Τετάρτη 30 Απριλίου 2014

Θέλετε ευτυχισμένη σχέση; Πείτε ΟΧΙ στο προγαμιαίο sex

Όταν σου τα έγραφα, 
ανάρτησή μου, με κοίταγες κάπως ...λοξά- ω προώρως σεξ-αλωμένο μου.
Σήμερα όμως που  θα δείς ότι και άλλοι, 
εκτός από μένα, τη γραία, 
το υποστηρίζουν, 
ελπίζω να  ξαναδιαβάσεις την παλιότερη ανάρτηση,
με αυτάκι προσεκτικότερο.
Σε ασπάζομαι αγνά (  χωρίς ύπουλους  ιούς HPV)
ευχόμενη  πιο ώριμες, δεύτερες σκέψεις 
επί του καυτού, πλην,  ζωτικότατου τούτου θέματος.
Ευανθία η Σαλογραία

 Υ.Γ.Δες και σχετική ανάρτηση 
Περί σχέσεως συζύγων και περί μη αποστερήσεως
που είχαμε κάνει παλιότερα.
Για να δεις και όλα τα σχόλια πρέπει να κάνεις
επαναληπτικό "κλικ"...
......................................................
ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΑΠΟ ΤΗ zougla.gr
Θέλετε ευτυχισμένη σχέση; Πείτε όχι στο προγαμιαίο sex
Τα ζευγάρια που αποφεύγουν να έχουν σεξουαλικές σχέσεις 
πριν από τον γάμο
έχουν τελικά μια πιο σταθερή και ευτυχισμένη σχέση, αλλά και καλύτερη σεξουαλική επαφή. 
Αυτό ισχυρίζεται ότι διαπίστωσε μια νέα αμερικανική έρευνα
που έρχεται να αναθερμάνει πατροπαράδοτες αντιλήψεις, 
τις οποίες ο περισσότερος κόσμος θεωρεί πια ξεπερασμένες.

Πιο αναλυτικά, οι ερευνητές της Σχολής Οικογενειακής Ζωής
 του (μορμονικού) Πανεπιστημίου Μπρίγκαμ Γιανγκ της Γιούτα, 
υπό τον καθηγητή Ντιν Μπάσμπι, 
που δημοσίευσαν τη σχετική μελέτη στο περιοδικό οικογενειακής ψυχολογίας
«Journal of Family Psychology», μελέτησαν περισσότερα από 2.000 παντρεμένα άτομα
 σχετικά με την ποιότητα των σχέσεων με τον/την σύντροφό τους 
στο πλαίσιο του γάμου τους, 
σε συνάρτηση με το πότε ξεκίνησαν να κάνουν σεξ μαζί του/της.


Η έρευνα, σύμφωνα με τους Αμερικανούς ψυχολόγους, 
έδειξε ότι υπάρχουν ωφέλειες στην τακτική της καθυστέρησης, 
όσον αφορά στις σεξουαλικές σχέσεις 
σε σύγκριση με όσους προτιμούν να προχωρούν αμέσως ή πριν από τον γάμο 
σε σεξουαλική επαφή με το έτερον ήμισύ τους.
Έτσι, όσα ζευγάρια περίμεναν μέχρι να παντρευτούν
 για να κάνουν σεξ με τον/την αγαπημένο/η τους 
ανέφεραν ότι στη συνέχεια ο γάμος και η σχέση τους 
ήταν κατά 22% πιο σταθερή. 
Επίσης, τα άτομα που επέλεξαν να μη βιαστούν στο θέμα του σεξ 
δήλωσαν κατά μέσο όρο αυξημένα -σε ποσοστό 20% - επίπεδα ικανοποίησης από τη σχέση τους, 
12% καλύτερη επικοινωνία, αλλά και 15% καλύτερη ποιότητα σεξ. 
Όσον αφορά στα ζευγάρια που είχαν προγαμιαίες σεξουαλικές σχέσεις, 
η έρευνα έδειξε ότι υπήρχαν και πάλι οφέλη, 
αλλά τα μισά περίπου σε σχέση
με όσους περίμεναν να παντρευτούν πρώτα για να κάνουν σεξ.

Η αξία της σεξουαλικής αυτοσυγκράτησης 
για την κατοπινή σταθερότητα και ποιότητα της σχέσης και του γάμου, 
σύμφωνα με τους ερευνητές, 
φαίνεται να ισχύει 
ανεξάρτητα από το μορφωτικό επίπεδο των συντρόφων, 
τη θρησκεία τους, 
τον αριθμό των σεξουαλικών συντρόφων που έχουν προηγηθεί 
και την χρονική διάρκεια της σχέσης πριν από τον γάμο. 

«Υπάρχουν περισσότερα σε μια σχέση από το σεξ, 
αλλά βρήκαμε ότι όσοι περιμένουν περισσότερο
 είναι πιο ευτυχισμένοι από τη σεξουαλική πλευρά της σχέσης τους. 
Αυτό συμβαίνει ίσως επειδή έχουν μάθει να μιλάνε μεταξύ τους 
και να αντιμετωπίζουν τα όποια προβλήματα ανακύπτουν» 
δήλωσε ο υπεύθυνος της έρευνας Ντ. Μπάσμπι.

Πηγή: zougla.gr
.................................................................................................
.................................................................................................





58 σχόλια:

  1. Ήρθε άραγε η μέρα που θα διαβάσω σε ορθόδοξο μπλογκ για το πόσο καλή και ποιοτική δουλειά κάνουν οι Αμερικάνοι ψυχολόγοι;Νυν απολύεις....
    παπα-Κώστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ;-) παπα-Κώστα μου
      μη με πειράζεις...είπαμε καλέ, είπαμε!

      Διαγραφή
    2. ;-) παπα-Κώστα μου
      ήρθα από έξω αλαλιασμένη και διάβασα πρώτα το δικό σου σχόλιο. Χαμός από κόσμο λόγω πρωτομαγιάς στα Ψηλαλώνια της Πάτρας.
      Τέτοια βλέπει η Μέρκελ και σου λέει..."αντέχουν οι Έλληνες, βαράτε τους"
      Να προσθέσω ακόμη ότι σε αυτό το μπλογκάκι δεν μπαίνουν μόνο χριστιανοί Ορθόδοξοι ούτε η ίδια γράφω τα σαλεμένα μου μόνο για Ορθόδοξους.
      Γράφω και για ανθρώπους που ψάχνουν μια εκ της θύραθεν εμπειρίας απάντηση και ιδίως εκ της επιστήμης.

      Και η επιστήμη σήμερα μας τρομάζει με αυτά που μας λέει για τον ιό HPV που ευθύνεται για κάμποσα είδη καρκίνου και ο οποίος ιούλης μεταδίδεται και με τις πολλαπλές εναλλαγές συντρόφων. Πηρε Νόμπελ το 2008 ο γιατρός που απέδειξε τα παραπάνω άκουγα μια μέρα στην τυφλεόραση.
      Αρα; Άρα ο Θεός των Ορθοδόξων, δεν είναι ένας παλιοζηλιάρης που μισεί την απόλαυση, αλλά μας προειδοποιεί για το καλό μας, τα λέγαμε και άλλοτε...
      Το εν λόγω άρθρο το αλίευσε νεαρός αναγνώστης της σελίδας μου και μου έστειλε σήμερα.
      Το ανέβασα για να τον ευχαριστήσω!
      ;-)

      Διαγραφή
  2. Όλες αυτές οι θρησκευτικές απόψεις θεωρούν δεδομένο ότι όλα δουλεύουν ρολὀι σωματικά (ανάγκες, ικανοποίησή τους, ταιριάσματα, κτλ), άρα περιμένουμε και περνάμε καλά όταν έρθει το πλήρωμα του χρόνου, ένα κι ένα κάνουν δύο. Αυτό όμως μπορεί να μη συμβαίνει, και με τη λογική του γουρουνιού στο σακί διακινδυνεύει κανείς να έρθει προ απροόπτου όταν θα είναι αργά. Γιατί να μην προλαμβάνονται τα λάθη για να μην γίνουν αντιληπτά μετά την κουλούρα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε ανων. των 8:22μ.μ.
      νομίζω ότι στην απορία σου για το "γουρούνι στο σακί" που λες, απαντάει σε ένα βαθμό, και ο επόμενος ανώνυμος των 9:16 μ.μ.

      Αυτές οι θεωρίες "να κάνουμε σεξ για να δούμε αν ταιριάζουμε"προσωπικά δεν με πείθουν, επειδή γνωρίζουμε ότι η ανθρώπινη προσωπικότητα υπόκειται σε συνεχείς αλλαγές σε βάθος χρόνου, επομένως κανένα ταίριαγμα δεν είναι σίγουρο, ΑΝ ο Θεός δεν περιφρουρήσει το αντρόγυνο από κάθε Φθόνο των δυνάμεων του Σκότους που απεργάζονται αενάως διασπάσεις μέσα στην ανδρόγυνη σχέση...

      Διαγραφή
  3. Είδα πρόσφατα την ταινία: cold mountain (εξαιρετική ταινία την συστήνω ανεπιφύλακτα) ο πρωταγωνιστής λοιπόν αγαπάει μία κοπέλα με την οποία το μόνο που έχει μοιραστεί είναι ένα φιλί, ύστερα φεύγει για τον πόλεμο ο οποίος κράτησε χρόνια και σε αυτό το διάστημα του δόθηκαν ευκαιρίες για να κάνει σεξ με γυναίκες, αυτός όμως δεν έκανε τίποτα με τις γυναίκες αυτές.
    Η εξήγηση που δίνει στην μία από αυτές είναι κατατοπιστική: Αγαπάω κάποια της λέει, αγαπάω κάποια πολύ...
    τι καταλαβαίνουμε από αυτό;
    1 Aυτή που αγαπούσε δεν του είχε δώσει τίποτα παραπάνω από ένα φιλί.. όμως αυτό δεν τον εμπόδισε να της είναι πιστός και μάλιστα απέναντι σε κάποια που θα του έδινε πολλά περισσότερα.
    2 Δεν χρειαζόταν να πάρει σεξ από την κοπέλα του για να την αγαπήσει.
    Μπορούν λοιπόν δύο άνθρωποι να αγαπηθούν δυνατά χωρίς το σεξ.
    Επίσης το σεξ δεν μας βοηθάει όταν θέλουμε να γνωρίσουμε κάποιον να καταλάβουμε τον χαρακτήρα του, να δούμε αν ταιριάζουμε και αν θα μπορούσαμε να ζήσουμε μαζί του.
    Και για να το κάνω περισσότερο κατανοητό θα παρομοιάσω την γνωριμία που κάνουμε με αυτόν τον άνθρωπο που μας ενδιαφέρει, με ένα φαγητό που μας σερβίρουν και μας ρωτάνε αν μας αρέσει, αλλά ταυτόχρονα μας σερβίρουν και ένα εξαιρετικό γλυκό (σεξ) αφού λοιπόν τρώμε ταυτόχρονα το φαγητό και το γλυκό, πως μπορούμε να έχουμε αντικειμενική άποψη για το φαγητό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ;-) Ανων. των 9:16 μ.μ.
      Αυτά που είδες στην ταινία, τα ρομαντικά, εμείς τα είχαμε δει σε ζωές πραγματικων ανθρώπων.
      Τότε που τα βλέπαμε και τα ακούγαμε τα βλέπαμε για αρκετά φυσικά, όσο και αν μπορεί να σου φανεί παράξενο.
      ;-)

      Διαγραφή
  4. Η ανθρώπινη προσωπικότητα υπόκειται σε αλλαγές, ναι, και κανείς δεν αποκλείει την αγάπη ως αρχική δύναμη, το αντίθετο μάλιστα. Όμως αν εξ αρχής υπάρχει σωματικό, ανατομικό πρόβλημα, οποιαδήποτε ιδιαιτερότητα φυσιολογίας τέλος πάντων, το να μη διαπιστωθεί εγκαίρως ή να νομίζει κανείς ότι λύνεται ως δια μαγείας δεν είναι πίστη και εγκράτεια, αλλά εγγύηση προβληματικού μέλλοντος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. " Όμως αν εξ αρχής υπάρχει σωματικό, ανατομικό πρόβλημα, οποιαδήποτε ιδιαιτερότητα φυσιολογίας τέλος πάντων"
    έγραψες ανών.

    και ομολογώ ότι... βραχυκυκλώθηκα...πω πω ντρέπομαι καλέ, ντρέπομαι αλλά...ΔΕΝ είχα ακούσει ποτέ για κανένα πρόβλημα...ανατομικό!
    ;-(
    Για ψυχολογικές δυσκολίες, ναι, αλλά...ανατομικό;

    δεν μπορώ να φανταστώ, δεν έχω ακούσει, ξέρεις κάποια καλή σεξουαλική εγκυκλοπαίδεια να με παραπέμψεις, να πάω να διαβάσω να ξεστραβωθώ -η καλτάκα;

    ;-0

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Νόμιζα ότι ήταν γνωστό ότι δεν ταιριάζουν όλοι οι άνθρωποι με όλους, του άλλου φύλου εννοώ, και όχι μόνο για ψυχολογικούς λόγους! Αυτό που λέγεται "χημεία" έχει να κάνει και με την κατασκευή του κάθε ενός. Συβμουλεύσου τον μοδάτο τον Ασκητή :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ;-0

    πω πω! Τι ακούω μέσα στην άγρια νύχτα!
    Θα με πονηρέψεις φιλ. ανων. τώρα στα γεράματα; τώρα στα ξημερώματα;
    Για Όνομα! Έχω φρίξει!
    Άκου λέει έχει να κάνει με την...κατασκευή του καθενός! Γιατί καλέ;
    Δηλαδή μου λές τώρα ότι π.χ. το χέρι του ενός ανθρώπου δεν μπορεί να αγκαλιάσει το χέρι ενός άλλου ανθρώπου διότι έχει διαφορα στην κατασκευή;

    Θα τρελαθώ!
    :-0
    Τον κύριο Ασκητή, δεν τον εμπιστεύομαι διότι μόνο για ασκητής δε μου φαίνεται.

    Σεξ χωρίς ασκητικό πνεύμα, ΔΕΝ ωφελεί!
    Δημιουργεί αναφροδισία!
    ;-(
    Εχω χάσει και το γιατρό το Χριστοδουλίδη.
    ("Λες να μου κρατάει μούτρα για κάποιο άγνωστο λόγο;")

    Αν πέρναγε κατά λάθος από δω, ως χριστιανός γιατρός, έστω και μπαμπούγερας, θα μας έδινε τα ιατρικά φώτα του, επιτέλους ΜΗΝ τα περιμένετε όλα από μένα, δεν είμαι δα και η Βικιπέδια, άσε που επιτέλους πρέπει να πάω και γιά ύπνο!
    ;-(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Νομίζω ότι αυτά που λέτε είναι μακράν πάσης θεολογικής βάσεως. Ο άνθρωπος για να γίνει άξιος του Παραδείσου πρέπει να αγωνιστεί σε κάποιο αγώνισμα. Κατά τον τύπο των φρονίμων παρθένων ή των εργασαμένων τα τάλαντα. Η εκκλησία έχει καθορίσει λοιπόν αγώνες "κλειστού" και "ανοικτού" στίβου ήτοι τον μοναχικό και τον έγγαμο βίο. Κάποια αγωνίσματα είναι κοινά και στα δύο στάδια, κάποια ιδιαίτερα για το κάθε στάδιο. Από τα αγωνίσματα που είναι ειδικά για τον έγγαμο βίο είναι οι δύο σύζυγοι να αγαπήσουν (όχι απλώς να ερωτευτούν-αυτό είναι το προσάναμα της φωτιάς της αγάπης) ο ένας τον άλλο με όλα του τα ελλατώματα, βιολογικά ή πνευματικά. Ως εκ τούτου όποιο άθλημα (της υπομονής της ατεκνίας ή της υπομονής της δυστροπίας του άλλου) είναι από τον αγωνοθέτη έτσι ορισμένο: Για μέσα στο γάμο. Όχι να δοκιμάσω κι αν μ' αρέσει το συνεχίζω...
    Στέλιος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Aδερφέ Στέλιο
    καλο μήνα!
    ;-)
    Ευχαριστώ για τη συμμετοχή στην κουβέντα.

    Θα συμφωνήσω απόλυτα με τα λεγόμενά σου.

    Βέβαια πάντα θα υπάρχει ένας κοσμικός αντίλογος και τον ξέρουμε ΄ποιος είναι.

    Δυστυχώς όμως και έχουμε δει και κάτι τραγικά περιστατικά, που τα βρίσκουν ως πρόφαση οι άνθρωποι, προκειμένου να καταλύσουν τη σοφία της Θείας Εντολής, της εγκρατείας που μπορεί να σώζει...

    Οι θείες εντολές μας δόθηκαν ως οδοδείκτες.

    Επιθυμεί ο Θεός να μας προφύλάξει από γκρεμούς.

    Αν τις αθετήσουμε, είτε από περιέργεια είτε από χαζομάρα είτε από ολιγοπιστία, είτε από έπαρση, θα υπάρξει ΠΑΝΤΑ ένα τίμημα, συχνά πολύ σκληρό που θα αναγκαστούμε να πληρώσουμε, επειδή ΟΛΕΣ ανεξαιρέτως οι επιλογές ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ από αυτή εδώ τη ζωή.

    Για τον αγωνιζόμενο να γίνει αληθινός Ορθόδοξος Χριστιανός, άνθρωπο, τον εκ βάθους καρδίας πιστό, και να υπάρξει δοκιμασία, ΔΕΝ θα ακολουθήσει ποτέ απελπισία.

    Θα έχει περιφρούρηση και άνωθεν μυστική ενίσχυση..

    Και αυτό για μένα είναι το σημαντικότερο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Οι αναρτήσεις για το σεξ συγκεντρώνουν τόσα σχόλια που μόνο σε αναρτήσεις για τον παπα-Φάρο βρίσκεις!
    Τώρα αυτό με τα ανατομικά έχει μια κάποια λογική βάση αλλά εδώ γεννάται ένα άλλο ερώτημα.Δοκιμάζουν λοιπόν και ταιριάζουν.Παντρεύονται.Και για κάποιο λόγο(ατύχημα,ασθένεια κλπ)το ανατομικό ταίριασμα πάει περίπατο.Τότε σχολάει ο γάμος;Ε τότε κακώς ξεκίνησε αυτό το ψυχρό και σκληρό πράγμα που ονομάζουν γάμο.Δεν παραθεωρώ το σαρκικό κομμάτι του γάμου αλλά δεν του δίνω και μεγαλύτερη αξία από όση έχει.
    παπα-Κώστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. παπα-Κώστα
    με αυτό το πρωτάκουστο:"ταιριάζουν ανατομικά"
    τρελαίνομαι!
    Πώς τους κατέβηκε αυτό πάλι ως επιχείρημα;
    για ΌΝΟΜΑ!
    Εδώ περνάει κοτζαμάν κεφάλι παιδιού επάνω στη γέννα
    και αυτοί λένε ότι δεν ταιριάζουν... ανατομικά!

    Δεν μπορώ να το καταλαβω!
    Ξανατρελαίνομαι!
    ;-0
    Και βέβαια ωραία και άγια το θέτεις.

    Αντε μανδάμ και κάτι έπαθε ο άλλος ή η άλλη μετά το γάμο.
    -Τον παρατάς μετά, επειδή αρρώστησε;
    Αυτή ήταν η αγάπη σου;
    -Τον ξεπαστρεύεις μια ώρα γρηγορότερα για να πάρεις τη συνταξούλα του;

    ΕΛΕΟΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. δηλαδή άμα συ είχες άντρα ένα...micro... που δεν μπορούσε να σε ικανοποιήσει στο σαρκικό κομμάτι τι θα έκανες; άν ήταν ανίκανος σεξουαλικά; κοινώς δεν ..ανέβαινε η .μηχανή; Έχω ακούσει τέτοιες περιπτώσεις κι έχω φρικάρει. εστιάζω στον άνδρα γιατί εκεί συνήθως υπάρχουν τα έντονα προβλήματα. υπάρχει και στο γυναικείο φύλο άλλης όμως κατηγορίας..τι να λέμε! Όλα του γάμου δύσκολα κι η νύφη.. ποιος ξέρει αν είναι γκαστρωμένη!! :-) Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ;-0

    "αντρα micro..." για Όνομα!


    Μην το εξεικεύουμε το θέμα.

    Μας διαβάζουν και αθώα παιδάκια!
    ;-(

    Δεν είμαστε σεξολόγοι εδώ, αλλά σίγουρα, τη σημερινή εποχή όλα τα προβλήματα τα λύνει η επιστήμη, αρκεί αγάπη και καλή θέληση να υπάρχει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ;-)

    Το μήνυμα ελήφθη από ανων. φιλη που με ...υπεραγαπά!

    Θα επιμείνω λέγοντας ότι με τη βοήθεια του Θεού και τη βοήθεια της Επιστήμης, ΟΛΑ τα προβλήματα μπορούν να αντιμετωπιστούν, έως και να λυθούν, περιστεράκι μου.

    Υπομονής έχομεν χρείαν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Η τεχνική μετράει και όχι το μέγεθος!Το λέει και ο Ασκητής!
    Αν ο άνδρας είναι ανίκανος και το κρύψει μιλάμε για εξαπάτηση.Νομίζω ότι πια θεραπεία υπάρχει.Ακτίνες Χ,ακτίνες Γ,ακτίνες ποδηλάτου κάτι σε ακτίνες τέλος πάντων!
    παπα-Κώστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. E αφού το λες εσύ παπά-Κώστα μου
    κάτι θα ξέρεις, ως ιερέας που σου εμπιστεύονται διάφορα οι άνθρωποι..
    ;-)

    Διαφορετικά οι γιαπωνέζοι δεν θα είχαν τόσο καλή φήμη, ως ...γαμπροί!
    ;-)
    Ότι η επιστήμη τώρα κάνει θαύματα και σε δύσκολες περιπτώσεις το έχω διαβάσει, αρκεί καλή διάθεση να υπάρχει στο αντρόγυνο!

    Το άλφα και το ωμέγα είναι η καλή διάθεση.
    Για όλα τα ζητήματα.
    Από τα πιο μικρά μέχρι τα πιο μεγάλα (ζητήματα)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Είχα πει,στον καφέ μετά από μια λειτουργία,σε μια παρέα συντηρητικών ανθρώπων ότι το πρόβλημα δεν είναι τα διαζύγια αλλά οι γάμοι και γι'αυτό είμαι εναντίον των γάμων.Όταν μπαίνεις στο γάμο πρέπει να είσαι έτοιμος να αντιμετωπίσεις το χειρότερο με τον άνθρωπό σου.Αλλιώς μη παντρεύεσαι.Εξαιρώ τη μοιχεία και τον κίνδυνο της ζωής.
    παπα-Κώστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. " Όταν μπαίνεις στο γάμο πρέπει να είσαι έτοιμος να αντιμετωπίσεις το χειρότερο με τον άνθρωπό σου.Αλλιώς μη παντρεύεσαι.Εξαιρώ τη μοιχεία και τον κίνδυνο της ζωής"
    Έγραψες παπά-Κώστα μου.
    Συμφωνώ μαζί σου απόλυτα.
    ¨Οταν λες κίνδυνο της ζωής υποθέτω εννοείς άγριους ξυλοδαρμούς που στέλνουν τη γυναίκα (συνήθως) στο νοσοκομείο με σπασμένα παϊδια και όχι μόνο..
    Ο γάμος δεν είναι πάρτυ ξεφάντωσης.
    Αποτελεί μέγα μυστήριον "Εις Χριστόν και εις Εκκλησίαν".
    ΔΕΝ παντρευόμαστε για να περνάμε υπέροχα ντε και σώνει...
    Παντρευόμαστε για να αλληλοβοηθούμε στο έργο της ωρίμανσης, της αγάπης, της ανατροφής των τέκνων, για να
    μορφωθεί ο Χριστός εν ημίν, που γράφει ο μέγας Απόστολος, αλλά δε βαριέσαι...γινόμαστε γραφικοί και μόνο που τα λέμε, έτσι κουφάλογα που καταντήσαν οι περισσότεροι χριστιανοί, από την αίρεση της εκκοσμίκευσης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Επίσης παντρευόμαστε για την αποφυγή της ασέλγειας κατά των Ιωάννη τον Χρυσόστομο.Δεν παραμερίζουμε και το σαρκικό λοιπόν.Για να μη λένε οι κοσμικοί!!!
    παπα-Κώστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. A ναι. Το ξέχασα αυτό λόγω...αφαιρεμάρας!
    ;-) Είναι πάρα πολύ σημαντικό!

    Γι αυτό και ο άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος δεν το θεωρεί κακό να παντρεύονται οι άνθρωποι εφόσον το θέλουν, ακόμη και σε γεροντική ηλικία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. " Ήρθε άραγε η μέρα που θα διαβάσω σε ορθόδοξο μπλογκ για το πόσο καλή και ποιοτική δουλειά κάνουν οι Αμερικάνοι ψυχολόγοι; Νυν απολύεις.... "
    παπα-Κώστας

    κχ
    Η έρευνα έγινε από "ερευνητές της Σχολής Οικογενειακής Ζωής του μορμονικού Πανεπιστημίου Μπρίγκαμ Γιανγκ της Γιούτα, υπό τον καθηγητή Ντιν Μπάσμπι, που δημοσίευσαν τη σχετική μελέτη στο περιοδικό οικογενειακής ψυχολογίας". Συμπληρώνω, που (θα) απευθύνεται σε μορμόνους ή υποψήφιους για προσηλυτισμό. Το στατιστικό δείγμα θα αφορά, το πιθανότερο, μορμόνους. Για όσους δεν το γνωρίζουν, οι μορμόνοι είναι πολύγαμοι. δηλαδή, μοιχοί με την έγκριση του θεού τους, ή, αν έχουν, της "εκκλησίας" τους.

    Σαλογραία
    Εχω χάσει και το γιατρό το Χριστοδουλίδη.
    ("Λες να μου κρατάει μούτρα για κάποιο άγνωστο λόγο;")
    Αν πέρναγε κατά λάθος από δω, ως χριστιανός γιατρός, έστω και μπαμπούγερας, θα μας έδινε τα ιατρικά φώτα του, επιτέλους ΜΗΝ τα περιμένετε όλα από μένα, δεν είμαι δα και η Βικιπέδια, άσε που επιτέλους πρέπει να πάω και γιά ύπνο!

    κχ
    Νυκτερινός επισκέπτης απάντησε.
    Το θέμα της ανάρτησης είναι λίαν σοβαρό και δεν επιδέχεται συζητήσεις ακαδημαϊκού, όπως λέγεται, τύπου. Γράφοντας "ακαδημαϊκές", εννοώ τις συζητήσεις καφενείου, οικιακού ιντερνέτ-καφέ ή άλλου είδους οικιακών συνεστιάσεων. Ομοίως, θεωρώ "ακαδημαϊκές" και τις παρουσιάσεις συναφών θεμάτων συνεδριακών συμποσίων, διαλέξεων κλπ.

    Ο γάμος είναι "μυστήριον μέγα εις Χριστόν και εις εκκλησίαν" : 32 τὸ μυστήριον τοῦτο μέγα ἐστίν, ἐγὼ δὲ λέγω εἰς Χριστὸν καὶ εἰς τὴν ἐκκλησίαν (Εφ. ε΄), καλό δε είναι να το έχουν υπόψη τους - όπως και όλη την προς Εφεσίους - όσοι αποφασίζουν να παντρευτούν.

    Ως προς τις προγαμιαίες σχέσεις, ασφαλώς και δεν περιμένω να με διαφωτίσουν οι στατιστικές έρευνες των μορμόνων ή άλλων ειδικών επί θεμάτων Family (σ.σ. sex) Psychology. Η Ορθόδοξη Πίστη μας σαφώς τις εντάσσει στην περιοχή του προπατορικού αμαρτήματος με όλα τα συνακόλουθα που αυτό επάγεται. Βεβαίως, υπάρχει το ιερό Μυστήριο του Χρίσματος και της Βαπτίσεως, αλλά και αυτά, όπως το Μυστήριο του γάμου και πολλά άλλα, έπαψαν να ενδιαφέρουν το λαό του Θεού Έγιναν "κοινωνικές φιέστες", ή καλύτερα μόνο "φιέστες". Η κοινωνία ξεχαρβαλώθηκε. Αρκεί ότι, όχι μόνο ο νηπιοβαπτισμός αμφισβητείται - σε λίγο θα έχουμε απλά ληξιαρχικές ονοματοθεσίες - αλλά και ο γάμος πέρασε στη δικαιοδοσία των δημάρχων, αφού η διοικούσα ιεραρχία ευλογεί δεύτερο και τρίτο γάμο. Περισσότερο δεν θέλω να γράψω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Κυπριανέ Χριστοδουλίδη
    Χριστός Ανέστη!
    Ευχαριστώ θερμά για την τοποθέτηση.
    Κερδίζεις ένα υπέροχο ψαλτικό στα Αραβικά
    και στη διεύθυνση

    https://www.youtube.com/watch?v=XQ9R8JKemDw

    Μου το προώθησε ο εκλεκτός αδελφός Φ.Κ.Α.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Να ξαναπώ ως υστερόγραφο ότι εδώ απλώς θίξαμε το θέμα.
    ΔΕΝ είμαστε σεξολόγοι (Δόξα τω Θεώ που δεν είμαστε)
    και δεν θα επεκταθούμε σε λεπτομέρειες.
    Όποιος έχει πιο συγκεκριμένα ζητήματα, ας αποταθεί στους ειδικούς, να τους βοηθήσει να βγάλουν και αυτοί το ψωμάκι τους.

    Σας ευχαριστώ όλους για τη συμμετοχή σας στο φλέγον ζήτημα...

    Καλό βράδυ και ας πούμε ένα λόγο προσευχής για την Ουκρανία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλό βράδυ και ας πούμε ένα λόγο προσευχής για την Ουκρανία.

    κχ
    - "πάντα τα έθνη εκύκλωσάν με και τω ονόματι Κυρίου ημυνάμην αυτούς"

    - "εν τω ελέει σου εξολοθρεύσεις πάντας τους θλίβοντας την ψυχή μου"

    - "εν τη δικαιοσύνη σου εξάξεις εκ θλίψεων την ψυχή μου"

    Τόσα χρόνια, αιώνες τώρα, βουτηγμένοι μέσα στο έγκλημα οι Δυτικοί. Εθνοκτόνοι, ανθρωποκτόνοι, αεί ψεύτες και λαοκτόνοι. Καιρός του σιγάν, καιρός του λαλείν. Έρχεται η ώρα τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Έχω την αίσθηση ότι το παρακάτω κείμενο είναι ξεκάθαρο για τον έρωτα κλπ, το παραθέτω για όποιον δεν το έχει υπ'όψιν του.

    Πίσω από τον Έρωτα
    π. Βαρνάβα Γιάγκου

    Απόδειξη της ερωτικής μας ανικανότητας είναι η επιδερμικότητα αυτής της εμπειρίας. Όταν ο έρωτας εξαντλείται στα γλυκερά λόγια και βιώματα και στη τυποποιημένη τεχνική του έρωτα, που οδηγεί στην ευδαιμονία και τη στιγμιαία αυτοπραγμάτωση, εκφράζεται ο φόβος και η αδυναμία να συναντήσουμε αληθινά το πρόσωπο του άλλου.

    Η αγάπη είναι εμπειρία επώδυνη για τον ψυχικό μας κόσμο, γι’ αυτό αποφεύγουμε να ανοιχθούμε πιο ουσιαστικά. Προτιμούμε τις ήρεμες σχέσεις, όπου δεν συνδεόμαστε βαθιά με τον άλλο, για να μπορούμε να εξερχόμεθα όταν προσβάλλεται ο ναρκισσισμός μας. Πίσω από την γλύκα του έρωτα υπάρχει πάντα η διακινδύνευση. Είναι μια μορφή αυτοαπώλειας.

    Το ολοκληρωτικό δόσιμο φέρει την απειλή της αποτυχίας και του εκμηδενισμού. Πως ξέρεις ότι αγάπησες τον κατάλληλο άνθρωπο; Πως ξέρω πως θα γίνω εύκολος για εκμετάλλευση; Τον ίδιο τρόμο έχομε και στο πλησίασμα του Θεού. Όταν προσεύχομαι ψάχνοντας την αγάπη Του, παραδίδοντας το κέντρο της ύπαρξής μου σε Αυτόν, δεν ξέρω τι θα συναντήσω και πώς θα αντέξω το θέλημά Του.

    Πίσω από κάθε έρωτα υπάρχει υψωμένος ο θάνατος – ο θάνατος του θελήματός μας, της δύναμής μας, του συμφέροντός μας. Αλλά τρομακτικότερα στέκεται ο θάνατος ως χωρισμός. Καταφέρνεις να συνδεθείς ολοκληρωτικά με τον άνθρωπό σου και μελαγχολείς αναλογιζόμενος την ώρα του θανάτου του. Ξέρεις ότι θα πεθάνεις, γι’ αυτό αγαπάς με πάθος που αναμειγνύεται με τρόμο. Εξ αιτίας του φόβου του θανάτου συνήθως επιλέγουμε τις ρηχές ερωτικές σχέσεις, για να αποφύγουμε το φόβο της απώλειας του αγαπημένου, ή εμμένουμε στον αυτονομημένο σωματικό έρωτα, για να καλύψουμε το άγχος του θανάτου.

    Ο θάνατος είναι το σύμβολο της έσχατης ανικανότητας, γι’ αυτό προσπαθούμε να αποδείξουμε τη ζωντάνια μας, ότι είμαστε νέοι, ελκυστικοί, με το σωματικό έρωτα. Η υπερβολική αναφορά στη σεξουαλική ικανότητα έρχεται να φιμώσει τους φόβους μας για μια εσωτερική ανικανότητα.

    Η αναζήτηση του αναστάντος Χριστού, η εσωτερική πάλη για αναζήτηση της αγάπης που νικά το θάνατο, είναι η άλλη πρόταση που οι διανοούμενοι θα αποκαλούσαν θρησκευτική νεύρωση. Η χωρίς επιφυλάξεις παράδοση στο θείο έρωτα ξεμπλοκάρει την ύπαρξή μας από φόβους. Όταν έχεις γευτεί τον έρωτα του Χριστού, συμφιλιώνεσαι με τη κτίση μαθαίνοντας ότι ο έρωτας είναι σταυρός, προσφορά και σεβασμός.
    .-
    Π

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Αυτές ( 4 Μαΐου 2014 - 9:28 μ.μ. ) λέγονται "ορθόδοξες σαχλαμάρες". Για το ποιος είναι ο π. Βαρνάβας Γιάγκου - απόφοιτος της ακαδημίας Βόλου του μ. Ιγνατίου - παρακολουθείστε αυτά που λέει και μη διαβάσετε τα υπόλοιπα : http://kyprianoscy.blogspot.gr/2013/06/blog-post_12.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ κ. Κυπριανέ σας ευχαριστώ για την παρέμβαση σας και το λινκ.
      Την συγκεκριμένη ομιλία του βίντεο την έχω υπ'όψιν μου και για να είμαι ειλικρινής με κάποια από αυτά που λέγονται εκεί μου δημιουργήθηκαν κάποια ερωτηματικά, το λέω έτσι απλά.
      Δεν κάθισα να το αναλύσω παραπάνω ωστόσο.
      Όπως και να έχει όμως το παραπάνω κείμενο "πίσω από τον έρωτα" που παρέθεσα με καλύπτει αρκετά.
      Δεν ξέρω αν μου διαφεύγει κάτι και να με συμπαθάτε αν είναι έτσι, αλλά αν όντως υπάρχει κάτι "φάλτσο" να το πω έτσι στο κείμενο αυτό, παρακαλώ διαφωτίστε με.
      Δεν είμαι ούτε θεολόγος ούτε τίποτα, ούτε είμαι σε θέση να κρίνω τον οποιονδήποτε πόσο μάλλον ιεράρχη. Απλώς ακούω, βλέπω, παρατηρώ, φιλτράρω και προτιμώ να βιώνω παρά να θεωριτικολογώ, προσπαθώ τουλάχιστον.
      Θα το εκτιμούσα πάρα πολύ αν άκουγα/διάβαζα την γνώμη σας επ'αυτού (του κειμένου).
      Σας ευχαριστώ.

      Π






      Διαγραφή
  27. Πραγματικά
    θα ήθελα πάρα πολύ να διαβάσω ένα αυτοβιογραφικό έργο με τίτλο
    "Η ζωή του Π"
    προκειμένου να καταλάβω
    με την ελπίδα να καταλάβω
    πόθεν προκύπτει
    αυτός ο φίνος τρόπος γραφής σου
    φίλτατε Π.

    Ομολογώ, ότι ζηλεύω αυτό τον τρόπο γραφής
    αλλά αδυνατώ να τον μιμηθώ.

    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. .xxx..το παίρνω ως αστείο αυτό, με έκανες και χαμογέλασα και σ'ευχαριστώ για το "πείραγμα" σου.
      Είμαι δυστυχώς αρκετά κακός στο γράψιμο, δεν είναι διόλου το δυνατό μου σημείο η αποτύπωση σε λέξεις αυτών που σκέφτομαι ή που νοιώθω κυρίως.
      Αντίθετα, αυτό που γράφεις άνετα μπορώ να το αντιστρέψω και σ'ευχαριστώ που μου δίνεις την ευκαιρία να πω ότι, ο δικό σου τρόπος γραφής είναι αληθινά φίνος κι αδύνατον να μπορούσα να τον μιμηθώ όσο κι αν προσπαθούσα.
      Είμαι αρκετά σίγουρος ότι σ'αυτό θα συμφωνήσουν όλοι οι φίλοι σχολιαστές κι αναγνώστες του όμορφου ιστολογιου σου.
      :-)

      Π



      Διαγραφή
  28. Αντε πάλι!
    Και εκεί που έλεγα να σταματήσω κάθε νέα ανάρτηση επ'αόριστον, έρχεται ένας καλός λόγος και μας εμψυχώνει.
    Να είσαι καλά φίλτατε Π
    που διαβάζεις αυτή τη σελίδα από το μακρινό Βέλγιο.
    Σε ¨βλέπω"
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. κυπριανός χ

    Ἁγίῳ Πνεύματι, πᾶσα ψυχὴ ζωοῦται, καὶ καθάρσει ὑψοῦται, λαμπρύνεται τῇ Τριαδικῇ μονάδι, ἱεροκρυφίως.

    Κι εγώ σας ευχαριστώ.
    Επειδή γράψατε ότι δεν είσαστε θεολόγος, ότι δεν είσαστε σε θέση να κρίνετε, ότι απλά "ακούω, βλέπω, παρατηρώ, φιλτράρω και προτιμώ να βιώνω παρά να θεωρητικολογώ", σας πληροφορώ τα κατωτέρω. Σημειώνω, δεν είμαι θεολόγος.

    Πολλά πράγματα βιώνουμε οι άνθρωποι, όπως, πολιτικά, οικονομικά, εργασιακά, κοινωνικά και πολλά άλλα. Επειδή όμως αυτό μας προξενεί - σε μερικούς και όχι όλους - σχετικό μπέρδεμα, ή σύγχυση, προκύπτει ανάγκη αξιολογικής ιεράρχησης όλων αυτών τα οποία βιώνουμε. Οπότε, είμαστε υποχρεωμένοι να ασχοληθούμε και με τα θεωρητικά, παρότι εσείς δεν το προτιμάτε, νομίζοντας ότι η ενασχόληση με αυτά καταλήγει σε θεωρητικολογία. Θα συμφωνήσω ότι μπορεί να συμβαίνει, δεν θα δώσω όμως την εξήγηση. Η απάντηση απαιτεί έκταση λόγου.

    Είμαστε, λοιπόν, υποχρεωμένοι να ασχολούμαστε και με τα θεωρητικά, σε αντίθεση με τους εμπειριστές οι οποίοι προτάσσουν τα έργα, μάλιστα δε, αυτά που προέρχονται από ανθρώπους. Δεν γνωρίζω πόσοι από του ενδεδυμένους το ιερό σχήμα έχουν υπόψη το "αρχή παντός έργου λόγος και προ πάσης πράξεως βουλή". Πάντως, γνωρίζουν το λεγόμενο "αγιοπατερικό" : Πράξις θεωρίας επίβασις. Το αυτονόητο για τον άνθρωπο, ότι αυτός ο ίδιος είναι θεωρίας επίβαση, φαίνεται δεν ισχύει, αν και λόγω ο Θεός είπε "26 ποιήσωμεν ἄνθρωπον κατ᾿ εἰκόνα ἡμετέραν καὶ καθ᾿ ὁμοίωσιν" (Γν. α΄) . Στη συνέχεια ακολουθεί η πράξη : "7 καὶ ἔπλασεν ὁ Θεὸς τὸν ἄνθρωπον, χοῦν ἀπὸ τῆς γῆς, καὶ ἐνεφύσησεν εἰς τὸ πρόσωπον αὐτοῦ πνοὴν ζωῆς, καὶ ἐγένετο ὁ ἄνθρωπος εἰς ψυχὴν ζῶσαν" (Γν. β΄). Χρήσιμο θεωρώ εδώ το «8 ἀλλὰ μόνον εἰπὲ λόγῳ, καὶ ἰαθήσεται ὁ παῖς μου» (Mτ.η')

    Οι φέροντες το ιερό σχήμα του ποιμένα ή κληρικού και παράλληλα ασκούντες το λειτούργημα της μαθητείας των πιστών στα ιερά Γράμματα, έχουν μετατρέψει τη θεολογία σε σχεσιολογία, αφού γι΄ αυτούς ισχύει το πρακτικό θεώρημα : αρχή παντός έργου σχέση και προ πάσης πράξεως βουλή σχέσεως. Δευτερεύουσας και ήσσονος σημασίας είναι, ότι όλα αυτά έγιναν με το λόγο.

    Ότι ο άνθρωπος βρίσκεται σε σχέση με τον κόσμο και τα εγκόσμια - απαντώ τώρα στην επιθυμία σας - ουδείς αντιλέγει. Δεν μπορούμε όμως να κάνουμε θεολογία με τη σχέση, όπως δεν μπορούμε να κάνουμε θεολογία με την αρχή της ηδονής (Φρόιντ), με την αρχή της γαστρός (φάγωμεν πίωμεν), με την αρχή της Χημείας (όλα είναι χημεία) ή της φυσικής ενέργειας (όλα είναι ενέργεια). Αρχή της Θεολογίας, όσο το επιτρέπουν οι δυνάμεις του ανθρώπου, είναι η περί θανάτου αρχή. Και τούτο, προκειμένου να αναδειχθεί η άρση της βεβαιότητας του θανάτου, η κυριαρχία της Ζωής. Κάτι που ανεπιτυχώς προσπαθεί η σχεσιολογία του έρωτα (θεολογία των ημερών) με τα λογοτεχνικά ευφυολογήματα του τύπου :

    Η χωρίς επιφυλάξεις παράδοση στο θείο έρωτα ξεμπλοκάρει την ύπαρξή μας από φόβους. Όταν έχεις γευτεί τον έρωτα του Χριστού, συμφιλιώνεσαι με τη κτίση μαθαίνοντας ότι ο έρωτας είναι σταυρός, προσφορά και σεβασμός. (*)

    Το βίωμα του αναστάντος Κυρίου δεν έχει ανάγκη ερωτικής αναφοράς. Ή, αν αυτό είναι θεμιτό, μη λησμονούμε ότι ειπώθηκε από ασκητές, οι οποίοι έκαναν πράξη τον ερωτικό λόγο ευρισκόμενοι στην πλήρη κατά Θεό ερημία : "Νῦν πάντα πεπλήρωται φωτός, οὐρανός τε καὶ γῆ, καὶ τὰ καταχθόνια· ἑορταζέτω γοῦν πᾶσα κτίσις, τὴν Ἔγερσιν Χριστοῦ, ἐν ᾗ ἐστερέωται"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Υστερόγραφο σχολίου 6 Μαΐου 2014 - 12:00 π.μ.

    1. Θέτοντας την ηδονή στην πρώτη σειρά αξιολόγησης και ιεράρχησης (αρχή της ηδονής), ο άνθρωπος οδηγείται μετά βεβαιότητος στην οδύνη : τετραμελής οικογένεια ξεκληρίστηκε σε τροχαίο, θάνατος οκτάχρονου σε μπαλόνι του λούνα-παρκ κ.π.ό.).

    2. Θέτοντας την γαστέρα στην πρώτη σειρά αξιολόγησης, ο άνθρωπος πάσχει πλήθος νοσηρών καταστάσεων της υγείας. Στην οδύνη καταλήγουν κι αυτά.

    3. Θέτοντας τη Χημεία ή την Φυσική ενέργεια στην πρώτη σειρά αξιολόγησης, ο άνθρωπος ανακαλύπτει ( τεχνογνωσία ) καταστροφικά εφευρήματα - δεν λείπουν βέβαια και τα αγαθά - με σκοπό τον μονοπολικό έλεγχο των προϊόντων τροφής ( μεταλλαγμένα ζώα και τρόφιμα ) και τον επίσης μονοπολικό εξανδραποδισμό - λόγω οικονομικής και πολεμικής ισχύος - εθνών, λαών, κρατών. Και αυτά προξενούν απερίγραπτη οδύνη.

    Σε αντίθεση με όλα αυτά, η αξιολογική ιεράρχηση εκείνη, που θέτει τον θάνατο στην πρώτη σειρά, αναμέλπει τη χαρμόσυνη προσευχή :

    " Ἀνάστασιν Χριστοῦ θεασάμενοι (...) ἰδοὺ γὰρ ἦλθε διὰ τοῦ Σταυροῦ χαρὰ ἐν ὅλῳ τῷ κόσμῳ (...) Ἀναστὰς ὁ Ἰησοῦς ἀπὸ τοῦ τάφου καθὼς προεῖπεν, ἔδωκεν ἡμῖν τὴν αἰώνιον ζωὴν καὶ μέγα ἔλεος ".
    Και βεβαίως τὴν αἰώνιον ζωὴν ! Ότι " διά θανάτου τό θνητόν, διά ταφῆς τό φθαρτόν μεταβάλλεις, ἀφθαρτίζεις γάρ θεοπρεπέστατα, ἀπαθανατίζων τό πρόσλημμα ".

    " Ἁγίῳ Πνεύματι, ἀναβλύζει τὰ τῆς χάριτος ῥεῖθρα, ἀρδεύοντα ἅπασαν τὴν κτίσιν, πρὸς ζωογονίαν ".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Kαλημέρες σε όλους τους λατρεμένους επισκέπτες αυτές της σελίδας της ΜΟΝΗΣ στην οποία Χάριτι Θεία, νοερώς και ηλεκτρονικώς συναντώμεθα.

    Ξαναδιάβασα το κείμενο του π. Βαρνάβα Γιάγκου που μας έστειλε ο Π.
    Με εκφράζει απόλυτα το παρακάτω:"Πίσω από κάθε έρωτα υπάρχει υψωμένος ο θάνατος – ο θάνατος του θελήματός μας, της δύναμής μας, του συμφέροντός μας. Αλλά τρομακτικότερα στέκεται ο θάνατος ως χωρισμός. Καταφέρνεις να συνδεθείς ολοκληρωτικά με τον άνθρωπό σου και μελαγχολείς αναλογιζόμενος την ώρα του θανάτου του. Ξέρεις ότι θα πεθάνεις, γι’ αυτό αγαπάς με πάθος που αναμειγνύεται με τρόμο. Εξ αιτίας του φόβου του θανάτου συνήθως επιλέγουμε τις ρηχές ερωτικές σχέσεις, για να αποφύγουμε το φόβο της απώλειας του αγαπημένου, ή εμμένουμε στον αυτονομημένο σωματικό έρωτα, για να καλύψουμε το άγχος του θανάτου.

    Ο θάνατος είναι το σύμβολο της έσχατης ανικανότητας, γι’ αυτό προσπαθούμε να αποδείξουμε τη ζωντάνια μας, ότι είμαστε νέοι, ελκυστικοί, με το σωματικό έρωτα. Η υπερβολική αναφορά στη σεξουαλική ικανότητα έρχεται να φιμώσει τους φόβους μας για μια εσωτερική ανικανότητα.

    Η αναζήτηση του αναστάντος Χριστού, η εσωτερική πάλη για αναζήτηση της αγάπης που νικά το θάνατο, είναι η άλλη πρόταση που οι διανοούμενοι θα αποκαλούσαν θρησκευτική νεύρωση. Η χωρίς επιφυλάξεις παράδοση στο θείο έρωτα ξεμπλοκάρει την ύπαρξή μας από φόβους. Όταν έχεις γευτεί τον έρωτα του Χριστού, συμφιλιώνεσαι με τη κτίση μαθαίνοντας ότι ο έρωτας είναι σταυρός, προσφορά και σεβασμός" με εκφράζει ως θεωρία διότι στην ώρα της επώδυνης πράξης της απώλειας, του χωρισμού, του θανάτου, οι εξαπολυόμενες συναισθηματικές θύελλες μπορεί να είναι ασύλληπτες στην περιγραφή τους.

    Διάβασα επίσης και την τοποθέτηση του σεβαστού Κυπριανού Χριστοδουλίδη και με εκείνη συμφώνησα.

    "και ταύτα έδει ποιήσαι, κακείνα μη αφιέναι" Κυπριανέ μου.

    Όσοι έχουν ζήσει μακροχρόνιους ευλογημένους γάμους γνωρίζουν εξ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ ότι και ο πατήρ Βαρνάβας Γιάγκου έχει το δίκιο του και ο κ. Κυπριανός Χριστοδουλίδης το δικό του.

    Το δικό μου το πρόβλημα θεωρητικά το έχω λυμένο.
    Το ερώτημά μου είναι ΠΩΣ θα πεισθούν οι νέοι, να μην τρέχουν σε διάφορες κρεβατοκάμαρες.

    "Εδώ σε θέλω κάβουρα, πώς περπατάς στα κάρβουνα!"
    Όποιος βοηθήσει τους νέους σε αυτήν την εγκράτεια-και όχι μόνον σε αυτήν, ο Κυπριανός ανέφερε κάποια είδη ακόμη- μέγας παιδαγωγός εις Χριστόν, θα κληθεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Σ :
    Όποιος βοηθήσει τους νέους σε αυτήν την εγκράτεια - και όχι μόνον σε αυτήν, ο Κυπριανός ανέφερε κάποια είδη ακόμη...

    κχ :
    Παιδαγωγός δεν είμαι, γιατρός είμαι. Στο χέρι τους (των νέων) είναι. Η μονογαμική σχέση είναι το α και το ω, που άλλοι το συνδέουν με το αγαπώ, όχι όμως και ο γράφων, Η ταπείνωση - άρνηση του ιδίου, εξ ενστίκτου, θελήματος - οδηγεί στην αγάπη. Ο ταπεινός άνθρωπος δεν είναι πλεονέκτης, δηλαδή ειδωλολάτρης, όπως οι σημερινοί, που φθάνουν στο σημείο να καταναλώνουν - μέσω σχέσης ερωτικής - ακόμη και τον άνθρωπο. Δεν καταναλώνουμε μόνο αγαθά. Καταναλώνουμε και το αγαθό του έρωτα με τις πολλαπλές ερωτικές μας σχέσεις. Προαγωγός, κυρίως, η τηλεόραση. (Παρένθεση, η πρό τηλεόρασης εποχή ήταν η ακουστική πραγματικότης, hearing reality, αλλά δεν απέδωσε τα αναμενόμενα. Η εικονική πραγματικότητα, virtual reality, την εκτόπισε πλήρως πέτυχε.).

    Όσο δε γι΄ αυτό : Η αναζήτηση του αναστάντος Χριστού ( με το επεξηγηματικό, " η εσωτερική πάλη για αναζήτηση της αγάπης που νικά το θάνατο, είναι η άλλη πρόταση" ) δεν είναι αναζήτηση. Διότι υπάρχει, εφόσον όλοι έχουμε Μυρωθεί και Βαπτισθεί, η πανσθενουργός Χάρις την οποία ξεχνάμε και ψαχνόμαστε. Όταν όμως έχεις τα ανεξίτηλα δεδομένα αυτά (Χρίσμα και Βάπτισις) δεν μπορεί να γίνεται λόγος για απώλεια, άρα και αναζήτηση. Λόγο κάνουμε τότε περί λησμονιάς, δηλαδή λήθης, ενώ η αλήθεια είναι, συν τοις άλλοις, η διαρκής και πάντα εν εγρηγόρσει τελούσα ( : ζώσα ) μνήμη : 19 καὶ λαβὼν ἄρτον εὐχαριστήσας ἔκλασε καὶ ἔδωκεν αὐτοῖς λέγων· Τοῦτό ἐστι τὸ σῶμά μου τὸ ὑπὲρ ὑμῶν διδόμενον· τοῦτο ποιεῖτε εἰς τὴν ἐμὴν ἀνάμνησιν 20 ὡσαύτως καὶ τὸ ποτήριον μετὰ τὸ δειπνῆσαι ... (Λκ. κβ΄).

    Τέλος, να σημειώσω ότι δεν διεκδικώ το δίκιο μου, διότι "όπου δικαιολογίαι εκεί το δίκαιον και ου το φιλάνθρωπον". Έμαθα να ασκώ την ιατρική φιλάνθρωπα, παρά τα όσα "δίκαια" - κατ΄ άνθρωπο και κατά κόσμο - της επιστήμης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ;-) Κυπριανέ μου
    αν ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΔΕΝ διεκδικείς το δίκιο σου,
    χαίρε διοτι πολλή περιττή θλίψη ξεφορτώθηκες.

    Δυστυχώς, ακόμη δεν έφτασα σε αυτή την τελειότητα και το δίκιο μου με πνίγει κάτι ώρες και χάνω πραγματικά την ψυχραιμία μου με αυτούς που πάνε και μου το καταπατούνε.

    Η αλλοτρίωση που έχει έρθει ακόμη και μέσα σε ιερους ναούς με τη βιντεοσκοπηση και την αλλοτρίωση εκ της ειδωλολατρικής μανίας του "φαίνεσθαι" θα αποτελέσει άλλο θέμα ανάρτησης, ή ...μυθιστορήματος προσεχώς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Αγαπητέ κ. Κυπριανέ σας ευχαριστώ για την απάντηση σας.
    Έχω την αίσθηση ότι συμφωνούμε, δεν βλέπω να λέμε διαφορετικά πράγματα.

    Έγραψα στο σχόλιο μου ότι όντως στην ομιλία του π.Βαρνάβα υπήρξαν κάποια πράγματα που άκουσα που μου δημιούρησαν ερωτηματικά, το είπα απλά και δεν μπήκα σε αναλύσεις. Το κείμενο περι έρωτος ωστόσο με καλύπτει στην ουσία.
    Καταλαβαίνουμε όλοι λίγο πολύ ένα φάλτσο ακόμα κι αν δεν είμαστε όλοι μουσικοί. Αλλά ακόμα κι αν σε ένα έργο εξαιρετικό περάσουν δυο, άντε τρία φάλτσα που δεν τα πιάσουμε δεν θα έχουμε χάσει την ουσία του ή έστω όση από αυτην μπορούμε να λάβουμε.
    Αλλά και να τα καταλαβαίναμε αυτά τα φάλτσα τα οποία μπορεί να παίχτηκαν από άγνοια ή για όποιο άλλο λόγο θα ήταν λίγο περίεργο να επικεντρώναμε την προσοχή μας σε αυτά χάνοντας την ουσία του έργου.

    Παράδειγμα:

    Η χωρίς επιφυλάξεις παράδοση στο θείο έρωτα ξεμπλοκάρει την ύπαρξή μας από φόβους. Όταν έχεις γευτεί τον έρωτα του Χριστού, συμφιλιώνεσαι με τη κτίση μαθαίνοντας ότι ο έρωτας είναι σταυρός, προσφορά και σεβασμός. (*)

    Το βίωμα του αναστάντος Κυρίου δεν έχει ανάγκη ερωτικής αναφοράς. Ή, αν αυτό είναι θεμιτό, μη λησμονούμε ότι ειπώθηκε από ασκητές, οι οποίοι έκαναν πράξη τον ερωτικό λόγο ευρισκόμενοι στην πλήρη κατά Θεό ερημία : "Νῦν πάντα πεπλήρωται φωτός, οὐρανός τε καὶ γῆ, καὶ τὰ καταχθόνια· ἑορταζέτω γοῦν πᾶσα κτίσις, τὴν Ἔγερσιν Χριστοῦ, ἐν ᾗ ἐστερέωται"

    Δεν διαφωνώ καθόλου, το αντίθετο μάλιστα, συμφωνώ απολύτως! Καταλαβαίνετε όμως τι θέλω να πω.

    .
    Επίσης όταν έγραψα ότι δεν θεωρητικολογώ δεν εννούσα ότι δεν ασχολούμε με την θεωρία, απλώς πιστεύω ότι συχνά η πολύ θεωρία μας βγάζει από την ουσία.
    Το γράψιμο όπως είπα δεν είναι το δυνατό μου σημείο και συμπαθάτε με αν δεν εκφράστηκα καλύτερα για να γίνω πιο κατανοητός.
    Το να παρατηρεί κανείς και να φιλτράρει χωρίς να πέφτει σε αυθαιρεσίες κάνοντας ότι νομίζει κι ότι τον βολεύει προυποθέτει ότι έχει μια βάση. Χωρίς φάρους τι θα κάνανε τα καράβια άλλωστε..
    Άρα όλα χρειάζονται κι έχουν την αξία τους.
    Όμως τελικά κι ένας αγράμματος που δεν έχει διαβάσει ποτέ του τίποτα ούτε έχει μπει σε αναλύσεις θεολογικές ή άλλες κλπ πιστεύω ότι έχει τις ίδιες ευκαιρίες να αγιάσει για παράδειγμα, όσες έχει κι ένας μορφωμένος που έχει μελετήσει κι έχει μάθει απ'έξω όλα τα συγγράμματα όλων των πατέρων μας. Τα παραδείγματα άπειρα, ακόμα και ατόμων που δεν είχαν υπ'όψιν τους ούτε καν το ευαγγέλιο.
    Η πρόθεση μετράει και η καθαρή καρδιά, αυτη είναι και η μάχη. Η αγάπη δεν κάνει διακρίσεις.

    Π


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Αααααχ!
    "Μεγάλο πράγμα ο τρόπος, ρε κόρη! το να ξέρει κάποιος να φέρεται!" έλεγε συχνά ο μακαρίτης ο πατέρας μου, που και ο ἰδιος δεν ήξερε και πολύ και να φέρεται, ή τέλος πάντων, ήξερε να φέρεται σε κάποιες περιπτώσεις αλλά όχι σε όλες, δεν θα επεκταθώ...

    -Κοίτα, σκέφτομαι, κοίτα!

    Μερικοί άνθρωποι χρησιμοποιούμε τις λέξεις και πετροβολάμε τις καρδιές των συνανθρώπων μας και τις πληγώνουμε δια βίου, αυτές τις καρδιές ή ακόμη και τις νεκρώνουμε ολότελα, χάνοντας πρώτα και κύρια εμείς οι ίδιοι...με τα άσπλαγχνα λόγια μας και άλλοι πάλι άνθρωποι, στις ΙΔΙΕΣ περιστάσεις, μιλάνε αλλά μιλάνε με έναν τρόπο που νομίζεις ότι σε ραίνουν με τριαντάφυλλα και ας λένε και κάποια ζόρικα, ενίοτε...

    Ομολογώ ότι ποτέ μου δεν κατάφερα να αποκτήσω το μέγα χάρισμα....

    Δεν ειχα βλέπεις, εγκαίρως τα κατάλληλα πρότυπα, κλαψ κλαψ και ξανακλάψ!
    Νεάντερταλ στους τρόπους παραμένω...
    ;-(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Σ :
    Ελα άρχοντα Χριστοδουλίδη! Πες το παρασύνθημα!

    κχ
    Δεν έχω τίποτα παραπάνω να γράψω. Σοφά είναι αυτά του Π. Το μόνο, όταν πρόκειται για θέματα θεολογικά, τα "φάλτσα" είναι ασυγχώρητα. Απλά και μόνο, του θυμίζω την "σκιαμαχία" περί της ουσίας. Ομοούσιος οι μεν (Μέγας Αθανάσιος), ομοιούσιος οι δε (Άρειος) . Όλα κρίθηκαν από ένα ιώτα. Και δεν ήταν μόνο αυτό, χόντρυνε το πράγμα, ώστε να φθάσουμε στα σημερινά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Πολυσεβαστέ μου
    Κυπριανέ Χριστοδουλίδη
    προσυπογράφω και σ'ευχαριστώ για την υπενθύμιση
    Η λεπτομέρεια. σε κάθε περίπτωση, είναι τεράστιας σημασίας, πράγματι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Αγαπητέ κ.Κυπριανέ μου υπάρχουν φάλτσα και φάλτσα :)
    Το ιώτα δεν ήταν απλώς φάλτσο, εκεί ανατινάχθηκε η ορχήστρα ολάκερη :)

    Π

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Σ :
    Η λεπτομέρεια. σε κάθε περίπτωση, είναι τεράστιας σημασίας, πράγματι...

    κχ :
    Αγαπητή μου,
    Το ζήτημα των λεπτομερειών απαιτεί αξιολογική κατάταξη, διότι πολλές από αυτές, αν και φαίνονται σημαντικές, είναι κυριολεκτικά ασήμαντες. Λόγοι αποπροσανατολισμού της αναγορεύουν συνήθως σε σημαντικές. Σημασία έχει, όπως καταλαβαίνεις, ποιές από τις λεπτομέρειες θα κρίνουμε αξιόλογες και ποιές θα τις αγνοήσουμε. Σε μερικά ζητήματα, όπως για παράδειγμα τα θρησκευτικά, τα πράγματα είναι δύσκολα και δεν μας βοηθά σε τίποτα η γενίκευση - από άλλα παρεμφερή θέματα - του : "σε κάθε περίπτωση είναι τεράστιας σημασίας η λεπτομέρεια". Φερ΄ ειπείν, το παράδειγμα που προσκόμισε ο Π. με τα ασήμαντα "μουσικά φάλτσα", είναι εντελώς επουσιώδες για το θέμα που μας απασχολεί και συζητάμε.

    Δεν μπορούμε να κάνουμε θεολογία μέσω της σχέσης - αναπόδραστα ερωτικής, παρεμπιπτόντως αγαπητικής, και έστω γαμικής - μεταθέτοντας και μετατρέποντας την κοινωνία ανδρός και γυναικός "εις σάρκα μία", σε ένα θλιβερό "πάρε-δώσε" με επιδόρπιο το θεωρητικό " όταν έχεις γευτεί τον έρωτα του Χριστού, συμφιλιώνεσαι με τη κτίση μαθαίνοντας ότι ο έρωτας είναι σταυρός, προσφορά και σεβασμός".

    Με άλλα λόγια, μας λέει ο συγγράψας τα ανωτέρω, έρωτας είναι ο Χριστός και μπράβο του ! Αλλά, μπράβο - τι άλλο να πει κανείς; - και σε όλους όσους αυτά τα πετάνε στα σκουπίδια. Μαζί όμως πετάνε και το Χριστό ή του κάνουν τη χάρη να τον εκτιμούν σαν ένα μεγάλο φιλόσοφο.

    Δεν είναι ο "έρωτας του Χριστού" (sic) αυτό που μας συμφιλιώνει με την κτίση. Η φύση του ανθρώπου δεν είναι ερωτική, τουλάχιστον, καθώς τη διδάσκουν οι νεοορθόδοξοι φορείς των αλλότριων γνωστικών δοξασιών. Οι οποίοι θέλουν τον έρωτα να είναι ταυτόσημος και με τη γνώση. Όπως γράφουν, ο "᾿Αδάμ δὲ ἔγνω Εὔαν τὴν γυναῖκα αὐτοῦ, καὶ συλλαβοῦσα ἔτεκε τὸν Κάϊν ". Φαίνεται, η γεύση του απαγορευμένου καρπού, έκανε τον Αδάμ να ερωτευτεί την Εύα ! Τι άλλο να υποθέσουμε ;

    Θα επαναλάβω ότι η φύση μας, αν θέλεις και αρχή των ανθρώπων, δεν είναι η ερωτική. Δεν είναι, άρα, και η σχέση. Προς τούτο, θα επικαλεστώ εδάφιο από το Κατά Ιωάννη ια΄, στο οποίο διαβάζουμε : "37 εἶπεν οὖν αὐτῷ ὁ Πιλᾶτος· Οὐκοῦν βασιλεὺς εἶ σύ; ἀπεκρίθη Ἰησοῦς· Σὺ λέγεις ὅτι βασιλεύς εἰμι ἐγὼ. ἐγὼ εἰς τοῦτο γεγέννημαι καὶ εἰς τοῦτο ἐλήλυθα εἰς τὸν κόσμον, ἵνα μαρτυρήσω τῇ ἀληθείᾳ·".

    Φύση μας και αρχή μας είναι η αλήθεια, η μαρτυρία της αλήθειας, και ουδέν έτερο. Δεν είναι ούτε η αρχή της ηδονής - μετεξελίχθηκε με τη σχέση -, ούτε η αρχή της γαστέρας, ούτε η αρχή της Χημείας, της Φυσικής ενέργειας, ή ό,τι άλλο ήθελε προκύψει με όλα τα εν σχέσει εκτός από την αλήθεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κ.Κυπριανέ με συγχωρείται και πάλι για την παρέμβαση αλλά θέλω να προσθέω τα εξής.

      Κατανοητή η ένσταση σας και είναι απόλυτα ορθή!
      Είναι ένα ευαίσθητο θέμα από θεολογικής απόψεως και όχι μόνο και συμφωνώ σε ότι γράψατε.

      Θέλω να πιστεύω ωστόσο ότι η πρόθεση του συγγραφέα ήταν η προσέγγιση των νέων η οποία στην εποχή μας τουλάχιστον δεν είναι και τόσο απλή με όλο αυτον τον βομβαρδισμό που δέχονται, και όχι η διαστρέβλωση,εκούσια ή ακούσια της αληθείας.
      Ίσως ακούγομαι αφελής, ίσως να είμαι κιόλας και ζητώ συγνώμη γι αυτό.

      Μπορείτε βέβαια να μου πείτε πιθανόν, ναι αλλά δεν μπορεί κανείς και πόσο μάλλον ένας ιεράρχης που κάνει διάλεξη πχ να λέει ανακρίβειες.
      Στο τι είναι αλήθεια και τι όχι δεν θα διαφωνήσω διόλου αυτό έλειπε, είπα άλλωστε ότι δεν μου αρέσει να θεωριτικολογώ. Η διάκριση είναι άλλο θέμα και μάλιστα μεγάλο.
      Άλλωστε τελικά δεν είναι και τόσο μπερδεμένα όλα όπως θέλουν να μας τα παρουσιάζουν κάποιοι.


      Όμως προσωπικά τουλάχστον και προκειμένου να μην τρομάξω τον απέναντι μου όπου μιλάει "άλλη γλώσσα" να το πω έτσι απλά, θα προτιμούσα να χρησιμοποιούσα και όρους που μπορεί να μην είναι ακριβής.

      Γιατί κ.Κυπριανέ μου εσείς και γω πχ αλλά και όσοι μπορούμε να καταλάβουμε αυτό που σωστότατα λέτε:

      "Θα επαναλάβω ότι η φύση μας, αν θέλεις και αρχή των ανθρώπων, δεν είναι η ερωτική. Δεν είναι, άρα, και η σχέση."

      ..αλλά αν το πω αυτό σε έναν άνθρωπο που το μόνο που ξέρει είναι να παίρνει και να δίνει ηδονή γιατί αυτό θεωρεί φυσιολογικό και λογικό μάλιστα, αφού όπου και να γυρίσει να δει αυτό βλέπει κι αυτό του μάθανε, άσχετα αν τελικά είναι φανερό και στον ίδιο ότι αυτή η δουλειά δεν τον κάνει ευτυχισμένο στην τελική μα το αντίθετο,
      θα φύγει τρέχοντας και η ζημιά θα είναι μεγαλύτερη.

      Τέλος πάντων καταλαβαίνετε τι θέλω να πω. Επαναλαμβάνω, θέλω να πιστεύω ότι αυτή ήταν η πρόθεση του συγγραφέα, αν πάλι είναι αλλιώς...τι να πω, ο θεός βοηθός!

      Π





      Διαγραφή
  40. Φίλτατε Κυπριανέ μου
    σε ευχαριστώ που μου δίνεις τροφή για διάφορες συνειδητοποιήσεις που ίσως να βελτιώσουν το ακατέργαστον της ύπαρξής μου.
    Ο Κύριος να σου ανταποδώσει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Αγαπητέ κ. Π.
    Είσαστε απόλυτα κατανοητός και σας συγχαίρω για το προσεκτικά μελετημένο σχόλιο, σχετικά με αυτά που έγραψα.

    Η φύση μας, αγαπητέ κύριε, είναι η αλήθεια, αν προτιμάτε, η μαρτυρία της αλήθειας.

    Θα πρέπει οι νέοι μας, που κατηχούνται στην εκκλησιαστική σεξουαλικότητα (sic), αυτό που μόλις πιο πάνω έγραψα να το μάθουν, όπως και αρκετά άλλα, παρότι «πολλά πταίοντες άπαντες», ή ακόμη και «ουδείς άξιος» . Η Χάρις μας έχει δοθεί με το Χρίσμα και την Βάπτιση, η δε πορεία μας είναι να καταστήσουμε εμφανές - καίτοι αμαρτωλοί - μέσα στην πρωτοφανή για τα χρονικά παγκόσμια φαυλότητα, υποκρισία, και ψευτιά, αυτό το «πᾶς ὁ ὢν ἐκ τῆς ἀληθείας ἀκούει μου τῆς φωνῆς».


    Είναι δε πρωτοφανής η σημερινή κατάσταση, μάλιστα θα έλεγα πολύ χειρότερη εκείνης των χρόνων του Ιησού, διότι μη ξεχνάμε ο τότε κόσμος ήταν βουτηγμένος στην ειδωλολατρία και άγνωστα ήταν όλα τα της Θεολογίας. Σήμερα, όπου τα πάντα είναι γνωστά, κυριαρχεί η ειδωλολατρία - εικονική ή ανεικονική - αφού η αίρεση την παρουσιάζει με ένδυμα θεολογικό και χριστιανικό. Ταιριάζει εδώ το ...

    20 Τότε ἤρξατο ὀνειδίζειν τὰς πόλεις ἐν αἷς ἐγένοντο αἱ πλεῖσται δυνάμεις αὐτοῦ, ὅτι οὐ μετενόησαν· 21 οὐαί σοι, Χοραζίν, οὐαί σοι, Βηθσαϊδά· ὅτι εἰ ἐν Τύρῳ καὶ Σιδῶνι ἐγενήθησαν αἱ δυνάμεις αἱ γενόμεναι ἐν ὑμῖν, πάλαι ἂν ἐν σάκκῳ καὶ σποδῷ καθήμεναι μετενόησαν. 22 πλὴν λέγω ὑμῖν, Τύρῳ καὶ Σιδῶνι ἀνεκτότερον ἔσται ἐν ἡμέρᾳ κρίσεως ἢ ὑμῖν. 23 καὶ σὺ Καπερναούμ, ἡ ἕως τοῦ οὐρανοῦ ὑψωθεῖσα, ἕως ᾅδου καταβιβασθήσῃ· ὅτι εἰ ἐν Σοδόμοις ἐγενήθησαν αἱ δυνάμεις αἱ γενόμεναι ἐν σοί, ἔμειναν ἂν μέχρι τῆς σήμερον. 24 πλὴν λέγω ὑμῖν ὅτι γῇ Σοδόμων ἀνεκτότερον ἔσται ἐν ἡμέρᾳ κρίσεως ἢ σοί. (Ιν. ια΄)

    ... γι΄ αυτό, νομίζω, δεν αποτελεί υπερβολή αυτό που έγραψα ( : Είναι πρωτοφανής η σημερινή κατάσταση, μάλιστα θα έλεγα πολύ χειρότερη εκείνης των χρόνων του Ιησού). Ώστε, δεν πρέπει να απορούμε «ὅτι γῇ Σοδόμων ἀνεκτότερον ἔσται ἐν ἡμέρᾳ κρίσεως ἢ ... » με τους σημερινούς σιωνιστές ορθόδοξους (νεοορθόδοξοι), τους παπικούς σιωνιστές, και τους απροκάλυπτα σιωνιστές προτεστάντες. Έχουν καταλάβει από ποιους κινδυνεύουν και μπήκαμε στο στόχαστρο. Αν απορεί κανείς, ας διάβασει :

    http://hellaspress-angel.blogspot.gr/2014/05/H-Orthodoksia-einai-h-kyria-apeilh-gia-ton-dytiko-politismo-leei-o-Souhdos-ypourgos-Ekswterikwn-Karl-Bilnt.html

    Γιατί, λοιπόν, αυτά και πλήθος άλλα, μένουν εκτός ενδιαφερόντων της "εκκλησιαστικής σεξουαλικότητας" και ο π. Βαρνάβας αρκείται στην ερωτολογία (σημ ερωτισμό, θα έγραφα) του "όταν έχεις γευτεί τον έρωτα του Χριστού, συμφιλιώνεσαι με τη κτίση μαθαίνοντας ότι ο έρωτας είναι σταυρός, προσφορά και σεβασμός" ; Μαρτυρία έρωτος καλείται να δώσει ο πιστός ή μαρτυρία αληθείας ; Και μην πει κανείς ότι ο πιστός είναι ερωτευμένος με την αλήθεια ! Όταν η φύση μας, η αρχή μας, είναι η αλήθεια - πᾶς ὁ ὢν ἐκ τῆς ἀληθείας ἀκούει μου τῆς φωνῆς - τι δουλειά έχει ο έρωτας (αρχή της ηδονής) ; Τι δουλειά έχει το στομάχι ; Τι δουλειά έχει η Χημεία και η Φυσική ενέργεια ; Τι δουλειά έχει η σχέση ; Τα επιφαινόμενα του είναι, δεν μπορούν ποτέ να υποκαταστήσουν το είναι, για να του πούμε διαφορετικά, κάπως δύσκολα και ολίγον φιλοσοφικά.

    "Έθελξας πόθω με,Χριστέ,και ηλλοίωσας τω θείω σου έρωτι. αλλά κατάφλεξον, πυρί άϋλω τας αμαρτίας μου ...",

    διαβάζουμε στην Ακουλουθία της Μεταλήψεως. Οι φθοροποιοί ποιμένες το κακοποίησαν. Άλλοι ταύτισαν τις μεταμοσχεύσεις με τη θεία Μετάληψη και έτεροι δίνουν διαλέξεις, ή γράφουν βιβλία, με θέμα την "εκκλησιαστική σεξουαλικότητα", για να μας πουν πάνω-κάτω ότι ο Χριστός είναι ο έρωτας, ότι όλα είναι σχέση, ότι θεός είναι η σχέση. Βέβαια, όλα είναι και κατανάλωση ! Άρα, κατανάλωση είναι και ο θεός !! Ήμαρτον Κύριε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ο καθένας μας θα δώσει λόγο κάποια στιγμή κ.Κυπριανέ μου.
    Οι ιεράρχες δε, έχουν μεγάλη ευθύνη κι αυτοί θα κριθούν με άλλα μέτρα.
    Εδώ διαβάζουμε για μπίζνεσμεν δεσποτάδες και ένα σωρό άλλα φοβερά.

    Με παρηγορεί ωστόσο πως υπάρχουν κάποιοι που κρατούν τις θερμοπύλες και βέβαια αυτοί δεν φαίνονται, κάνουν σιωπηλό έργο, μικρό ή μεγάλο το κάνουν πάντως.
    Είμαι ευτυχής που έχω γνωρίσει κάποιους από αυτούς.

    Αυτό που με στεναχωρεί βαθύτατα όμως είναι η χαοτική κατάσταση που βιώνουν οι νέοι αλλά όχι μόνο αυτοί.
    Τα παραδείγματα που έχω προσωπικά δεκάδες για να μην πω πολύ παραπάνω και το ζω σχεδόν καθημερινά.
    Οι άνθρωποι αυτοί διψάνε για ζωή, για αλήθεια, αλλά είναι τόσο φοβισμένοι και παραμορφωμένοι από τον βομβαρδισμό που δέχονται που μοιάζουν με πληγωμένα θηρία έτοιμα να κατασπαράξουν και τις σάρκες τους για παράδειγμα.
    Το κάνουν άθελα τους αρκετές φορές με τις πράξεις τους.
    Δεν φτάνει μόνο αυτό, είναι και η προπαγάνδα που τρώνε από ψευτοσωτήρες δασκάλους που τους πείθουν ότι με τις τεχνικές τους θα δουν το φως το αληθινό, πάντα βέβαια με πληρωμή...
    Τα κοράκια πάμπολλα.
    Πολλοί τσιμπάνε αμέσως διότι εκτός των άλλων είναι η μόδα κλπ.
    Αυτό που τους περνάνε ως δόγμα να το πω έτσι, είναι γνωστό, μια τεράστια σαλάτα λίγο από όλα.
    Όλη αυτή η σαλάτα υποτίθεται ότι είναι αγάπη, όλοι είμαστε ένα κλπ. Το σεξ δε κατέχει αξιολάτρευτη θέση, η ηδονή είναι λύτρωση υποτίθεται κλπ.
    Έχω δει συγκλονιστικά πράγματα με τα μάτια μου που ξεπερνούν κάθε φαντασία, δεν χρειάζεται να πω παραπάνω όμως γι αυτό.

    Όλοι αυτοί δε αν ακούσουν για εκκλησία, Χριστό, ανάσταση κλπ βγάζουν σπυριά, γελάνε ή και θυμώνουν συχνά.
    Τα λόγια λοιπόν εκεί είναι κόκκινο πανί. Ακόμα και αν πέσει το μάτι τους σε μια εικόνα Αγίου βλέπεις πως αντιδρούν. Φόβος!

    Θα προτιμούσα κάποιος να έφευγε από την παραπάνω καταστροφή και να γύριζε στον Χριστό κι ας άκουγε και ένα δυο κηρυγματα για την εκκλησιαστική σεξουαλικότητα.
    Με την βοήθεια του Κυρίου θα έφτανε και στην αλήθεια κάποια στιγμή είμαι σίγουρος.
    Η μεταμόρφωση θέλει χρόνο μερικές φορές. Ένα έδαφος παρατημένο και ταλαιπωρημένο για χρόνια θέλει αρκετή προετοιμασία πριν ρίξει κανείς σπόρο αν θέλει να βλαστήσει, απλά.

    Υ.Γ. Ως φαίνεται άρχισαν να λένε ανοιχτά τις προθέσεις τους οι κύριοι αυτοί, μιλώ για τον υπουργό με την δήλωση περί ορθοδοξίας. Δεν είδα όμως καμιά αντίδραση από πουθενά, είδατε εσέις κάτι;

    Π

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Καλέ μου Π
    έγραψες:

    "Αυτό που τους περνάνε ως δόγμα να το πω έτσι, είναι γνωστό, μια τεράστια σαλάτα λίγο από όλα.
    Όλη αυτή η σαλάτα υποτίθεται ότι είναι αγάπη, όλοι είμαστε ένα κλπ. Το σεξ δε κατέχει αξιολάτρευτη θέση, η ηδονή είναι λύτρωση υποτίθεται κλπ. "

    Το ζω αυτό που λες κάθε μέρα με τα μυαλά των μαθητών μας στο Λύκειο στην Πάτρα.
    Και η Πάτρα είναι χωριό ακόμη σε σχέση με το Βέλγιο που μένεις εσύ, όπου εκεί, ο εξανδραποδισμός της σκέψης προχωράει με γεωμετρική πρόοδο...
    Για πε: τι είπε, καλέ, ο υπουργουλης;
    Δεν πήραμε είδηση.

    Κατι παλιά θυμάμαι από κάποιες άλλες αξιολάτρευτες κυρίες του δημόσιου βίου που δήλωσαν ότι ακομη και με το διάβολο θα συνεργάζονταν προκειμένου να πετύχουν τους στόχους τους.
    Εκεί ομολογώ ότι ακούγοντάς τες, τρόμαξα, σαν χωριάτισσα τρόμαξα, ή σαν πολυ μικροαστή επαρχιώτισσα...

    Τι να γίνει!
    Αυτή είναι η εποχή μας.
    Η πιο Αντίχριστη θεωρώ από ΚΑΘΕ προηγούμενη εποχή.

    Θα την... ημπορέσωμεν!
    Με τη δύναμη του Θεού θα την αντέξουμε!
    Ό,τι και να μας κάνουν...
    Διότι η Δύναμη δεν θα είναι δική μας.
    Αλλά αυτή η Δύναμη του Τρισαγίου Θεού θα ειναι μαζί μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Για πε: τι είπε, καλέ, ο υπουργουλης;
    Δεν πήραμε είδηση.

    kx
    Πάτησε "άνοιγμα δεσμού" :

    http://hellaspress-angel.blogspot.gr/2014/05/H-Orthodoksia-einai-h-kyria-apeilh-gia-ton-dytiko-politismo-leei-o-Souhdos-ypourgos-Ekswterikwn-Karl-Bilnt.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Α! Αυτό κάπου το είχε πάρει το ματάκι μου!
    Εντάξει μωρέ. Γνωστό αυτό το μίσος.
    Είναι πολύ αρχαίο μίσος.
    Μην του δίνουμε σημασία!
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. http://www.johnleary.com

    Wednesday, August 13, 2014:
    Jesus said: “My people, I have given you this vision of how My angels have placed a cross on the foreheads of all of My faithful. You cannot see this cross now, but it will be visible on your foreheads during the tribulation. It will be this cross that will allow you into My refuges. My angels will not allow anyone without a cross to enter My refuges. More souls, who will be converted at the Warning, will be marked with crosses later. The evil ones will not see your cross, but other faithful people will see your cross. This will be how you can tell a faithful person from an evil person in the tribulation. This ‘T’ (tau in Greek) sign is mentioned in today’s first reading from Ezekiel (9:1-24) where an angel marked the faithful with a T on their foreheads. This protected them from the destroying angel. This is similar in the old Exodus when the Hebrews put lamb’s blood on their doorposts and lintels so the destroying angel would pass over their houses. Now, you have a modern day Exodus where the cross on your foreheads was purchased by My Blood in My sacrifice on the cross. In your research, you noticed the ‘T’ (tau) symbol was promoted by St. Francis of Assisi, so all Franciscans wear this symbol of My cross. This cross on your foreheads today, will be your means of protection when you come to My places of refuge in the tribulation. My angels will place a shield of invisibility over My faithful on their way to My refuges.”

    Sunday, August 17, 2014:
    Jesus said: “My people, there are a lot of sacrilegious Holy Communions being received at Masses on the weekends. You know for yourself that very few souls come to Confession. Part of this is a rationalization that they do not commit mortal sins. One big situation is that a good share of couples are not married, yet they are having relations that are mortal sins of fornication. It is hard to live in this situation without knowing they are committing sins. Confessing this sin in Confession would be hard to say that these people would not be repenting this sin, because there is no firm purpose of amendment to stop this sin. This is why such people who are committing sexual sins should not be receiving Holy Communion without Confession. It is better to get married, than to live in sin. You commit another mortal sin of sacrilege if your receive Holy Communion in the state of mortal sin. This behavior is obvious to people, so it is good to warn people not to live together in sin, and not to receive Holy Communion in the state of mortal sin without Confession. In church almost everyone gets up to go to receive Holy Communion, so it would be awkward and embarrassing to remain in the pew. Those in mortal sin should remain in the pews, but they can receive if they go to Confession. Sacrilegious Holy Communions are received a lot because people are spiritually lazy in not getting married, and not going to Confession. If you truly love Me, then My faithful should live properly and come to frequent Confession.”
    ...Αυτός είναι ο λόγος που αυτοί οι άνθρωποι που διαπράττουν σεξουαλικές αμαρτίες, δεν θα πρέπει να λαμβάνουν τη Θεία Κοινωνία χωρίς Εξομολόγηση. Είναι καλύτερα να παντρευτεί, παρά να ζει στην αμαρτία. Θα διαπράξετε άλλο θανάσιμο αμάρτημα της ιεροσυλίας αν λάβετε σας Θεία Κοινωνία στην κατάσταση των θανάσιμο αμάρτημα. Αυτή η συμπεριφορά είναι προφανές για τους ανθρώπους, γι 'αυτό καλό είναι να προειδοποιήσει τους ανθρώπους να μην ζήσουν μαζί στην αμαρτία, και όχι για να λάβουν τη Θεία Κοινωνία σε κατάσταση θανάσιμο αμάρτημα χωρίς Εξομολόγηση. Στην εκκλησία σχεδόν ο καθένας σηκώνεται για να πάει να λάβουν τη Θεία Κοινωνία, ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή