Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2017

Εφόσον ΠΑΡΑΒΙΑΖΟΝΤΑΣ τη θέλησή σου, σε φωτογραφίζουν είτε ρασοφόροι είτε λαικοί...

Αποτέλεσμα εικόνας για φωτογράφος

ευλογημένο  μου τα παρακάτω: 

Ο καλόγερος Μωυσής πάντα με κάμερα
- προέκταση του χεριού του.

Σε κάθε ακολουθία θνητούς απαθανάτιζε.

Με φλας.

-Προσευχή; 

-Ποιος μπορεί να γνωρίζει; 

Φωτογραφίζοντας, η καρδιά του αναγάλλιαζε: 

-Στο Σινά βρίσκομαι, στο Σινά!



.........................................................................................
.........................................................................................
Και προσθέτω σήμερα, Δευτέρα  της Τυρινής εβδομάδος,
εδώ
πως η  μόνη άμυνα πλέον
εφόσον παρά τη θέλησή σου, 
σε φωτογραφίζουν 
είτε ρασοφόροι  (θε μου, θε μου)
είτε λαϊκοί 
είτε με φλας, είτε "χωρίς φλας"...

 (όπως είπε προσπαθώντας 
να δικαιολογήσει 
την απογειωμένη ασέβειά μας, 
κάποιος νομομαθής, γνωστός μου παπάς)

...σε ώρα ιερών ακολουθιών


 η μόνη άμυνα είναι...(άμα πια! )


να τους φωτογραφίζεις και συ! 

Ευανθία η Σαλογραία

(αν πατήσεις στην υπογραφή επάνω 
θα μπεις στην ανάρτηση με τίτλο: 
"Μη βρε! μη μου βγάζεις φωτογραφία! 
πτώμα αισθάνομαι σήμερα!)
...................................................................................................
....................................................................................................

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου