Παρασκευή, 29 Ιουλίου 2016

Γιατί ο Άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής, έκοψε το Μνημόσυνο του Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως (δύο αναρτήσεις- επανάληψη)


Ο Άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής 


Εσύ, περιστεράκι μου,
που πρωτομπαίνεις σε αυτό το μπλογκάκι
και ενδιαφέρεσαι για την ψυχική σου σωτηρία  και έχεις φρικάρει με τα εκκλησιολογικά ξεσαλώματα
του Πατριάρχη Βαρθολομαίου
μπορείς  διαβάσεις τα σχετικά  με τη Διακοπή  Μνημοσύνου...
(το δίνουν το δικαίωμα 
οι ιεροί κανόνες της Ορθόδοξης Εκκλησίας)
...πατώντας
πρώτον ΕΔΩ
και μετά...ΕΔΩ.

-Οι καιροί ου μενετοί!

-Για τήρα, οι αλλόθρησκοι 
τι λύσσα κακιά εξαπολύουν 
εναντίον ημών, των ονομαζομένων Χριστιανών,
πάρε, και κατάλαβε πόσο κοντά επικρέμαται, 
ως Σουλεϊμάν σπάθη, εκάστου η τελευτή...

-Και τι λόγο, μανδάμ, θα δώσουμε στο Χριστούλη
αν ξαφνικά, μας καλέσει σε Απολογία;
Με τι μούτρα θα Τον αντικρίσουμε;  

-Έλα μου ντε! 
Ούτε που θέλω να το σκέφτομαι!
-Γι αυτό σε προειδοποιώ ποστάροντας τα ανωτέρω,
και αμαρτίαν ούκ έχω!

Ευανθία η Σαλογραία

(αν "κλικάρεις", αγαπημένο μου,
πάνω στην υπογραφή θα διαβάσεις 
τα  πρόσφατα,  σχετικά με το Διωγμό
για λόγους Ορθοδόξου Πίστεως 
του Γ. Σάββα 
από την Ιερά Μονή Μεγίστης Λαύρας
του Αγίου Όρους). 
............................................................................................
............................................................................................




8 σχόλια:

  1. Οι ιεροί κανόνες δίνουν το δικαίωμα. Δεν το επιβάλλουν. Και ή διακοπή του μνημοσύνου δεν σημαίνει ότι αποσχίζεσαι. Δηλώνεις κατ' αρχήν στον επίσκοπο ή αρχιεπίσκοπο ότι θα διακόψεις τη μνημόνευση, (μία και αυτά δεν είναι για να γίνονται στα κρυφά) και αν δεν αλλάξει φρόνημα, τότε διακόπτεις. Δεν αποσχίζεσαι,όμως. Περιμένεις να τον φωτίσει ο Θεός να αλλάξει φρόνημα, και μέχρι τότε μνημονεύει "πάσης επισκοπής ορθοδόξων". Και ο π. Σάββας αυτό έκανε: πρώτα έστειλε επιστολές, και μετά διέκοψε το μνημόσυνο. Δεν αποσχίστηκε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @labitochromis
    (τον ηλεκτρονικό παλαιό, μελιστάλαχτο φίλο της σελίδας)
    -Βρε καλώς τα παιδιάααα!
    ;-)
    Σε περίμενα πουλάκι μου, να φέρεις τις αντιρρήσεις σου. Σε περίμενα!

    Σου έχω αντίλογο, εννοείται αλλά όχι απόψε...
    Πρέπει να με βάλω για ύπνο νωρίς...

    Καλό σου ξημέρωμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @Labitochromis. Βαθείες οι ρίζες της Θεοδωροπούλειας εκκλησιολογίας...Μα όλη η Σωτηρία μας στην Ελευθερία του Προσώπου στηρίζεται! Εί τις θέλει οπίσω Μου ελθε'ιν λέγει ο Κύριος...Δυνητική είναι η εξ-ακολούθηση της Οδού, δεν είναι υποχρεωτική...
    Όταν η φωτιά (της αίρεσης εν προκειμένω) κατακαίει το σπίτι σου (το πνευματικό εν προκειμένω, την εκκλησία σου) δεν ψάχνεις να ακολουθήσεις διαδικασίες αλλά φεύγεις όπως όπως για να σωθείς! Και μετά θα δεις πού θα μείνεις...Από το 1920 διακηρύσσουν την Παναίρεση του Οικουμενισμού και όλοι περιμένουν το...άχρι καιρού...μέχρι που φτάσαμε στο Kolybari Show και ακόμα θέλεις αγαπητέ "περιόδους χάριτος" και αναμονές;;; Τόσο ήσσονος σημασίας θεωρείς την Παναίρεση του Οικουμενισμού;;; Σε κάθε περίπτωση είναι θέμα Πνευματικής ευαισθησίας και αυτό είναι δώρο Θεού βέβαια και μόνον!
    Σημασία επί του παρόντος η υλοποίηση από τους Ευσεβείς Ορθοδόξους του " Εξέλθετε εκ μέσου αυτών και αφορίσθητε" και απο εκεί και πέρα θα φωτίσει ο Θεός για το δέον. Δεν είμεθα φίλτατε σε περίοδο ειρήνης της Εκκλησίας! Είμαστε σε περίοδο σφοδρού πολέμου Πνευματικού και δεν είναι πρέπον να ασχολούμεθα με τα δευετρεύοντα (όπως ο τρόπος της εξόδου από τους πυριφλέκτους ομίλους των Οικουμενιστών!). Όταν και αν υπάρξουν οι προϋποθέσεις θα ρυθμισθούν και αυτά τα Εκκλησιολογικά θέματα. Το μείζον είναι ο διαχωρισμός των ευθυνών μας από τους αιρετικούς επισκόπους και από τους κοινωνικούς τους επισκόπους επίσης!
    Όσον αφορά τον π. Σάββα, δεν γνωρίζω προσωπικώς τι ακριβώς έκανε. Αν διέκοψε το μνημόσυνο εν τη πράξει (άλλο τα χαρτιά και άλλο η πράξη...θα δείξει...) θα δει πώς θα συνεχίσει. Ο Θεός που τον έφερε σε ένα σημείο επιγνώσεως για την ενεργούμενη αίρεση θα του δείξει και τη συνέχεια!
    ΑΚΥΛΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @labitochromis

    Αγαπητέ,
    με κάλυψε η απάντηση του λατρεμένου μου, ΑΚΥΛΑ.

    Για να ΜΗΝ κουράζουμε τους περαστικούς της σελίδας, θα τους παραπέμψω στα ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ ΣΧΟΛΙΑ των ΔΥΟ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ ΠΕΡΙ ΑΓΙΟΥ ΜΑΞΙΜΟΥ, όπου εκεί, οι ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΟΙ και ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΟΙ αναζητητές θα ΒΡΟΥΝ ΟΛΕΣ τις απαντήσεις τους.

    Για ΜΗ ενδιαφερομένους ΑΛΗΘΙΝΑ, ΔΕΝ θα αρχίσουμε άλλη κουβέντα σήμερα επειδή υπάρχουν άλλες υποχρεώσεις και ο προσωπικός μας χρόνος ΔΕΝ επαρκεί.

    Για την κατανόηση, σεβαστέ πάτερ (κατά προσωπική σου δήλωση, σε παρελθόντα σχόλια, είσαι ..."πάτερ" )

    Ευχαριστώ!

    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συνεχίζω να είμαι ιερέας. Δεν ήξερα ότι πρέπει κάθε φορά να υπογράφω τα σχόλια.
      Εφόσον μου το ζητάς, δεν θα ανοίξω κουβέντα.

      Παρεπιπτόντως, δεν ξέρω ποια είναι αυτή η "Θεοδωροπούλεια εκκλησιολογία".

      Προσωπικά, έμαθα κάποια πράγματα πριν από 10 μέρες, και είπα να σου τα πω.

      Διαγραφή
  5. Αγαπητέ ηλεκτρονικέ πάτερ Βασίλειε...ή labitochromis

    (πότε θα μας εξηγήσεις πόθεν προέκυψε αυτό το παράξενο όνομα στο προφιλ; )

    τα θέματα αυτά τα έχουμε εξαντλήσει δια των σχολίων στις παλαιότερες σελίδες που σε παραπέμπω. Δεν υπάρχει χρόνος αυτή τη στιγμή για να τα θέσουμε όλα από την αρχή..

    Αν επιθυμείς περισσότερες λεπτομέρειες επί του θέματος της διακοπής Μνημοσύνου του Πατριάρχη μπορείς να επισκεφθείς τη σελίδα http://www.ecclesiagoc.gr/index.php/istorika/29-to-aima-tis-mandras
    και να διαβάσεις τα μύρια όσα επί των θεμάτων που λες ότι σε ενδιαφέρουν.

    Η αφεντιά μου, μια σαλεμένη γραία είναι που ΔΕΝ φιλοδοξεί να νουθετήσει κανέναν (ούτε παπά ούτε δεσποτη) και αυτό το δηλώνω κάθε όποτε η ευκαιρία μου δίδεται..

    Καλή συνέχεια στις αναζητήσεις σας...πάτερ!
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αγαπητέ Ακύλα, η Θεοδωροπούλεια εκκλησιολογία, -πολύ εύστοχος τίτλος,- θά έλεγα καί φιλοσοφία ακόμη γιατί είχε πολλά πρόσωπα,
    βρήκε πολύ μεγάλη απήχηση, γιατί υποστήριζε, το καθενός το θέλημα ως "ευλογημένο και Άγιο Θέλημα".
    Έλεγε κάνε ότι θέλεις καί είσαι εντάξει.
    Πάτησαν όλοι, οι έχοντες "αντιοικουμενιστική ανησυχία", γιά να μείνουν σε μισθούς καί συντάξεις.
    Κανένα δέν στενοχώρησε, γιά όλους είχε επαρκείς δικαιολογίες γιά νά τούς κρατήσει στη θέση πού επιθυμούσαν, μέ ταυτόχρονη καί την αντιοικουμενιστική ομολογία.
    Τούς κράτησε "μάχιμους", βολεμένους καί ενωμένους στό χρυσό. Θεωρώ πώς όχι στό Χριστό.
    Καί ξέρεις η μεγαλύτερη ενότητα είναι στο χρήμα, γιατί σού επιτρέπει νά πιστεύεις ότι θέλεις, αρκεί νά είσαι στη "Μητέρα Εκκλησία"!!!
    Εκείνες οι εποχές ήταν πλέον χαρακτηριστικές τού πολύ χαρτοπόλεμου, όμως μέχρι εκεί.
    Γιαυτό θεωρώ ότι ήταν η εκκλησιολογία πού θά παραμείνει στην ιστορία ως η πλέον αγαπητή στούς Οικουμενιστές πού έκαναν αντιοικουμενιστικό αγώνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μαρίνο μου
    αδερφέ γνησιότατε

    τα είπες ΟΛΑ γράφοντας
    για την ενότητα των ιερωμένων της ΚΡΑΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ εν τω ΧΡΥΣΩ

    και ουχί για την ενότητα εν τω Χριστώ...

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ...
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή