσας, σκέφτηκε να βάλει έκθεση στο Λύκειο
με  φράση που περιλάμβανε και  τη λέξη "αρετή".

Μωρέ, όταν το ξεστόμισε, χαμός έγινε στην τάξη.

-Ούουου! Τι αηδία θέμα ειναι αυτό, κυριούλα;
Δεν ξέρουμε τι είναι η αρετή!
Μη μας σκοτίζετε! Δεν  μπορούμε να γράψουμε!
Διαλέξτε άλλο θέμα καλύτερα!

Τράβηξε τις κοτσίδες της, η χαζοβιόλα δασκάλα.
Και διάλεξε άλλο θέμα.
Πιο πρακτικό.
Δεν ξανατόλμησε να μιλήσει για αρετή μέσα σε κείνη την  τάξη.
Ούτε και σε πολλές άλλες τάξεις μετέπειτα.

Τα παιδιά δεν αναγνώριζαν πια την αρετή, 
ως οντολογική κατάσταση αγιότητας.

Από τότε κύλησε πολύ νερό στο αυλάκι των γεγονότων

Και τώρα ξαφνικά, Πανελλαδικώς,  
μας προέκυψε ως θέμα έκθεσης... η ανθρωπιά.

-Να είναι για καλό; 
-Να είναι για κακό;

-Θα δείξει!



Τετάρτη 28 Μαΐου 2014

Eσύ ήξερες τι είναι η Απόδοση του Πάσχα;-Απόδοση του Πάσχα. Κάθε τι στη ζωή κρίνεται από την απόδοσή του.



Σχόλιο:

Τα παρακάτω που θα διαβάσεις
τα ξεπατίκωσα( κοπυπάστωμα το λένε τώρα)
απ' το   ιστολόγιο ΑΕΝΑΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ.

Τα παραθέτω και για σένα εδώ, περιστεράκι μου
που όλο αλληθωρίζεις με κάτι όρους εκκλησιαστικούς
και δεν ξέρεις από δαύτους πούθε παν΄ τα τέσσερα.

-Το ίδιο και γω χαχα!

Για πολλά χρόνια ιδέα δεν είχα -η καλτάκα
τι σημαίνει η λέξη "Απόδοση" 
στην εκκλησιαστική γλώσσα.
Τώρα τελευταία, κάτι   άρχισα να καταλαβαίνω.

-Ποτέ δεν είναι αργά, τρελόγρια, για κατανόηση.

-Ποτέ δεν είναι αργά για ελπίδα σωτηρίας...

Ευανθία  η Σαλογραία  
.........................................................................................
.........................................................................................


ΑΠΌ ΤΗ ΣΕΛΙΔΑ: ΑΕΝΑΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ

Με βάση το Πάσχα αγαπητοί μου αναγνώστες, η Απόδοση του, 
εορτάζει 38 ημέρες μετά το Άγιο Πάσχα. 
Την Τετάρτη της έκτης εβδομάδας μετά το Πάσχα, 
εορτάζουμε την Απόδοση της εορτής του Πάσχα. 
Αν και οι περισσότερες εορτές έχουν τη απόδοση τους την όγδοη ημέρα, 
η Απόδοση του Πάσχα εορτάζεται την 39η ημέρα.

Απόδοση στην εκκλησιαστική γλώσσα

σημαίνει την μετά πάροδο οκτώ συνήθως ημερών
επανάληψη της εορτής 
που μ’ αυτόν τον τρόπο
η διάρκειά της παρατείνεται μεθεορτίως
μέχρις αυτή την ημέρα. 

Αυτό σημαίνει ότι ο εορτασμός δεν είναι στιγμιαίος. 

Γιορτάσαμε ανήμερα και τελειώσαμε. 
Είναι τόσο μεγάλο το γεγονός 
που δεν γίνεται να το αφομοιώσουμε σε μία μόνο ημέρα. 

Σκεφτείτε ότι το Πάσχα το ζούμε
για σαράντα ολόκληρες ημέρες. 

Αποδίδουμε, δηλαδή, την εορτή
μετά από σαράντα ημέρες. 

Ζήσαμε κι ευχαριστηθήκαμε 

και θυμηθήκαμε όλα αυτά τα γεγονότα
για πολύ καιρό έτσι ώστε να τα εμπεδώσουμε. 

Κι έτσι είμαστε σε θέση να κατευοδώσουμε
αυτό το γεγονός που γιορτάσαμε. 

Συνηθίζεται να τελείται νυκτερινή Θεία Λειτουργία
 το βράδυ της Τρίτης.

Επιτρέψτε μου, να μεταφράσω ελεύθερα

τη λέξη απόδοση με τη λέξη κατευόδιο. 
Κατευοδώνουμε τη γιορτή 
κι ευχόμαστε πάλι, τον κατάλληλο χρόνο, 
να επιτρέψει ο Θεός να ξαναγιορτάσουμε.

★ ✟ . ✿⋰⋱☆⋰⋱★⋰⋱✿ ♒ . ✟ . ♒ ☆*★


Κάθε τι στη ζωή κρίνεται από την απόδοσή του!


Η Απόδοση του Πάσχα
Τι απέδωσε το Πάσχα;

Αρχιμ.Δανιήλ Γ. Αεράκη, «Πάσχα Κυρίου»
Διακόνημα

Ξαναγιορτάζοντας το Πάσχα, μετά από σαράντα μέρες, 
δηλώνουμε ότι το Πάσχα, η Ανάσταση, συνεχίζεται.

Τι μας αποδίδει το Πάσχα; 

Κάθε τι στη ζωή κρίνεται από την απόδοση του. 
Εξετάζουμε τι αποδίδει ένα μηχάνημα, 
ένας εργάτης, μια θεωρία! 

Τι αποδίδει ένα γεγονός!
Το Πάσχα είναι ένα γεγονός
Τι, λοιπόν, κερδίζουμε απ’ αυτό;

Το πρώτο: Μας απέδωσε ζωντανό τον Ιησού. 
Χάθηκε για τρεις μέρες απ’ την επίγεια ζωή ο Χριστός.

Φάνηκε να τον καταπίνει ο θάνατος, 

όπως το κήτος κατάπιε τον Ιωνά. 
Τελικά το κήτος της θάλασσας 
απέδωσε ζωντανό τον Ιωνά. 

Έτσι κι ο θάνατος απέδωσε ζωντανό το Χριστό. 

«Ως εκ κήτους Ιωνάς εξανέστης του τάφου» (κανόνας του Πάσχα).

Γιατί το θαλάσσιο εκείνο κήτος απέδωσε ζωντανό τον Ιωνά; 

Διότι δεν βρήκε στον Ιωνά κατάλληλη τροφή
τη συνηθισμένη του τροφή. 
Άγνωστη τροφή του φάνηκε ο άνθρωπος Ιωνάς, 
και γι’ αυτό δε μπόρεσε 
να τον κατασπαράξει και να τον χωνέψει. 

Αναγκάστηκε να τον αποβάλει ζωντανό.

Και το θηρίο, που λέγεται θάνατος

απέδωσε ζωντανό τον Κύριο, 
επειδή δεν βρήκε σ’ Αυτόν την τροφή
που γνώριζε. 

Η τροφή του θανάτου είναι η αμαρτία
Ο Χριστός ήταν άσχετος με την αμαρτία. 
Άρα δεν έκανε για το στομάχι του θανάτου (Ε.Π.Ε. 31,294).

Με το Πάσχα αποδόθηκε
ζωντανός ο Χριστός, 
που είναι ο ακρογωνιαίος και πολύτιμος λίθος.
Όταν ένας άνθρωπος καταπιεί ένα λίθο, 
πρώτα μεν το στομάχι του 
προσπαθεί να τον διαλύσει με τα υγρά που διαθέτει. 
Να τον χωνέψει. 
Να τον αφομοιώσει. 
Να τον εξαφανίσει. 

Αν αυτό δεν είναι δυνατόν, 
τότε αποβάλλει το λίθο, μέσα σε φρικτούς πόνους.

Κάτι ανάλογο συνέβηκε με το θάνατο. 
Κατάπιε τον Ιησού Χριστό, 
που είναι ό λίθος ο «ακρογωνιαίος»
ο «πολύτιμος». 

Δεν μπόρεσε να τον χωνέψει, 
να τον διαλύσει, να τον εξαφανίσει. 

Αναγκάστηκε να τον αποβάλει, 
μέσα σε φρικτούς πόνους.

Και αποβάλλοντας ο θάνατος το Θεάνθρωπο Ιησού, 
«εξέμεσε», «συνεξέμεσε» και όλη την τροφή
που είχε μέσα στο τεράστιο στομάχι του. 

Όλη, δηλαδή, την ανθρώπινη φύση.

 Με την Ανάσταση του Χριστού 
συνανίσταται ολόκληρη η ανθρωπότητα 
(Ε.Π.Ε. 31,294-296).

Το δεύτερο: 

Το Πάσχα μας απέδωσε νεκρό το θάνατο! 
Αντί να καταπιεί το Χριστό, «κατεπόθη» ο ίδιος (Α’ Κορ. ιε’ 54). 

Η ΑνάσΤαση του Χριστού 
απέδωσε τη στείρωση του θανάτου.

Στη Παλαιά Διαθήκη έχουμε θαυμαστές γεννήσεις από στείρες γυναίκες, 
όπως η Σάρρα η μητέρα του Ισαάκ, η Ρεβέκκα η μητέρα του Ιακώβ, 
η Άννα η μητέρα του Σαμουήλ, 
η Ελισάβετ η μητέρα του Προδρόμου. 

Γέννησαν θαυματουργικά.

Γεγονότα, που συμβόλιζαν τη γέννηση του Θεανθρώπου
όχι από στείρα, αλλά από Παρθένα.

Συμβόλιζαν τη γέννηση πλήθους παιδιών από τη στείρα, 
προ Χριστού, Εκκλησία.

Συμβόλιζαν την Ανάσταση από τη στείρα γη, από το στείρο τάφο.

Συμβόλιζαν τη στείρωση και του θανάτου. 

Λέει σχετικά ό ιερός Χρυσόστομος: 
«Προηγήθηκαν οι στείρες, που γέννησαν θαυμαστά, 
για να βεβαιωθεί η γέννα της Παρθένου. 
Κι όχι μονάχα αυτό. Αν καλοεξετάσουμε, 
βλέπουμε προτυπούμενη τη στείρωση του θανάτου». (Ε.Π.Ε. 31,296).

Η γέννηση του Ισαάκ από τη στείρα Σάρρα
συμβολίζει την Ανάσταση του Χριστού από τη στείρα γη. 

Όπως η γέννηση του Ισαάκ 
ήταν η δοκιμασία της πίστεως για τον Αβραάμ,
έτσι η Ανάσταση του Ιησού Χριστού 
είναι δοκιμασία της πίστεως για κάθε χριστιανό.

Και όπως απ’ τη θαυματουργική γέννηση του Ισαάκ
ο Αβραάμ έγινε γενάρχης πολλών ανθρώπων και εθνών
έτσι ο Χριστός, με την Ανάστασή Του, 
έγινε γενάρχης πολλών χριστιανών. 

«Την γενεάν αυτού τις διηγήσεται;», λέει ο προφήτης Ησαΐας.

Αναστήθηκε ο Χριστός, για να στειρωθεί ο θάνατος. 

Αρκετά εκτρώματα του Άδη γέννησε η κοιλιά του θανάτου. 
Τώρα στειρώθηκε, νεκρώθηκε.

Το Πάσχα απέδωσε τη νέκρωση του θανάτου. 
«Θανάτου εορτάζομεν νέκρωσιν, άδου την καθαίρεσιν» 
(ωδή ζ’ του κανόνα του Πάσχα).

Το Πάσχα απέδωσε την κατάργηση του φόβου του θανάτου. 
Δεν ζούμε πια την τρομοκρατία του θανάτου. 
Δεν τον φοβόμαστε.

Το τρίτο: 
Η δική Του Ανάσταση αποτελεί την εγγύηση για τη δική μας ανάσταση.

Λέει ο ιερός Χρυσόστομος: «Αφού πραγματικά πέθανε, αναστήθηκε
Γι’ αυτό και βρισκόταν με τους μαθητές Του σαράντα μέρες, 
για να τους πληροφορήσει και να τους δείξει
πόσο λαμπρά θα είναι τα σώματα όλων των πιστών
 μετά την ανάσταση. (Ε.Π.Ε. 31,246)
 Η Ανάσταση κατά τον Άγιο Ιωάννη τον Χρυσόστομο (Θεολογικό σχόλιο)

Αν ο Χριστός είναι η κεφαλή κι εμείς το σώμα Του, 
είναι ποτέ δυνατόν ν’ αναστηθεί η κεφαλή 
και να παραμείνει νεκρό το σώμα;

Ανάσταση, λοιπόν, Χριστού σημαίνει 
απόδοση και των δικών μας αναστημένων σωμάτων

Αυτό έχει και μια προέκταση. 

Αφού θα αναστηθούμε, βλέπουμε με ελπίδα τη ζωή. 

Αντιμετωπίζουμε με θάρρος τις θλίψεις.

«Στη παρούσα ζωή υποφέρουμε πολλά βάσανα. 
Αν, λοιπόν, δεν υπάρχει η ελπίδα για την άλλη ζωή, 
τότε ποιος άλλος είναι αθλιότερος από μας;» 
Έτσι τονίζει ο ιερός Χρυσόστομος: (Ε.Π.Ε. 31,602,604).

Το τέταρτο: Το Πάσχα απέδωσε και κάτι άλλο, 
που κανένα έργο και κανένας αρχηγός δεν θα μπορούσε να αποδώσει. 

Είναι το ξανάνιωμα του ανθρώπου.

Ο κόσμος μας γερνάει. 

Ό Χριστός μας ξανανιώνει.

Αν μπορέσει κάποιος να μεταμορφώσει
σε ρωμαλέο και όμορφο παλληκάρι είκοσι ετών, 
ένα φτωχό και άρρωστο γεροντάκι ογδόντα ετών, 
τί ευγνωμοσύνη θα του χρωστά το γεροντάκι;

Κάτι απείρως σπουδαιότερο συνέβηκε με την Ανάσταση

Ο Χριστός με την έγερσή Του από τον Τάφο πήρε εμάς, τους γερασμένους αμαρτωλούς και ετοιμοθάνατους, και μας έκανε νέους, πλούσιους, πρίγκιπες, βασιλείς. 

Μας χάρισε την αιώνια νεότητα.

Απόδοση του Πάσχα!

Συλλέγουμε κι απολαμβάνουμε τους γλυκύτατους καρπούς της Αναστάσεως.

Μακάρι ν’ αποδώσει και το δέντρο της ζωής μας τους καρπούς της αρετής, 
ώστε να γευόμαστε τους καρπούς της Αναστάσεως:

♦ Τη νέκρωση του θανάτου.

♦ Την ελπίδα της αιώνιας ζωής.

♦ Τη ζωντανή παρουσία του Χριστού.

♦ Την άνοιξη της πνευματικής ζωής.

♦ Την αληθινή ειρήνη και την πραγματική χαρά.

Αρχιμανδρίτη  Δ.Γ.Αεράκη, «Πάσχα Κυρίου»

[...]

H Κατάρρευση της Βυζ. Αυτοκρατορίας-Αφήγηση και κριτική στα γεγονότα π. Τύχων


....................................................................................................
.....................................................................................................


Kαι ακολουθεί ένα βίντεο 
με την Κατάπτυση  Οικουμενιστική συμπροσευχή 
του Πατριάρχη Βαρθολομαίου
και πάπα Φραγκίσκου, στη Βηθλεέμ,
στο ναό της Γεννήσεως, στα Ιεροσόλυμα. 

Λίγες ώρες μετά την μολυσμένη  συμπροσευχή τους,
εκεί, ο ναός, της Γεννήσεως του ΧΡιστού, στη Βηθλεέμ,
έπιασε φωτιά και έγινε "στάχτη και ...μπέρμπερυ" 
που έλεγε  χλευαστικά και ο Λάκης Λαζόπουλος, στους Μικρούς Μήτσους.

Δυο μέρες πριν τη μιαρή συνάντηση,
έγινε ο μεγάλος σεισμός στη Λήμνο, 
που έδωσε πάνω από 200 τραυματίες στην Κωνσταντινούπολη 
και πού γκρέμισε τα σπίτια στην Τένεδο,
από όπου κατάγεται ο κ. Βαρθολομαίος. 

"Ο δε παράνομος Ιούδας, ουκ ηβουλήθη συνιεναι
κατά  το τροπαράκι, κοινώς... 
δεν κατάλαβε πάλι, το Χριστό του, ο Παναγιώτατός τους.

Εδώ στο βίντεο, φίλε, αναγνώστη, 
θα δεις τα τρυφερά φιλάκια  με τον κ.  πάπα Φραγκίσκο
και ατελείωτους λόγους περί της αγάπης και σεβασμού, 
του... διαφορετικού, αχαχούχα!

Κύριε Βαρθολομαίε μου, με όλο το σεβασμό: 

-Σε ποιούς νομίζεις ότι απευθύνεσαι;
-Τόσο πολύ υποτιμάς τη νοημοσύνη του κόσμου;
-Τόσο πολύ νομίζεις ότι δεν πληροφορούνται;

-Πώς τολμάς και αγκαλιάζεις τον Αρχι...αιρεσιάρχη πάπα
και από την άλλη μεριά, στον ίδιο χρόνο, καταδιώκεις μέχρι θανάτου
και εξοντώνεις τους εκατό μοναχούς της Αρχαίας  Ιεράς Μονής Εσφιγμένου στο Άγιο Όρος, ενώ παράλληλα έφτιαξες εντελώς αυθαίρετα και έξω από κάθε νόμο της καλογερικής  (το 2005, ω ντροπήηηη!!!)μια Νέα Μαϊμού(!!!) Εσφιγμένου με πέντε καλογέρους, όλους κι όλους, από άλλα, άσχετα μοναστήρια(!!!)

Την έφτιαξες  προφανώς, προκειμένου
 να θολώνεις την πληροφόρηση
 και των Ευρωπαίων Οικονομικών Ελεγκτών
για τα Οικονομικά του Αγίου Όρους, και
με την επιθυμία  να παραπλανήσεις  τους άσχετους.

-Πραγματικά, έχουμε μείνει άναυδοι με τόση υποκρισία.
Με τόσο θράσος!

- Ντροπή, κύριε Βαρθολομαίε μου.
-Τεράστια Ντροπή!
-Τεράστια,   οδύνη, 
σε περιμένει αν δε δείξεις ολοταχώς, γνησία Μετάνοια!

Ευανθία η Σαλογραία 
................................................................

H Oικουμενιστική κοινή συμπροσευχή

 στον Πανάγιο Τάφο

 και τα σημεία της Θείας Οργής"

                         Μάιος 2014 - Ιεροσόλυμα

  


Τρίτη 27 Μαΐου 2014

Κόντεψε( ο π. Βασίλειος Ιβηρίτης) να με κάνει να αγαπήσω τη Μέρκελ...



-Ποιος σήμερα, κόντεψε να με κάνει να σκεφτώ  να αγαπήσω,
έως και  τη... Μέρκελ ;

π. Βασίλειος Γοντικάκης, προ-ηγούμενος της Ι.Μ.Ιβήρων, ευλογημένο μου.

Κάθισα με υπομονή
("τρέξε" τα πέντε πρώτα λεπτά που δεν έχει πάρει ακόμη το λόγο, για να μη βαρεθείς)
και άκουσα την ομιλία του,
παρότι το βίντεο, όπως είχε τραβηχτεί
με ψιλο (χοντρο)νευρίαζε.

-Θα αρκούσε, κύριε εικονολήπτα μου, φρονώ, να δείχνατε μόνο 
τον ομιλητή, και όχι όλο τον κόσμο από κάτω, νέους, ασφαλίτες, γέρους, γριές, παπάδες, γραβατωμένοι, ξεγραβάτωτοι,σούρδουλα, μούρδουλα, (που λέει και το Μικάκι  μου),
ανακατωμένος ο ερχόμενος- έλεος!

Θα αρκούσε να εστιάσετε τη λήψη σας, 
μόνο στους ομιλητές -το πολύ- και στο χορό- επαναλαμβάνω...

-Πώς είπατε; έπρεπε να μας δείξετε και το πλήθος
 και τους λοιπούς επισήμους που είχαν  συρρεύσει;

-Μάλιστα.
-Το ρωτήσατε όμως το πλήθος αν γούσταρε, το φακέλωμα
της φωτογράφησης;

-Δεν το ρωτήσατε!

Άντε βουτήξατε χαρωπά, εικονολήπτα μου,  μια κάμερα
και όποιονε πήρε ο Χάρος, τον πήρε και τον εσήκωσε!

-Πολύ βολικό για τις μυστικές υπηρεσίες που όλους τους πολίτες
και χάρη στα σύγχρονα μέσα, σε κάθε τόπο και χρόνο, μας φακελώνουν.

-Άραγε να υπάρχουν "κοριοί" και στα εξομολογητήρια;

-Δεν θα μου φαινόταν απίθανο! 
-Ευτυχώς που δεν έχω κάτι να κρύψω, μανδάμ Σαλογραία μου.
-Ευτυχώς και γω θα έλεγα.

Τέλος πάντων. Πσυχραιμίαα! 
Μην εκνευρίζομαι. 
Δεν ωφελεί. 
Δε χαμπαριάζει κανένας.

Ας επανέλθω στις θετικές εντυπώσεις εκ του βίντεου.

Σε ένα δυο σημεία θα ήθελα εξηγήσεις, αλλά ...μην το κάνω θέμα...
δεν είναι της ώρας...

Προς το παρόν, μετά από όσα άκουσα,
άρχισα να το σκέφτομαι σοβαρά να κάνω μια νέα αρχή στη ζωή μου,
αγαπώντας ... τη Μέρκελ!

 Ευανθία η Σαλογραία

Τρίτη 13 Μαΐου 2014

Και καλό βόλι-Ξεφύγαμε! Ολοταχώς και για selfie! Τι θα έλεγε για τη φωτογράφιση-βιντεοσκόπηση εντός των ιερών ναών, ο Καντ αν τους έβλεπε; Μπορεί να χρησιμέψει η πράξη τους ως καθολικός νόμος της ανθρωπότητας;

Και για λόγους...υποκάτω της θελήσεώς μου

ω λατρεμένο, 
θα παραμείνω σ' αυτή την ανάρτηση 
μερικά τέρμινα ακόμη.

Θα λείψω απ' τις αναρτήσεις.

-Όχι από την επικοινωνία.
-Εννοείται! 
Ποτέ δε λείπω από την επικοινωνία!


Φιλιά πολλά 
άντε και με τις εκλογές της Κυριακής... καλό βόλι!

(όχι! όχι! Δεν είμαι υποψήφια δημοτική σύμβουλος.
Πώς σου πέρασε από το μυαλό, 
μια τέτοια α-τοπη σκέψη;)

..................................................................................
...................................................................................
...................................................................................


Kαι πιο φρέσκα στιγμιότυπα
με περισσότερα 
φωτογραφιζόμενα μοντελάκια 
υπέροχων στολών, απαθανάτιση
εν μέσω ...ιερών ακολουθιών  
στο ΡΟΜΦΑΙΑ...

Κάνε κλικ πάνω στη λέξη 
να τα θαυμάσεις, αγαπημένο μου.

Σαλογραία 

....................................................................................
.....................................................................................................
.....................................................................................

..................................................................................
Ο «ιός» των selfies: 
Διάσημος ποδηλάτης κατέρρεε 
και εκείνος τον τραβούσε φωτογραφία
Ο «ιός» των selfies: Διάσημος ποδηλάτης κατέρρεε και εκείνος τον τραβούσε φωτογραφία
«Θύελλα» στα social media έχει προκαλέσει
 μια φωτογραφία - selfie ενός νεαρού αγοριού. 

Ο λόγος; O David McCarthy παρακολούθησε τον αγώνα Giro d'Italia, 
στον οποίο συμμετείχε ο γερμανός ποδηλάτης σπρίντερ Marcel Kittel. 

Τη στιγμή που ο 26χρονος αθλητής έπεσε στο έδαφος, 
δίπλα του έσπευσε ο David, ο οποίος με αστραπιαίες κινήσεις, 
έβγαλε μια selfie με το κινητό του.

Την εικόνα που τράβηξε, την ανέβασε στο λογαριασμό του στο Instagram, 
με τη λεζάντα: 

«Ο Kittel κατέρρευσε μετά τη γραμμή του τερματισμού σήμερα, 
έτσι αντί να του δώσω ένα χεράκι πήρα μια selfie».

Η κορυφαία γκάφα του... μόλις είχε αποκαλυφθεί, 
λαμβάνοντας από το πρώτο δευτερόλεπτο μετά την ανάρτηση 
«βροχή» από αρνητικά σχόλια. 

Έπειτα από την απερίσκεπτη ενέργειά του 
ο νεαρός αισθάνθηκε την ανάγκη να απολογηθεί:

 «Ημουν τόσο ενθουσιασμένος που είδα τον Marcel 
που ήθελα μια φωτογραφία μαζί του. Ειλικρινά λυπάμαι».

Πηγή:news.gr.msn
............................................................................................
Σχόλιο της υποφαινομένης : 

Εκεί μας κατάντησε ο πολιτισμός της εικόνας σήμερα.

Αντί να δώσουμε βοήθεια σε αυτόν που πάσχει, κοιτάμε πρώτα 
να βγάλουμε φωτογραφία!

-Πόσο πιο...γιαπωνέζικο και ...χολυγουντιανό;

-Πόσο πιο τρομακτικό, ως στάση ζωής;

Ξεφύγαμε ,Τρελογιάννη μου, πράγματι! 


Σαλογραία 
..............................................................................................................................




Πολυφωτογραφισμένο μου

αυτό το κακό με την ασταμάτητη φωτογράφιση
εντός των ναών, εντός πάσης εκκλησιαστικής ακολουθίας 
και θείας λειτουργίας, σε γάμους, σε βαφτίσεις, 

σε κηδείες

να πάει και να μη γυρίσει!

Ξεκίνησε προ ετών  ως  μια δειλή, συγκρατημένη  κίνηση αρχικά,
και έχει εξελιχτεί σε αχαλίνωτη πρακτική 
εντός των ιερών ακολουθιών, και  δε σέβεται πλέον 
κανένα ιερό και όσιο.

Όλα τα καταντήσαμε κενόδοξο θέατρο!

Και παγκακίστης ποιότητας κενόδοξο  θέατρο- για την ακρίβεια.

Διότι στην κινηματογράφιση, το ταλέντο του Ρίντλεϊ Σκοτ π.χ.
-όσο και να χτυπήσουμε κάτω τα στρογγυλά μας οπίσθια-
δεν θα το αποκτήσουμε.

-Το πρόβλημα, τρελοτάτη  μου,
 ΔΕΝ είναι μόνο η ποιότητα της κινηματογράφισης- Έλεος! 

-Το πρόβλημα είναι ότι πάψαμε προ πολλού,  
να είμαστε προσευχόμενοι -οι εκκλησιαζόμενοι-
και γίναμε οι  αενάως δια των κινητών και των καμερών, 
φωτογραφιζόμενοι! 

-Μιλάμε για Κατάντημα!

-Οπότε; 
-Οπότε, μανδάμ Σαλογραία μου...

Ανεπαισθήτως καταντήσαμε  επίχαρμα των δαιμόνων! 

-Και το τρομερό είναι πως δεν το καταλαβαίνουμε!

-- Φγίκη!

-Με βγάζει τόσο πολύ από τα ρούχα μου, αυτή η πρακτική
λαϊκών και ρασοφόρων
που δεν θέλω να γράψω περισσότερο...

 Πάω να κοιμηθώ - να...ξεχάσω!

....................................................................................................

....................................................................................................
....................................................................................................

«Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις» λέει η παροιμία 
αλλά εδώ η περιγραφή μπορεί να γίνει και με μία λέξη… 

Ξεφύγαμε!

Την ίδια στιγμή που δυο Προκαθήμενοι, ο Πατριάρχης Ιεροσολύμων
 και ο Αρχιεπίσκοπος Κύπρου, εγκαινιάζουν τον ιερό ναό
 της Εξαρχίας του Παναγίου Τάφου στην Κύπρο
δυο άλλοι κληρικοί, 
ένας ιερέας και ένας διάκονος 
συμμετέχουν στην τελετή ως,… τουρίστες.

Όπως μπορείτε να δείτε στην φωτογραφία, η εικόνα αν μη τι άλλο… προκαλεί.

Πίσω από τους δυο Προκαθημένους ο ιερέας ενδεδυμένος
άπασα την ιερατική στολή του, 
έχει σηκώσει το κινητό και τραβάει… φωτογραφίες; 
Βίντεο; 

Θα σας γελάσω. 

Δίπλα ο ιεροδιάκονος. 
Στο ένα χέρι κρατάει κακήν κακώς το δικέρι, 
την φυλλάδα και το μικρόφωνο
και στο άλλο το κινητό.

Επειδή λοιπόν ορισμένοι δεν θέλουν να το καταλάβουν 
θα πρέπει να τους το υπενθυμίσουμε εμείς

Αν δεν σέβεστε οι ίδιοι αυτό που είστε και αυτό που κάνετε, 
μην περιμένετε να σας σεβαστούν οι άλλοι. 

Άντε γιατί με τη φόρα που έχετε πάρει ορισμένοι, 
το επόμενο είναι selfie στην προσκομιδή.

πηγή Δόγμα

.................................................................................
ΣΚΙΕΣ ΟΝΕΙΡΩΝ-πηγή: Τρελογιάννης