Είναι η ενσάρκωση της θηλυκότητας.
Έχει χίλια πρόσωπα, το ένα πιο φροντισμένο από το άλλο.
Προσέχει το εαυτό της με θρησκευτική ευλάβεια.
Τα ρούχα της, τα αξεσουάρ της, η επιμελημένη της κόμμωση, το μανικιούρ της, το πεντικιούρ της, ο αέρας της όταν περπατάει σείοντας του γοφούς της, τα σλιμ τσιγάρα της, όλα επάνω της κραυγάζουν «κάλλος» σε ακτίνα πολλών χιλιομέτρων τριγύρω της.
Είναι το πρότυπο της Απόλυτης Γυναίκας, το γαμώ-και-δέρνω θηλυκό.
Όλες θέλουν να της μοιάσουν.
Άλλες τα καταφέρνουν περισσότερο, άλλες λιγότερο.
Όλες όμως ανεξαιρέτως βασανίζονται από το ίδιο ερώτημα: «πού χάθηκαν όλοι οι άντρες;».
Είναι η Μάλμπορο-γούμαν.
Μια φορά κι έναν καιρό είχαμε τον Μάλμπορο-μαν - τον άντρακλα τον πολλά βαρύ, τον καϋμπόη, τον μάγκα, ο οποίος τραβούσε σαν μαγνήτης όλα τα κορίτσια στα στιβαρά του μπράτσα.
Μετά όμως ο Μάλμπορο-μαν έχασε την μάχη με τον καρκίνο και αντί έστω να τον διαδεχτεί το Μάλμπορο-μποϋ, εμφανίστηκε η παντοδύναμη Μάλμπορο-γούμαν και σφετερίστηκε τον θρόνο της σχεσιακής κυριαρχίας.
Σιγά-σιγά, οι άντρες πήραν να εξαφανίζονται.
Τους πάτησε έναν-έναν ο οδοστρωτήρας των θελγήτρων της Μάλμπορο-γούμαν.
Η εξαφάνισή τους ήταν προδιαγεγραμμένη και αναπόφευκτη εδώ που τα λέμε.
Υπό μια έννοια, οι ίδιοι έριξαν την συμφορά αυτή στα κούφια τα κεφάλια τους...
Απαυδισμένοι, βουτηγμένοι στην ανία των κλασσικών γυναικείων στερεοτύπων, τυφλωμένοι από εφηβικές φαντασιώσεις, οι άντρες έσπευσαν να δημιουργήσουν ένα τέρας - την δυναμική γυναίκα, την ανεξάρτητη γυναίκα, την θανατερά σαγηνευτική γυναίκα, την αμείλικτα πανέμορφη γυναίκα, η οποία μάλιστα έχει πλήρη επίγνωση του υπερχειλίζοντος κάλλους της και της εξαργυρωσιμότητάς του.
Δημιούργησαν την Μάλμπορο-γούμαν, μια ζώσα ονείρωξη σε πόδια, νομίζοντας οι νήπιοι ότι έτσι θα ήταν επιτέλους χαρούμενοι και δέκα φορές πιο άντρες απʼ ότι πριν.
Και η ονείρωξη τους καβάλησε.
Τους ευνούχισε.
Και από πάνω τους ζήτησε και τα ρέστα: «πού χάθηκαν όλοι οι άντρες;» απαίτησε να μάθει με φωνή χιλίων πριγκιπισσών.
Εκείνοι δαγκώθηκαν, δεν ήξεραν τί να απαντήσουν.
Χαμήλωσαν το βλέμμα και ατίμασαν το καρύδι στον λαιμό τους.
Και ο Μάλμπορο-μαν δεν ήταν πλέον κοντά τους για να οπλίσει το χέρι τους με εκείνη την δίκαιη σφαλιάρα, η οποία άπαξ και αστράψει, όλες ερωτεύονται παράφορα.
Οι δρόμοι της πόλης απλώνονταν ρημαγμένοι από την λαίλαπα της Μάλμπορο-γούμαν, έρημοι κι όμως πολυσύχναστοι.
Πανέμορφες, αέρινες υπάρξεις κατακλύζουν τους πεζοδρόμους, τα καφέ και τις παραλίες.
Κολασμένα τακούνια αντηχούν στα λιθόστρωτα.
Και οι άντρες πουθενά.
Μονάχα κάτι ψοφοδεή ανδρείκελα, κάτι κακόμοιρα παιδάκια, κάτι κουραμπιέδες με ριγέ μπλούζες, βερμούδες και παντοφλίτσες που σέρνονται θλιβερά πίσω από το κυρίαρχο θηλυκό.
Του προσφέρουν τα πορτοφόλια τους, τις καρδιές τους, την ψυχή τους.
Του δίνουν αξία με κάθε πιθανό τρόπο.
Ξεπουλάνε την αξιοπρέπειά τους όσο-όσο για να κερδίσουν την εφήμερη προσοχή του.
Και η Μάλμπορο-γούμαν, ως γενναιόδωρη δυνάστης, χαριεντίζεται μαζί τους.
Ενίοτε τους βάζει και στο πολυθρύλητο κρεβάτι της - επιτρέπει μια μικρή γεύση παραδείσου στους προσκυνημένους και τους πουλημένους, σε όλους αυτούς που αρνήθηκαν τον Μάλμπορο-μαν πριν αλέκτωρ λαλήσει.
Συνήθως είναι οι μπακούχοι (οι έχοντες μπάκαν δηλαδή) αυτοί που τα καταφέρνουν καλύτερα από τους υπόλοιπους φουκαράδες: οι μπακούχοι ώριμοι τύποι (γνωστοί και ως εσχατόγεροι στην καθʼ ημάς νεολαία), με τα ακριβά τους σπορ αυτοκίνητα και τα γυαλιστερά τους ρολόγια, οι οποίοι προσκομίζοντας τέτοια και άλλα παρεμφερή τεκμήρια οικονομικής ευρωστίας, μπορούν να σαγηνέψουν την Μάλμπορο-γούμαν, έστω και για λίγο, μέχρι να βρει κάπου αλλού ένα περισσότερα υποσχόμενο θύμα.
Η Μάλμπορο-γούμαν το θεωρεί δεδομένο ότι τα ανδρείκελα θα την υπηρετούν και τα ανδρείκελα αποδέχονται περιχαρώς αυτή την βλασφημία.
Η Μάλμπορο-γούμαν είναι ένα τέρας, ένα αρπακτικό Άλιεν.
Μερικοί εικάζουν πως είναι ο προπομπός του Αντιχρίστου.
Και αυτό που την καθιστά εξαιρετικά τρομακτική δεν είναι το ότι είναι ένα αφύσικο και εκτρωματικό δημιούργημα αλλά το ότι έχει βασιστεί σε όλες τις θεμελιώδεις γυναικείες αρχές και τις έχει διαστρέψει φρικιαστικά σε κάτι παραμορφωμένο.
Γιατί, όντως, τί πιο όμορφο από μια γυναίκα που τραβάει τα βλέμματα και βγάζει μάτια με την καλοακονισμένη της θηλυκότητα;
Τί πιο συναρπαστικό από ένα κορίτσι με ενδιαφέροντα, χαρακτήρα και άποψη;
Τι πιο εκτρωματικό όμως όταν όλα αυτά στρατεύονται στις άψυχες και ζοφερές λεγεώνες της Μάλμπορο-γούμαν;
Τι πιο επικίνδυνο για τον απροετοίμαστο και άκαπνο άντρα από ένα θηλυκό αρπακτικό όρνιο το οποίο χρησιμοποιεί αγαθές προφάσεις για να επιτύχει ανίερους και τυραννικούς σκοπούς;
Η Μάλμπορο-γούμαν έχει πολλά ποδάρια και όλα πατάνε γερά στην προπαγάνδα των μέσων μαζικής αποβλάκωσης: θα την δείτε σε τηλεοπτικές σειρές να δίνει ρεσιτάλ.
Είναι η Ράνια των "Singles". Είναι η σεναριογράφος και σκηνοθέτης του "Sex and the city". Θα την δείτε στην οθόνη του σινεμά, στα εξώφυλλα δίσκων και πάνω στο θεατρικό σανίδι να υποδύεται την ψαγμένη καλλιτέχνιδα, την δημιουργική γυναίκα, η οποία είναι υπεράνω οικοκυρικών.
Είναι μια περήφανη χωρισμένη μητέρα.
Τα παιδιά της δεν χρειάζονται πατέρα.
Όταν η Ελληνική κοινωνία αρχίσει να τα ψιλοσηκώνει αυτά, θα πάρει και προαγωγή - θα προτιμά να αυτοαποκαλείται ανύπαντρη μητέρα.
Έτσι θα φαίνεται πιο δυναμική, ανεξάρτητη και αυτονομημένη από τον τύραννο άντρα, θα έχει την ικανοποίηση του να είναι ταυτόχρονα μητέρα και πατέρας για τα δύσμοιρα τα παιδάκια της και διόλου θα την απασχολεί εάν μεγαλώσει μελλοντικούς ψυχοπαθείς, πρεζάκηδες και συλλέκτες ανθρώπινων δαχτύλων σε βαζάκια με φορμόλη.
Η Μάλμπορο-γούμαν είναι πολύ "μπίζι" άτομο για ν' ασχοληθεί με τέτοιες ασήμαντες σαχλαμάρες: εξασκείται ολημερίς στο πέταγμα του λάσου της, έτσι ώστε να μπορεί να αρπάζει με δεξιοτεχνία τους ανόστεους βλάκες-υπηρέτες της, τις «επαγγελματικές ευκαιρίες» και οποιαδήποτε μπαρούφα εν γένει, η οποία θα την κάνει να νιώσει άξια για να κάψει επιτέλους τον μεταφορικό της στηθόδεσμο.
Βγείτε μια βόλτα στα μαγαζιά και θα δείτε την κατάρα της Μάλμπορο-γούμαν να απλώνεται σαν πυκνοϋφασμένος ιστός ταραντούλας στις βιτρίνες των μαγαζιών: η γυναικεία μόδα εξοπλίζει τις ιερόδουλες της Μάλμπορο-γούμαν με ρούχα αέρινα, κομψά, στολές φαντασιώσεων με σταυρωτά τα φυσεκλίκια της υπερσεξουαλικότητας, πασάρει μαγικά φίλτρα που μεταμορφώνουν τις μετριότητες σε θεές.
Η ανδρική μόδα αντίθετα, ολοένα και τείνει να μασκαρεύει τους άντρες σε φλώρους, λαπάδες και αχαμνά παιδαρέλια (αν όχι κίναιδους).
Και όταν το μπαλ-μασκέ κρατάει για πολύ, ύστερα δεν φοράς εσύ πια το κοστούμι - το κοστούμι φοράει εσένα.
Όταν οι γυναίκες επιτίθενται με το δόρυ της καλοακονισμένης γοητείας της εμφάνισής τους, οι άντρες δεν έχουν να προτάξουν παρά τα εμπριμέ μπλουζάκια τους, την χαλβαδιάρικη περιβολή τους και ένα εφηβικό στυλάκι έτοιμο να συρθεί πίσω από το άρμα του θριάμβου του ανυπέρβλητου αιδοίου...
Η ρητορική του ενδύματος είναι ένα από τα πολλά βρώμικα κόλπα που έχει επιστρατεύσει η Μάλμπορο-γούμαν στον ανηλεή της πόλεμο εναντίον των τελευταίων αληθινών ανδρών.
Εντούτοις, η Μάλμπορο-γούμαν κάτω από τα λέπια της, παραμένει γυναίκα.
Γι' αυτό και αναρωτιέται κάθε τόσο, τις άγρυπνες νύχτες δίπλα από τον άνευρο λουκουμά-σπόνσορά της, «πού χάθηκαν όλοι οι άντρες;».
Κάτι μέσα της αποζητά την υποταγή στο κυρίαρχο αρσενικό.
Λαχταρά έναν άντρα να την βάλει στη θέση της.
Αποζητά έναν βασιλιά για να κάτσει δίπλα της, γιατί η μοναξιά της στον θρόνο είναι αφόρητη και οι είλωτες και οι αυλικοί της είναι ανάξιοι για να επαναστατήσουν...
Μάριος Κουτσούκος
ευχαριστούμε τον συγγραφέα για την έμπνευσή του και τον ευφάνταστο τρόπο γραφής. είναι ωραίο όταν αγωνιζόμαστε να προσπαθούμε να καταλάβουμε τον κόσμο γύρω μας. νομίζω είναι καλό να μοιραζόμαστε ελεύθερα τις σκέψεις μας με τους άλλους ώστε να προστατευτούμε από το να πέσουμε στην παγίδα της υπεροψίας. ευχαριστούμε τον συγγραφέα για τη φαντασία του, την ευγλωττία του, και την προσπάθειά του.. να'ναι καλά..
ΑπάντησηΔιαγραφήόσο αφορά το περιεχόμενο του κειμένου.. οι γυναίκες "μάλμπορο γούμαν" είναι νομίζω απλώς μπερδεμένες και αγωνίζονται με τις δυνάμεις τους, όπως κάνει και όλος ο κόσμος. οι "λαπάδες" άντρες είναι νομίζω κι αυτοί μπερδεμένοι και αγωνίζονται κι αυτοί ανάλογα με την θέλησή τους και τις δυνάμεις τους. καλό αγώνα σε όλους μας.. ο Θεός να μας ελεεί.. όλους (εκτός από τους μασόνους).. Αμήν..
Λαχταρά έναν άντρα να την βάλει στη θέση της".
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαί πραγματικά, αυτή είναι ό μυστικός πόθος τής κάθε γυναίκας, ηθικής καί ανήθικης.
Η θέση πού τής πρέπει είναι δίπλα στόν Θεό πού οφείλει κάθε άνδρας νά προσφέρει στήν σύζυγο γυναίκα του, αλλοιώς έχει αποτύχει στόν γάμο του καί όχι μόνο.
Μία καρδιά πού λαχταρά αυτή τή θέση οπωσδήποτε ό Θεός, άν ό σύζυγος δέν σταθεί ίκανός νά τής τήν προσφέρει, θά τήν προσφέρει Εκείνος μέ τούς ανεξιχνίαστους τρόπους πού Έκείνος μόνο γνωρίζει, φτάνει ή γυναίκα νά σηκώσει τόν σταυρό πού θά τήν όδηγήσει στόν Θεϊκό θρόνο πού τής ανήκει..
Καλό νά υπάρχει ένας άνδρας στήν ζωή τής γυναίκας, αλλά όχι απαραίτητος.
Οταν μία γυναίκα νυμφευτή τόν Νυμφίο Χριστό όλοι οί δρόμοι είναι ανοιχτοί, θά βρεθεί υποψήφιος θεός πού τής αξίζει καί ταιριάζει..
Ο Πατέρας της θά φροντίσει γι'αυτό..
Ιωάννης
Γιατί καλέ κυρία να μην ελεεί ο Θεός και τους μασόνους; δεν έχουνε ψυχούλα και αυτοί; ό λ ο υ ς να μας ελεεί...και οι μασόνοι μπορούν να μετανοήσουν...
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Μάριος Κουτσούκος περιγράφει τα φαινόμενα με τρόπο απόλυτα ρεαλιστικό. Την ίδια στιγμή όμως δεν τα αφήνει να δαπανηθούν στην λήθη της κοινής άχρωμης αφήγησης. Η τέχνη του τα δένει σε λόγο, τα παράγει δηλαδή στην αλήθεια. Δεν μπορείς να τα προσπεράσεις εύκολα. Ο κοινός τρόπος, η ουσία των φαινομένων, αναφέρεται ξεκάθαρα στο κείμενο: η υποταγή. Ο τίτλος και μόνο παραπέμπει σε έναν πολιτισμό που εξήλθε του κόσμου, που συνέτριψε τον κόσμο. Το μεγαλύτερο από τα συντρίμμια του κόσμου είναι το υποκείμενο που κυριαρχεί στο μικρότερο συντρίμμι, το αντικείμενο. Το πανίσχυρο υποκείμενο που με την λογική εξαντλεί τα πάντα, που υποτάσσει το βίωμα στις απαιτήσεις του, που θέλει μέχρι και τον Θεό να ορίζεται από την λογική. Ο άλλος είναι αντικείμενο στο βλέμμα σου ή, αν δεν προλάβεις, γίνεσαι εσύ αντικείμενο του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔύσκολο να βγεις από το μαγκανοπήγαδο της αλληλουποταγής και να δεις την ελευθερία στην παραίτηση, στην παραίτηση που τίποτα δεν παίρνει και όλα τα δίνει.
Δύσκολο να πιστέψεις στον σταυρό.
καλησπέρα σαλέ!!!ενδιαφέρων τα θέματα της σελίδα σου μα μου κίνησε την περιέργεια ο τρόπος που θέτεις τον σχολιασμό σου ,επίσης.Δύσκολα τα πράγματα για τους μασόνους εκτός και αν τους ελεήσει αυτός που περιμένουν....αυτόν που έχουν....ποίος ξέρει! ματς μουτς χαχαχα.'Όσον αφορά την γυνή άνευ μαθήσεως μια χαρά, παρέα κάνει απ'ότι βλέπω με το αντίθετο φύλλο.ΜΜΕ και τηλεκόλαση τους έχουν κάνει πλύση εγκεφάλου στους 200 βαθμούς!τι μασόνοι μου λες ,τα αφεντικά τους έχουν δώσει γερή δόση ''Διαφωτισμού'' στη νεολαία άρρεν ή θήλυ.Σε λίγο θα περπατάμε γυμνοί γιατί η TV θα μας λέει
ΑπάντησηΔιαγραφήότι είναι ντροπή να είμαστε ντυμένοι ή σεμνοί!!!''σεμνότητα;;''κακιά λέξη μην τη ξαναπείς.Καλό βράδυ σε όλους.
Καλό βράδυ περιστεράκι μου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα είσαι καλά και να εύχεσαι ...φιλιά!
Καταπληκτική περιγραφή!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπράβο σου Μάριε!
Δ
:-)
ΑπάντησηΔιαγραφήΗταν περίπου είκοσι ετών όταν τα έγραφε αυτά...τυχερή η γυναίκα που θα τον πάρει!
:-)
Με άρεσε εξαιρετικώς!! Και όσον αφορά στο περιεχόμενον και όσον αφορά στην μορφή. Μα καλά τι νέοι είναι αυτοί που τα σκέπτονται όλα αυτά στα 20 κι εγώ δεν τα κατάλαβα ούτε στα 40; Θα με πιάσει κατάθλιψις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυγχαρητήρια Μάριε! Έχεις τάλαντα πολλά!!!
ωραιο κείμενο! Συνήθως όμως κι αυτοί οι νεόι που κατάλαβαν τόσα πολλά, μια Μαλμπουρο-γουμαν ψάχνουν, απλως πιστευουν ότι αυτοί είναι οι έξυπνοι, ικανοι που θα την δαμάσουν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜαρίνα
Μαρίνα μου
ΑπάντησηΔιαγραφή(από την Κύπρο, ή η άλλη με το μπεμπάκι;)
Ακριβώς αυτό που λες σήμερα εσύ, το είχα και γω χτες στη σκέψη μου...ναι...είναι τεράστια η ζημιά που κάνουν στα μυαλά των ανθρώπων -και κατ'επέκταση στις ψυχές τους- τα πρότυπα της δυτικής κοινωνίας της αντίχριστης..
Emmanuil
ΑπάντησηΔιαγραφήμου άρεσε η κεντρική σου επισήμανση:
"Ο κοινός τρόπος, η ουσία των φαινομένων, αναφέρεται ξεκάθαρα στο κείμενο: η υποταγή".
Όσο οι σημερινές γυναίκες δεν θα ΣΕΒΟΝΤΑΙ και θα δίνουν το ΠΡΟΒΑΔΙΣΜΑ και τα πρεσβεία της ΤΙΜΗΣ στον άνδρα τους, παρά θα φέρονται σαν υστερικές φεμινίστριες, επιθυμώντας μονίμως το καπέλωμά του, το πρόβλημα των ερωτικών σχέσεων, θα γίνεται όλο και οδυνηρότερο...
Αυτό αποτελεί θέμα τεράστιο...μια άλλη φορά το συζητάμε...
Ήμουν η άλλη Μαρινα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ άλλη με το μπεμπάκι δηλαδή;;-)
ΑπάντησηΔιαγραφήNαι καλη μου με το μπεμπακι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο μπεμπάκι με το υπέροχο όνομα Ελισάβετ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι χαρά!
Πόσων μηνών είναι τώρα, το λατρεμένο;
;-)
Καλη μου η Ελισάβετ είναι 6,5 μηνών. Χαρούμενη και πάντα ορεξάτη! Αφου σου αρέσουν τόσο τα μωρα να ευχήθω σύντομα εγγονάκια;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜαρίνα
Μαρίνα μου
ΑπάντησηΔιαγραφήΠέρασαν κιόλας τόσοι μήνες;
Η Ελισάβετ, με τέτοια μανούλα που έχει,ως αστέρι χαράς και αγάπης θα λάμπει- η Παναγία να το σκεπάζει, όσο για μένα εύχου να γίνει το θέλημα του Κυρίου, όποιο και αν είναι...
;)
Kαλη μου ακόμα δεν καταλαβες ότι δεν είμαι καλή; Παντα έυχομαι, μακάρι να γίνεται πάντα το θελημα του Θεου και μεις να το δεχόμαστε με τετοια χαρα σαν να ήταν το δικό μας θέλημα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜαρίνα
Μαρίνα περιστεράκι μου
ΑπάντησηΔιαγραφήόποιος προσφωνεί "καλό" τον απέναντι, έχει ΠΡΩΤΑ ο ίδιος την καλωσύνη μέσα του...ένα το κρατούμενο!
:-)
Και όσες φορές στη ζωή μου, μούτρωνα ή θύμωνα που τα πράγματα έρχονταν αντίθετα με τις ελπίδες και τις προσδοκίες μου, την υγεία και την ψυχολογία μου χάλαγα και αυτό που ήταν να γίνει, γινόταν...
"Ει το φέρον σε φέρει, φέρε και φέρου, ει δε αγανακτείς, και σε αυτόν λυπείς και το φέρον σε φέρει"
...γράφει κάποιος αρχαίος- δε θυμάμαι ποιος- και επαναλαμβάνει -νομίζω- ο άγιος Γρηγόριος ο Θεολόγος και μετά το αναμετάδωσε η γερόντισσα Γαβριηλία- το άκουγα και από ενα δάσκαλο στο σκολείου- που λέει και ο φίλος μου ο Αλεξανδρεύς...
Λοιπόν, είναι ΔΥΣΚΟΛΟ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΝΑ ΔΕΧΤΟΥΜΕ
Ο,ΤΙ ΜΑΣ ΔΙΔΕΤΑΙ,
ΑΛΛΑ ΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ,
ΝΑ ΜΑΣ χορηγηθεί από το Αγιο Πνεύμα, Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΑΠΟΔΟΧΗΣ,
ΠΟΥ ΣΥΝΙΣΤΑ ΩΡΙΜΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΣΟΦΙΑ,
ΑΝΩΘΕΝ ΚΑΤΕΡΧομένη...
και έπονται χειρότερα
ΑπάντησηΔιαγραφήKar
ΑπάντησηΔιαγραφήΔυστυχώς θα συμφωνήσω, μαζί σου, περιστεράκι μου...
Επιτέλους ανδρικός λόγος στο ιστολογιο...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕιναι διαφορετικος, ανατρεπτικος, παρόλη την ανατρεπτικότητα και του δικου σου λόγου Σαλογραία μου...
Ειναι εμφανες οτι ειναι μήλο κάτω από την μηλιά σου....
Ειναι ρεαλιστικος. Τα πραγματα συμβαινουν οπως ακριβως τα περιγραφει.
Μπραβο Μάριε.
Το νοημα φιλε μου το εχεις πιασει για τα καλα....
Για μενα η φραση/κεντρικη ιδέα που εκφραζει ολοκληρο το εξαιρετικο άρθρο σου είναι:
"Και ο Μάλμπορο-μαν δεν ήταν πλέον κοντά τους για να οπλίσει το χέρι τους με εκείνη την δίκαιη σφαλιάρα, η οποία άπαξ και αστράψει, όλες ερωτεύονται παράφορα."
Βλέπεις ποσο προχωρημενες ήταν οι ελληνικές ταινίες του παρελθόντος;
Το είχαν πιασει το νόημα....
Μόλις ο Βογιατζής (ο γνωστος φλουφλης Μικές) έριχνε την δικαιη σφαλιάρα στην "σκύλα" (Μαρλμπορο-γουμαν) Κατερινα Γιουλακη.... γινοταν προβατακι!!!!!!!
Εδω ειναι ομως ισως κι ενα μικρο λαθακι του κειμενου.....
Δεν αντιδρουν ετσι όλες οι Μαρλμπορο-γουμεν...
Εκει μπαινει και το χωρισμενη μητερα κλπ.....
Πάντως καλο θα ήταν να ασχοληθεις και λιγο με το άλλο είδος της συγχρονης γυναίκας που κλέβει τον άντρα της δημιουργημενης ανεξαρτητης Μαρλμπορο-γούμαν..... και ειναι ο μεγαλυτερος τελικα εχθρος της.(πιο μεγαλος κι απο τον αντρα)
Της απλά Pretty-woman....κοινως ανεπάγγελτο πιπινι..... Αυτην που κανει και τον φλουφλη να αισθανεται ...ανδρας!!!
Και παλι μπραβο.
Ωραίο αντριλίκι!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜακάρι να βρεί ένα τέτοιο η κόρη σου,να δίνει σφαλιάρες, θα το χαρείς. Καταπιεσμένος κι εσύ!Μιλάμε για δεκαετία 50 με 60 και βάλε. Τέλεια. Όπισθεν ολοταχώς. Προνόμιο των χριστιανών.
Περαστικά κι αντίο. :p
Σημειώνω αὐτό, τό γιά τήν ρητορική τοῦ ἐνδύματος.
ΑπάντησηΔιαγραφήἌν καί διαχρονικἠ αὐτή ἡ ρητορική, ἐν τούτοις γιά τίς γυναῖκες τύπου Μάρλμπορο, εἶναι κώδικας ἀπαραίτητος.
;-)
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα πολυαγαπημένε γάιδαρε!
Ταλαιπωρήθηκες λίγο, αυτό τον καιρό αλλά να 'σαι φρέσκος και φιλοσοφημένος.
Και του χρόνου να είσαι καλά και να μου ξανασχολιάσεις.:-)
Εύχομαι να ζήσουμε ένα ...ανθεκτικό οικονομικόν ημερολογιακόν έτος(τόσο πολύ τις έχω περιορίσει τις φιλοδοξίες μου:-))
Φιλιά στην Όλγα και στα παιδιά!
Αγαπητέ Μάριε το κείμενό σου για τις γυναίκες νομίζω πως είναι υπερβολικό και δεν αφορά όλες τις γυναίκες και είναι άδικο για τις υπόλοιπες ίσως αφορά μια μικρή μερίδα οι οποίες απο ανασφάλεια και φόβο δεν μπορούν να αποδεχτούν τα χαρακτηριστικά του φύλου τους και επειδή μέχρι πρόσφατα η κοινωνία θεωρούσε οτι ο άνδρας είναι το ισχυρό φύλο, οι γυναίκες αυτές προσπαθούν να δείξουν ισχυρές όπως η κοινωνία πιστεύει για τους άντρες. Η άποψη μου για τα δύο φύλα είναι πώς δεν υπάρχει ισχυρός και ανίσχυρος παρά μόνο δύο φύλα που ο ένας για να υπάρξει χρειάζεται τον άλλον.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάθε απόλυτη μορφή έκφρασης κρύβει μέσα της αλήθειες, αλλά η ίδια η απολυτότητα την οδηγεί να ξεπεράσει τα όρια του μέτρου. Νομίζω ότι οι γυναίκες αυτές όπως περιγράφονται παραπάνω είναι δημιούργημα του αντρικού φαλοκρατισμού. Είναι πιο εύκολο για έναν άντρα να πληρώσει μια γυναίκα για να την κατακτήσει, παρά να επενδύσει συναισθηματικά σ' αυτήν. Απλώς ο υλισμός έχει επικρατήσει παντού, ακόμα και στις σχέσεις κι αυτό είνα πρόβλημα και των δυο φύλων. Δυστυχώς υπάρχουν και πολλοί άντρες που προ των ευθυνών τους την έκαναν με ελαφρά πηδηματάκια. Εν τέλει, αυτό πουθέλω να πω, δεν είναι θέμα φύλου το ως άνω πρόβλημα, αλλά κατα πόσο είσαι υπεύθυνος ως άνθρωπος, διότι η ζωή έχει χαρες, έχει στεναχώριες, αλλά πάνω από όλα είναι αγώνας και η στάση που θα κρατήσεις απέναντί της θα σε αναδείξει είτε σε δούλο είτε σε ελεύθερο άνθρωπο είτε εν τέλει σε σοφό (επιτρέψτε μου να παραφράσω τον Ηράκλειτο).
ΑπάντησηΔιαγραφήΦιλ. Ανων. των 11:12 π.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό που υποστηρίζεις:
"Κάθε απόλυτη μορφή έκφρασης κρύβει μέσα της αλήθειες, αλλά η ίδια η απολυτότητα την οδηγεί να ξεπεράσει τα όρια του μέτρου"
το υποστηρίζει με κάποια σχετική έκφραση και ΠΑΣΚΑΛ ΜΠΡΥΚΝΕΡ στο τελευταίο του βιβλίο με τίτλο "ΤΟ ΠΑΡΑΔΟΞΟ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ" που κυκλοφόρησε από τις "ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΑΤΑΚΗ",και μετάφραση της ΣΩΤΗΣ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ.
Ο Μάριος έγραψε το κειμενάκι αυτό για τη Μάλμπορω γούμαν στα 19 του χρόνια, περίπου.
Δεν είμαι μέσα στο μυαλό του, ώστε να μπορώ να γνωρίζω αν ξανάγραφε σήμερα για το ίδιο θέμα,εάν θα εκφραζόταν διαφορετικά.
Το θέμα της σχέσης των δυο φύλων είναι τεράστιο και πολύπλοκο και επαφίεται στον... πατριωτισμό των εις γάμου κοινωνίαν προσερχομένων..
;-)
αυτό το περι σφαλιάρας,απλά ασχολίαστο..
ΑπάντησηΔιαγραφήτο κείμενο-ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΑ- σωστό σε κάποια θέματα,αφάνταστα μεροληπτικό σε άλλα...'' Κάτι μέσα της αποζητά την υποταγή στο κυρίαρχο αρσενικό.
Λαχταρά έναν άντρα να την βάλει στη θέση της. '' Φετιχιστικό και φαλοκρατικό το βρίσκω αυτό...άλλα λέει ο Χριστός μας.Στο κάτω κάτω,ο καλύτερος τρόπος που θα ''εμπαιναν στη θεση τους'' και θα ''υποττασσοταν'' σχεδόν κάθε γυναίκα,δεν θα ήταν ο τυπος του -ΝΕΑΤΕΡΝΤΑΛ ''μαλμπορο μαν'' ,ουτε του ''φλουφλη'' ,αλλα του σωστου ΜΑΓΚΑ που όχι μονο δε θα σήκωνε χέρι,αλλά θα έδινε και τη ζωή του για να μη πειραχτεί μια τρίχα απο τα μαλλιά της αγαπημένης του.Αυτού που θα την αγαπούσε με όλη του τη καρδιά! Ας έλεγε ένας σε μια ''μαλμπορο γουμαν'' '''' -Όσο όμορφη και να είσαι τώρα,εγω θα σε αγαπάω ακόμη και όταν θα γίνεις γριά ,ή ακομη κι αν χαθει όλη η ομορφιά σου εγώ θα σε υπεραγαπώ,γιατί θα είσαι πάντα η ζωή μου'' ΕΚΕΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΥΠΟΤΑΓΗ!!!! και να τα υποστηριζε αυτα που ελεγε! Οχι σφαλιαρες-ψευτοαντριλικια και αηδιες. Ας ήταν τοσο Ιπποτης και οχι φλουφλης ΙΠΠΟΤΗΣ με καρδιά,και εκεί θα έβλεπες την υποταγη ,και την αγαπη κάθε ''Μαλμπορο Γούμαν'''ς . Ή...εστω ...σχεδόν κάθε.... Φιλικά!!!! :-)
;-) Αγοράκι ή κοριτσάκι έγραψε το σχόλιο των 10:13;
ΑπάντησηΔιαγραφήπρωην ψιλο-''μαλμπορο γουμαν''...χαχαχαχαχα
ΑπάντησηΔιαγραφήπου βρηκε τον ιπποτη της :-)
;-) Ω! Τέλος καλό, όλα καλά!
ΑπάντησηΔιαγραφή