Τρίτη, 16 Αυγούστου 2016

Γέρων Σάββας λαυριώτης 12-8-2016 : Σημαντική συνέντευξη στον απόηχο της «Αγίας και μεγάλης» συνόδου ...



Σχόλιο (ουχί ωτοχαϊδευτικόν) 
στα λεχθέντα  υπό του γ. Σάββα  Λαυριώτου
στο 
https://www.youtube.com/watch?v=MxhFj0bIiO0


Γράφει ο Δ.: 


Για τα περί Κολυμπαρίου, καλά τα λέει, πολύ καλά. 
Όλες οι διαπιστώσεις σωστές.

   Αλλά εκεί που αρχίζει να αναφέρεται στο Παλαιό  αρχίζει να χάνει λάδια. Και μόλις φτάνει στα εκκλησιολογικά χάνει τη μπάλα.  Έχει λάθος ο άνθρωπος και δείχνει ότι δεν έχει καταλάβει καλά τα λεπτά πράματα της Εκκλησίας. Η θεολογική και εκκλησιολογική του αντίληψη είναι ατροφική ή ανάπηρη. Ποιός ξέρει και τι  συμβουλάτορες έχει ... Είναι και στραβοί οι δάσκαλοι που επικαλείται και ακούει τόσα χρόνια ...  Εχει κι ένα δίκιο βέβαια. Είναι παρασυρμένος από τους καθηγητάδες και γεροντάδες και δεσποτάδες που πέρασαν τη ζωή τους στο μισό-μισό, στο "και Θεό και Μαμωνά", στο βόλεμα. Κότες λειράτες είναι οι δάσκαλοί του. Και τι να περιμενεις τότε;  Μ΄ όποιον δάσκαλο θα κάτσεις, τέτοια γράμματα θα μάθεις. 

Και δεν έχει μελετήσει τα πρακτικά και τις αποφάσεις των Οικουμενικών Συνόδων να δεί το φώς του.

   Όμως για το γενικό χάλι, αυτό που κάνει είναι κάτι. Μακάρι ο Θεός να τον φωτίσει, διότι, αν ειναι καλοπροαίρετος, έχει να καταλάβει κι άλλα. Εχει να φάει τις εκπλήξεις της αρκούδας για τις εκκλησιολογικές και θεολογικές απόψεις του (θολούρες του, πες καλύτερα), και κυρίως θα φάει με το κουτάλι τις απογοητεύσεις για τους πνευματικούς του οδηγούς και πατέρες και συμβουλάτορες, αλλά και τους συνοδοιπόρους.

   Αν δεν είναι καλοπροαίρετος, ίσως παίζει το παιχνίδι της αποπλάνησης των αγανακτησμένω πιστών τους οποίους αποπλανά και παραπλανά με πατερικο-φανείς και λογικό-φανείς γνώμες. Είναι τόση η ασχετίλα και η αδιαφορία για τα γράμματα του Θεού από κλήρο και λαό που όποιος βρεθεί να πεί ή να κάνει δυό πράματα αναβιβάζεται κατ' ευθείαν στο θρόνο του Αγίου Μάρκου του Ευγενικού !!!  Αλλά για να γίνεις Μάρκος Ευγενικός πρέπει να φάς ... πολλάααααααααα  καρβέλια. Μόνοι απλανείς οδηγοί είναι οι μεγάλοι Πατέρες της Εκκλησίας και τα πρακτικά και οι αποφάσεις των Οικουμενικών Συνόδων τους οποίους και τα οποία δεν έχει μελετήσει καλά. Η γενική του τοποθέτηση δείχνει ότι από πατέρες κατέχει μόνο επίμαχα ή επιλεγμένα τσιτάτα και αποσπάσματα. Σώστα μεν, αλλά δεν τον βοηθούν να καταλάβει όλο το βάθος και το πλάτος. Απέχει ακόμα της αληθείας. Απέχει παρασάγγας. Δεν είναι αυτή η στάση των πατέρων απεναντι στις αιρέσεις. Δε είναι σωστή η θέση και στάση που κρατάει ο γέρων. Κάτι κάνει, αλλά δεν είναι αυτό που πρέπει. Φαίνεται ως σωστή η στάση του στα μάτια όσων δεν ξέρουν, στα μάτια των απογοητευμένων (αλλά αδιάβαστων) πιστών από τις τόσες και απανωτές προδοσίες. 

   Ας τα πάρουμε πιο αναλυτικά να δούμε που πάσχει ο γέρων και ας βγάλει ο καθείς τα συμπεράσματά του.

   Και μόνο που δεν αναρωτιέται γιατί τόσα χρόνια, από το 1924 και δώθε, από την επίσημη δηλαδή έναρξη της προδοσίας και της αποδομήσεως της Ορθοδοξίας, δεν έχει κανει τίποτα αυτός και οι συνοδοιπόροι του καθώς και όσοι συμφωνούν μαζί του, τον καθιστά, αν όχι ύποπτο, τουλάχιστον αμελή ή οκνηρό ή άτολμο. Και δε λέω μονο για τον γ. Σάββα που δεν είχε γεννηθεί τότε αλλά και για τους  διάφορους "Σάββες" που έχουνε κατα καιρούς ξεφυτρώσει.

   Και καλά απο το 1924 (που αδικαιολογήτως πώς, δεν το αναφέρει σαν να ήταν κάτι ασήμαντο, κάτι μη υπάρχον) αλλά και το 1948 που, Οικουμενικό Πατριαρχείο και Εκκλησία της Ελλάδος (και άλλες, βέβαια, τοπικές Εκκλησίες) συμπεριελήφθησαν ως ιδρυτικά μέλη (ναι, παρακαλώ) του Παγκοσμίου Συμβουλίου Εκκλησιών και άρχισαν τα αίσχη όπως αυτά του Κολυμπαρίου (σε περιορισμένη μεν κλίμακα, αλλά για τους γνώστες έχουνε την ίδια ακριβώς βαρύτητα και σοβαρότητα) δεν είδαμε, δεν ακούσαμε, δε μάθαμε να έχουν αντιδράσει κάπως πιό δυναμικά όπως τώρα, παρεκτός από κάτι γκρίνιες τις οποίες ξεχνούσαν μετά από λίγο, αλλά κι από το 1965 που έγινε η επίσημη άρση των αναθεμάτων (σωστότερα, άρση της ακοινωνησίας) μήπως είπαν ή έκαναν τίποτα;  Πάλι δεν ξεχώρισαν τη θέση τους, πάλι δεν ανέφεραν τίποτα. Ήταν βέβαια και τότε μικρός ή αγένητος, αλλά οι δάσκαλοί του, οι πνευματικοί του οδηγοί πού ήταν, τί έκαναν; Αλλα από το 1965 και δώθε που έχουμε μπαράζ προδοτικών πράξεων σε καθημερινή βάση που θά 'πρεπε, όχι απλώς διαμαρτυρίες, όχι απλώς αποτειχίσεις, όχι απλώς διακοπές μνημοσύνων και διαχωρισμό θέσεως, αλλά με τα ματσούκια έπρεπε να μεταβαίνει κάθε τρεις και λίγο σύσσωμο το Άγιο Όρος και τα Μετέωρα και όλα τα μοναστήρια και όλος ο λαός γύρω από τα Πατριαρχεία και τις Επισκοπές για να εκδιωξει όλους τους προδότες ψευδο-πατριάρχες και ψευδο-επισκόπους ή, τουλαχιστον, θα έπρεπε να μαζεύονται όλοι κάθε Κυριακή έξω από τους ναούς και να μην μπαίνει κανείς μέσα μέχρι να παραιτηθούν και να ξεκουμπιστούν οι προδότες ή μόλις έμπαινε ο προδότης στην Εκκλησία όλο το εκκλησίασμα να έβγαινε έξω προς ένδειξιν διαφωνίας και διαμαρτυρίας. Αλλά πού;   Ποτέ δεν είδαμε, τόσα χρόνια, κάποια άξια για χριστιανούς αντίδραση εκ μέρους τους. Εκτός από κάτι ψόφια άρθρα στα ψιλά των εκκλησιαστικών εφημερίδων και περιοδικών, απλώς για πούνε ότι τα είπανε, για τα μάτια του κόσμου, κι εκεί τελείωνε το χρέος τους.

   Φέρανε τον πάπα στην Ελλάδα εδώ και κάτι χρόνια. Τότε με το Χριστόδουλο. Πού ήταν ο γ. Σάββας; Τι έκανε; Ξαναφέρανε τον πάπα πρίν λίγους μήνες. Τί έκανε; Περίμενε να γίνει και η Σύνοδος; Γιατί τόσο προβληματικά αντανακλαστικά; Γιατί τέτοια και τόση ανοχή; Τί περίμενε; Τι έπρεπε να κάνει αμέσως; Τί του λένε οι κανόνες και η Εκκλησία του; Του 'χε πει ο Θεός οτι θα ζεί σίγουρα μέχρι το Κολυμπάρι Σόου ώστε να προβεί τότε σε ομολογία; Και μήπως είναι ομολογία και ξακαθάρισμα θέσεως αυτό που κάνει; Κι αν πέθαινε εν τω μεταξύ; Τι θα έλεγε τότε στον Κύριο της δόξης που θα του ζητούσε το λόγο επειδή δεν υπερασπιστηκε το όνομά του; Και τώρα, για ποιό λόγο περιμένει τις τελικές αποφάσεις της ΔΙΣ για να πάρει επίσημη θέση; Δεν ξέρει τι θα αποφασίσουν; Σοφία θέλει;  Μα ... ήδη ομολογεί στη συνεντευξή του, ότι οι αποφάσεις του Κολυμπαρίου ήταν χειρότερες από τα Προσυσυνοδικά κείμενα ... Σώπα !!!   Δεν το περιμέναμε, έ;  ....  Και τί ήταν τα Προσυνοδικά κείμενα; Ομολογία γενικής και καθολικής προδοσίας !!!   Σώπα πάλι !!!  Για έκπληξη μας τα φυλάγανε !!!  Ο ίδιος το ομολόγησε. Και τώρα τί περιμένει;  Να αλλάξουν τα κείμενα μόνα τους;   

Και όλα αυτά ξεφύτρωσαν έτσι; Απότομα; Την προεργασία της προδοσίας τόσα χρόνια τα ονομαζόμενα "ΛΟΚ της Ορθοδοξίας" δεν την γνώριζαν; Τι σόϊ ΛΟΚ είναι τούτα που τους αρέσει κιόλας να τους ονομάζουν έτσι; Βεβαίως και την γνώριζαν. Αλλά τι έκαναν;  Τίποτα. Κλαίγανε τη μοίρα τους και ακούγανε γεροντάδες και καθηγητάδες με ανύπαρκτο ομολογιακό φρόνημα, ελαστική συνείδηση στα της πίστεως και "άχρι-καιριστική" νοοτροπία (άχρι καιρού, όπως λενε). Δηλαδή από αναβολη σε αναβολή. Και μετά από αναβολές ενός αιώνος, βγήκανε τώρα με "τσαμπουκά" και ζαρώσανε στη γωνία και περιμένουνε διαμαρτυρόμενοι πότε θα φάνε τις φάπες τους από τις "προϊστάμενες αρχές" !!!  Πολύ αγωνιστικό φρόνημα !!!  Να κρατήσουμε προζύμι !!!  Πώ, πώ σιγά μη σας φοβηθούνε τα γεράκια του Φαναρίου και του Κολυμπαρίου πού τώρα έχουνε και τις πλάτες της κυρίας ΣΙΑς. 

   Αυτή είναι η πνευματική τους νοοτροπία και παρακαταθήκη και συμπεριφόρα, που υλοποιεί ακριβώς το μύθο του χταποδιού που λέει ο Κόντογλου. Βγήκανε να μιλησουνε στο "και πέντε". Εντάξει, πάλι καλά. Από το ολότελα, καλό και το "και πέντε". Αλλά μη μας παρουσιάζονται και για μάγκες !!!   Αυτοί οι άτολμοι και ημι-μαθείς και πλανεμένοι και λειτουργούντες με διαφορά φάσεως ενός αιώνα και μη κατέχοντες την αληθινή παράδοση και συμπεριφορά των Αγίων Πατέρων να  παρουσιάζονται σήμερα σαν "Μάρκοι Ευγενικοί" για να καταπλήξουν τα πληθη των κουταβιών που τους ακούνε !!!  

Με τόσα βιβλία, τόσο υλικό στο διαδίκτυο, τόσες εκπομπές σε ραδιόφωνο και τηλεόραση, τόσες ευκαιρίες είναι εντελώς αδικαιολόγητος κάθε ένας που θέλει να λέγεται Ορθόδοξος χριστιανός να μην ξέρει ούτε στοιχειωδώς τα της πίστεώς του τη στιγμή που την εποχή της Εικονομαχίας ακόμα και οι πόρνες στα πεζοδρόμια συζητούσαν και διαφωνούσαν και μάλωναν και είχαν άποψη για τα θέματα της πίστεως.

   Λειτουργούνε, ρε παιδί μου, 100 χρόνια σε μολυσμένα απο τις αιρέσεις θυσιαστήρια και ... ακόμα το σκέφτονται ... ακόμα δεν έχουνε ξιφουλκήσει ...  Αυτοί ... διαμαρτύρονται ...  Διέκοψε, λέει, το μνημόσυνο και περιμένει την εκτέλεσή του ... περιμένει τις φάπες του ... Ρε, κακό πό 'παθα ... Σφάξε με, αγά μου, ν' αγιάσω ... Ετσι κάνανε, μωρέ, οι Πατέρες ;;; !!!  Τέτοια μας μάθανε ;;;  Τέτοια μας αφήκανε ;;;

   Γιατί ο γ. Σάββας δεν κάνει, όχι αναφορά, ούτε καν νύξη για την ιστορία και προϊστορία των προδοσιών που κατέληξαν στο Κολυμπάρι και εξετάζει το Κολυμπάρι μόνο του σαν να έγινε τώρα η προδοσία; Για το Rexona (την εγκυκλιο του 1920) δεν του 'χει πει κανείς; Η εγκυκλιος του 1920 δεν είναι η πρώτη επίσημη διακηρυξη της προδοσίας; Πού την έκανε γαργάρα και την έφτυσε;

   Γιατί ο γ. Σάββας δεν κάνει καμμία αναφορά και νύξη στον εν Ελλάδι αγώνα κατά του Οικουμενισμού από το 1924; Αυτόν περίμενε 100 χρόνια η Εκκλησία του Χριστού να ξεκινήσει τον αγώνα της; Μα αυτός δεν είναι ακόμα αγωνιστής !!! Αυτός βγαίνει στο γυαλί για να διαμαρτυρηθεί !!! Μα ... η Εκκλησία μας δεν είναι εκκλησία Διαμαρτυρομένων !!!  Είναι Εκκλησία Ορθοδόξων !!!  Δεν έχουμε παραλάβει από τους πατέρες διαμαρτύρηση. Αντιθέτως έχουμε παραλάβει ομολογία και μαρτύριο.  Έχει άραγε, τουλάχιστον, αποτειχιστεί; Εστω αυτό; Να μην έχει τουλάχιστον επαφή με τα μολυσμένα θυσιαστήριά τους;  Ή στάθηκε μόνο στη διακοπή μνημοσύνου του Βαρθολομαίου; Και ποιόν μνημονεύει;  Αλλον ... Κολυμπαρά;  Άλλους ... Κολυμπαράδες;   Άλλους προδότες;  Θα τρελαθώ ... βοηθάτε αδέρφια ...  Ή εγώ παλάβωσα ή τούτοι δεν ξερουνε τι κάνουνε;  

Κάποιοι θολολόγοι (και ουχί θεολόγοι) πανεπιστημιακοί καθηγητάδες (εδώ γελάμε) κουράρουνε τη σκέψη του και του είπανε φαίνεται ότι το Παλαιό δεν είναι Εκκλησία, και βγαίνει ο δύστυχος (και άσχετος) και το λέει και καταφέρεται κατά της αληθινής Εκκλησίας του Χριστού χωρίς να ξέρει, χωρίς να εξετάσει, χωρίς να μάθει. Και πού είναι ο αγώνας των Ορθοδόξων από τότε; Δεν υπήρχε; Δεν υπάρχει; Αυτό το "μεθ΄ ημών έσομαι πάσας τας ημέρας της ζωής υμών" ο Κύριος για ποιόν άραγε το είπε; Για το Βαρθολομαίο ή τον Ιερώνυμο; Γιατί δεν αναρωτιέται αν υπάρχουν και άλλοι χριστιανοί που να αγωνίζονται για την πίστη και να τους αναζητήσουν για να ενωθούν και να μεγαλώσει η φωνή του λαού του Θεού;  Γιατί δεν αναφέρει την Γ΄ εμφάνιση του Τιμίου Σταυρού τη νύχτα  της Υψώσεως του Τιμίου Σταυρού το 1925; Δεν έτυχε, λοκατζής ων της Ορθοδοξίας, ν' ακούσει τίποτα;

   Γιατί δεν αναφέρει τον αγώνα της Ρωσικής Εκκλησίας της Διασποράς και τον αφορισμό του Ν/Η και κάθε καινοτομίας από την πραγματική Σύνοδο των Ιεραρχών των Ρώσων της Διασποράς το 1983 προεδρεύοντος του ολόσωμου πλέον αγίου Φιλαρέτου;  Τη Σύνοδο που ανέδειξε κι άλλον ολόσωμο άγιο, τον άγιο Ιωάννη τον Μαξίμοβιτς; Ούτε γι' αυτό ξέρει;  Τους αγίους αυτούς τους οποίους, πρός ατέλειωτη έκπληξή μας και διαρκή απορία μας, αναγνώρισε ως αγίους και το Ν/Η το οποίο τελεί υπό τα αναθέματά τους !!!  ...  Φριξον ήλιε ... !!!  Το φαντάζεσθε; Ω, της παραφροσύνης !!!  Ω, της συγχύσεως και της συσκοτίσεως των προδοτών !!!  Αναγνωρίσανε ως αγίους τους πατέρες που τους αφόρισαν, που τους έθεσαν και επισήμως εκτός Εκκλησίας, εκτός Σώματος Χριστού !!!   Δηλαδή αποδέχονται πανηγυρικώς τον αφορισμό τους !!!   Πώς να συζητήσεις δογματικά με τέτοιους παρδαλούς; Πώς να μιλήσεις με τέτοιους φασουλήδες !!!  Μα ... πώς τολμάνε και μιλάνε, πώς τολμάνε και εμπαίζουν τέτοιους αγίους και την αγία Σύνοδό τους αλλά και το λαό του Θεού; Τη Σύνοδο, που αναγνώρισε ως Ορθοδόξους στην Ελλάδα  (το 1969, παρακαλώ)  μόνο την άλλη τότε διωκομένη Εκκλησία, την Εκκλησία του χλευαστικώς ονομαζομένου Παλαιού Ημερολογίου;  Και αυτά όχι τω καιρώ εκείνω, αλλά τω καιρώ ετούτο. Είπαμε,  1969 και 1983 !!!   Πού είσαι γέροντα Σάββα; Και πού κομίζεις γλαύκας εις τας Αθήνας; Ή μήπως κομίζεις "βλάκας εις τας Αθήνας" κατά τον Παπαδιαμάντη;

   Τι ανεκάλυψε ξαφνικά ο γ. Σάββας και οι συν αυτώ που δεν ξέραμε; Και πού είναι η σύνδεσή του και η κοινωνία του με την αληθινή Εκκλησία του Χριστού, αυτή που από το 1924 κρατάει το βάρος της ομολογίας διωκόμενη, λοιδορούμενη, κρυπτόμενη; Τώρα ανεφύη το πρόβλημα της προδοσίας και της αιρέσεως του Οικουμενισμού ή τώρα ξυπνήσανε; Δεν έχει ακούσει για την Εκκλησία ότι "και πύλαι Άδου ου κατισχύσουσι αυτής"; Έψαξε να μελετήσει τι σημαίνει Εκκλησία και ποιός είναι η Εκκλησία τόσα χρόνια; Προφανώς όχι, διότι πιστεύει κι αυτός, όπως κι άλλοι πλανεμένοι, ότι Εκκλησία του Χριστού είναι το Ν/Η. Δεν επιστρέφει στην αληθινή Εκκλησία, στο Παλαιό, ούτε καν αποτειχίζεται ώστε να γλυτώσει τουλάχιστον την κοινωνία με την αίρεση και τα μολυσμένα θυσιαστήρια, διότι, λέει, δε θέλει να βγεί εκτός Εκκλησίας !!!  Μα, τί άλλο περιμένει για να καταλάβει ότι τώρα είναι εκτός Εκκλησίας;  Ότι από γεννητάτος είναι εκτός Εκκλησίας εφόσον κοινωνεί με το Ν/Η;  Η χάρη του Θεού και η μακροθυμία του και η αναμονή του να επιστρέψουν τα απολωλότα στην ποίμνη του είναι που προστατεύει το λαό που βρίσκεται στο Ν/Η από τα νύχια του σατανά. Υπέρ των του  λαού αγνοημάτων γίνεται όλη αυτή η υπομονή και αναμονή και μακροθυμία. Γιατί μπερδεύει ο γέρων τη μακροθυμία του Θεού που περιμένει το λαό του να επιστρέψει, με τα δόγματα των πονηρών και ασεβών;  Πότε γιορτάζουν η ουρανοί; Πότε βγαίνει η νεφέλη στο Θαβώρ μια και χτές είχαμε του Σωτήρος με το ορίτζιναλ Εκκλησιαστικό εορτολόγιο; 

Και τι άλλο πρέπει να γίνει ώστε να καταλάβει ότι Βαρθολομαίος, Ιερώνυμος και Σία δεν είναι η Εκκλησία;  Πιστεύει βλακωδώς ότι Εκκλησία είναι το κομμάτι με το μεγαλύτερο πλήθος πιστών μετά τη διχοτόμηση του '24 !!!   Πιστεύει ότι Εκκλησία είναι το σύνολο των ψευδεπισκόπων που πρόδωσε και συνεχίζει να προδίδει τα πάντα. Πιστεύει ότι μόνη η αποστολική διαδοχή, χωρίς τήρηση των δογμάτων και της ακρίβειας μεχρι γιώτα και κεραίας, εξασφαλιζει την Ορθοδοξία !!!   

Απαράδεκτες αντιλήψεις για Ορθόδοξο, και δή μοναχό, και δη "ΛΟΚατζή" (όπως επιθυμεί να φαίνεται) ...  !!!   Μα, αυτό ακριβώς κάνει και ο πάπας.  Αν επί αιρέσεων, Εκκλησία ήταν οι αιρέσεις, τότε από πού έβρισκε διαδοχή η Εκκλησία ώστε να ξαναπάρει την ιεροσύνη;

 Εφόσον πιστεύει ότι το Ν/Η είναι Εκκλησία, τότε και ο Παπισμός είναι Εκκλησία διότι με τον ίδιο ακριβώς τρόπο χωρίστηκε και συνέχισε τη δική του πορεία εδώ και 1.000 χρόνια.

   Μακάρι ο Θεός να τον φωτίσει, και πιστεύω ότι ο Κύριος θα το κάνει, αν έχει καλή προαίρεση. Θα διορθώσει στη πορεία τις πλάνες του και καταλάβει ποιός είναι ο σωστός δρόμος και τρόπος. Αν όχι, θα πάει από κεί που πήγαν και οι άλλοι. 

Ο Θεός δεν επιτρέπει αθέτηση ούτε της ελαχιστότερης εντολής.



Δ. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου