Πέμπτη 13 Οκτωβρίου 2016

Πόσο εύκολα κατασκευάζεται σήμερα από τα σόσιαλ μίντια, ένας άγιος;



Ρώτησα μίαν ωραίαν πρωίαν,
 
τον  εκλεκτό, εν Κυρίω αδελφό, Δ. 
που ενίοτε, μου κάνει την τιμή 
και  στέλνει πιπεράτα σχολιάκια σε αυτή τη σελίδα: 

-Μπορεί, ευλογημένο μου, 
να κατασκευαστεί σήμερα,
από τους μπλόγκερς , τους εκδότες, 
τα μίντια όλα συμπούπουλα
ένας "άγιος" 
ενώ  δεν  είναι άγιος πραγματικά, 
είναι μονάχα...

(και αυτό με ερωτηματικό- τόοοσο με το συμπάθιο),

ένας σκέτος ανθρωπάκος, καλός ανθρωπάκος, 
άντε, ίσως και,  απλός- ελαφρώς ή και βαρέως- 
πλανεμένος καλογεράκος...

-Μπορεί;  

-Άκου προβληματισμό πρωινιάτικα 
και με την τσίμπλα στο μάτι, 
που μου θέτεις, μωρή Σαλογραία!

Και βέβαια μπορεί και παραμπορεί! 
Ειδικά στις μέρες μας! 

-Το ευκολότατον! 

Με τα διάφορα μπλόγκια, 
με  το φατσομπούκι ανά χείρας, 
αμέτρητες κατάλληλες φωτό και τσιτάτα, 
επαναλαμβανόμενα μέχρι αηδίας, 
και...τάχιστα, το κέρδισες, μεταθανατίως, 
το σταριλίκι! 

Για να μιλήσω πιο σεμνά, 
να είπω ότι τυγχάνει  καθαρά θέμα σκηνοθεσίας
(εκ μέρους των εχόντων, διάφορα συμφέροντα, δημιουργών) και καθαρά θέμα αποβλακώσεως, κουταβοποιήσεως, ειδωλοποιήσεως από την άλλη. 

Τούτων ένεκεν, οι προσλαμβάνουσες
οι προκύπτουσες από την αέναη πλύση εγκεφάλου, 
απορροφούνται και ενσωματώνονται 
στα ενδότερα της αποπλανημένης ψυχής, 
άκριτα και ανεπίγνωστα. 

Το λειτουργικό σύστημα που μπορεί να τρέξει τα δύο αυτά προγράμματα, που τα ενεργοποιεί δηλαδή (η πλατφόρμα, το πλαίσιο όπως μας λένε) είναι το σταρ σύστεμ. 

Αυτό δουλεύει πλέον επιτυχώς και στη χώρα μας, 
τουλάχιστον, 50 χρόνια. 
Το στάρ σύστεμ επιτυγχάνει τη σύγχυση
μεταξύ άξιου και αναγνωρίσιμου.

Κριτήριο αξιοσύνης πώς μπορούν να έχουν σε θέματα αγιότητας, οι άσχετοι; 

Πώς οι λεγόμενοι πιστοί, που δεν ξέρουν που πάν τα τέσσερα, που δεν ξέρουν τι είναι η Καινή Διαθήκη, θα κρίνουν με κριτήρια τα οποία  ορίζουν οι Ιεροί Κανόνες; 

Παλιότερα υπήρχε τουλάχιστον η φυσική ευσέβεια. 
Σήμερα υπάρχει ευσεβισμός ή ασέβεια.

Αλλά, αφού κάνανε είδωλα τα σκουπίδια, από τραγουδιάρες σκυλούδες, άφωνες, άχρηστες μέχρι την Κοντσίτα, ή πώς τη λένε ακριβώς, μέχρι όλους τους μπέκρους του χόλυγουντ και όποιους κλωτσάνε ή πετάνε μια μπάλα (πράμα που το κάνουν καλύτερα οι φώκιες) δεν μπορούνε να κάνουνε είδωλο έναν ασκητή, έστω και γιαλαντζί; 

Η μάθηση σήμερα επιτυγχάνεται μέσω του show, γι' αυτό και το Kolybari Show έπεσε γάντι.

Ξεπουλήθηκε και επισήμως η Ορθόδοξη  πίστη μας εν μέσω πανηγυρισμών και αλαλαγμών ...

Η ανακήρυξη ενός αγίου
για να γίνει, πρέπει να τελεί κάτω από κάποιες προϋποθέσεις
εκ των οποίων
τις οποίες  προϋποθέσεις αγνοεί το κουταβοποιημένο πλήθος
που  αρκείται στη συναισθηματική χειραγώγηση
και ποδηγέτηση των ΜΜΑ 
με τα οποία συνεργάζεται άριστα η πεπτωκυΐα Ιεραρχία

Οι δαιμονικές επιδράσεις ονομάζονται προορατικά και προφητικά χωρίς να έχουν σχέση με το μέλλον (απλώς οι πλανεμένοι γεροντάδες γνωρίζουν τα παρόντα και τα μέλλοντα όπως τους τα σφυράει ο "μπάρμπας" ο Εωσφόρος,) ενώ για σε θέματα πίστεως και ομολογίας συμπεριφέρονται ως άφωνοι ιχθύες.

Αυτά τα λίγα, μια και μου έθεσες ερώτημα, μωρή βάβω, να ξεστραβώνεσαι και συ μια στάλα που βρίσκεσαι σε ηλικία επικίνδυνη για εγκεφαλική τυρογαλίαση- ξέρεις! 
Δεν επιθυμώ να σε τρομάξω, αλλά...ας έχεις δίπλα σου κάποιον να σε προσέχει, να μην περιπέσεις λόγω αρχόμενης- ίσως- άνοιας, σε πνευματικά ολισθήματα.

-Γλωσσοκοπανούτσε μου, έχω να με προσέχουν, 
μη νοιάζεσαι! Σε ευχαριστώ θερμώς 
για την σύντομη πλην περιεκτική τοποθέτηση. 
Εν καιρώ ευθέτω, θα επανέλθω.

Εν τιμή, πομπή και παρατάξει
εν Κυρίω, σε ασπάζομαι.



2 σχόλια:

  1. Καλημέρα.Έχετε κάποιον συγκεκριμένο Άγιο στο νου σας ή μιλάτε γενικά και αόριστα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. π.Γεώργιε ΠΡΟΣΚΥΝΗΤΗ
    :-)
    Ευχαριστώ για την τιμή της επίσκεψης.
    Ας αφήσω το ερώτημά σας αναπάντητο, επειδή αν δώσω απάντηση θα πρέπει να γράψουμε μετά, μαζί, ένα... βιβλίο και δεν υπάρχει χρόνος για τέτοιο εγχείρημα...
    ;-)
    Διαβάζω πάντοτε με χαρά τη σελίδα σας, το γνωρίζετε...
    Να εύχεσθε να δίνει ο Κύριος Φώτιση και Δύναμη σε κάθε αγαθή ψυχή που κάνει έναν Τίμιο Αγώνα...
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή