Παρασκευή, 22 Ιανουαρίου 2016

Δεν ξέρετε πόσοι σ' αυτό το σχολείο μισούν τη ζωή τους και σεις είστε ένας από τους λόγους που τη μισούν...


..........................................................................................................
.........................................................................................................




Σχετικά με το γελοίον και μάταιον της αυτοκτονίας
και σχετικά με το  φθόνο του δαίμονα και τις σκέψεις αυτοκτονίας
θα διαβάσεις, γατουλινάκι μου,
αν κάνεις "κλικ" στις δυο υπογραμμισμένες φράσεις
αλλά και στο όνομά μου, 
που υπογραμμισμένο, επίσης,  παραθέτω.

Ευανθία η Σαλογραία

.......................................................................................................
.......................................................................................................



Συγκλονισμένη η Ισπανία. Το γράμμα του 11χρονου στους γονείς του που αυτοκτόνησε έπειτα από bullying



"Μπαμπά, μαμά... ελπίζω μια μέρα να μπορέσετε να με μισείτε λίγο, λιγότερο. Δεν αντέχω να πηγαίνω στο σχολείο και δεν υπάρχει άλλος τρόπος να το αποφύγω" αυτά ήταν τα λόγια του μικρού από την Ισπανία που έβαλε τέλος στη ζωή του τον περασμένο Οκτώβρη. 
Ο Ντιέγκο έπεσε από τον πέμπτο όροφο στο κενό, από το σπίτι της οικογένειάς του στη Βίλα Βέρντε της Ισπανίας, έπειτα από παράπονα πως υπήρξε δυστυχισμένος στο σχολείο.
Πριν κάνει όμως το απονενοημένο διάβημα ο 11χρονος μαθητής κάθισε και έγραψε ένα γράμμα στα αγαπημένα του πρόσωπα. Αυτό το γράμμα δημοσιοποιούν σήμερα οι γονείς του, ζητώντας δικαίωση για τον αδικοχαμένο τους γιο. 
Στη συνέχεια του γράμματος, ο μικρός Ντιέγκο αναφέρει:
"Μπαμπά, με έμαθες είναι είμαι καλό άτομο και να κρατάω τις υποσχέσεις μου. Μαμά, με φρόντισες πολύ καλά και μου έδειξες πολλά μέρη... Παππού, ήσουν πάντα γενναιόδωρος μαζί μου και με πρόσεχες. Τάτα (η αδερφή του), υπέμεινες πολλά για χάρη μου".
ΕλΜούντο- http://www.msn.com/el-
...................................................................................................
.....................................................................................................

Γεώργιος Ευαγγελάτος
Με αφορμή την παραπάνω είδηση
σχολιάζει ο Πατρινός  νευρολόγος-ψυχίατρος-παιδοψυχίατρος-ψυχαναλυτής , Γιώργος Ευαγγελάτος 
τα ακόλουθα: 
[......]

Ιανουάριος 22, 2016 Πάτρα
Από τα παραπάνω μπορούμε να πιστοποιήσουμε και να επαναβεβαιώσουμε πολλά δεδομένα και απόψεις μας που κατά καιρούς έχουμε υποστηρίξει, εις μάτην, και εις ώτα μη ακουόντων, λαμβάνοντας υπόψη την αθλιότητα του εκπαιδευτικού μας συστήματος για το οποίο από το 1990 υποστηρίζω ότι είναι κατάπτυστο και εξαμβλωματικό. Δημιουργεί παιδιά θύματα κα;ι υπανθρώπους, κατασκευάσματα ντάλε κουάλε του καπιταλιστικού ειδωλολατρικού οικονομικού μοντέλου.
Επανειλημμένως σαν παιδοψυχίατρος σε ομιλίες και διαλέξεις μας, είχα υποστηρίξει ότι τόσο η Δημόσια Παιδεία όσο και η Ιδιωτική, είναι καταδικασμένες αν δεν υπάρχει ανθρωπιά και αγάπη των δασκάλων για το ευαίσθητο αντικείμενο με το οποίο ασχολούνται, τοι παιδί.
Είχα μάλιστα επιμείνει συχνά προκαλώντας τη θυμηδία, τη δυσαρέσκεια και τη διαφωνία εκ μέρους των δασκάλων και των καθηγητών πως η σωστή παιδεία εφόσον η ΣΧΕΣΙΟΔΥΝΑΜΙΚΗ του μακαρίτη καθηγητή των παιδαγωγικών Αλέξανδρου Κοσμόπουλου έχει εντελώς εγκαταλειφθεί και παραθεωρηθεί (από τους Έλληνες δήμιους της Εκπαίδευσης και τα ηλίθια εκπαιδευτικά συστήματα που οι πολιτικοί απεργάζονται για να μπάζουν στο σχολείο κούτσουρα και να τα βγάζουν τούβλα), πως ΜΟΝΟ Η ΠΑΙΔΕΙΑ όπως ο πατέρας του Αλέξανδρου, με έναν δάσκαλο προς έναν μαθητή, είναι ο σωστός τρόπος διδασκαλίας.
Βέβαια δεν μπορεί ο κάθε ένας να είναι βασιλιάς και να κουβαλάει σπίτι, τον Αριστοτέλη για τον γιό του.
Όμως ένας δάσκαλος/λα που εμπνέει και έχει αποδείξει πως το διδακτικό και παιδαγωγικό έργο του είναι η ζωή του/της, είναι η μοναδική περίπτωση να αναλάβει τα παιδιά στο σχολείο και να τα προχωρήσει στα 6 χρόνια στο δημοτικό και στα 6 χρόνια στο Γυμνάσιο-Λύκειο.
Κατά την εκτίμησή μας είτε μαθηματικός-φυσικός είναι αυτός, είτε φιλόλογος με τη βαθιά και ολοκληρωμένη έννοια του όρου δάσκαλος, που σημαίνει διδάσκει πολύ πιο πέρα από τα ξερά και ανούσια βιβλία των μαθηματικών, της φυσικής ή της λογοτεχνίας και των Αρχαίων. 
Διδάσκει πνεύμα, καλλιέργεια της ψυχής, διδάσκει μεταφυσική και φωτισμό,
......................................................................................................
.........................................................................................................


5 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαρίνο μου
    νομίζω ότι τα εννοεί (επειδή η Πάτρα είναι μικρό μέρος και γνωριζόμαστε και οικογενειακά) όπως η Ορθόδοξη Εκκλησία δια μέσου των αιώνων τα διδάσκει. Μην κολλάς σε μεμονωμένες λέξεις.
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το ζήτημα είναι πολύπλοκο. Νομίζω ότι στη βάση του το πρόβλημα είναι πως το παιδί γενικά (με εξαιρέσεις, βέβαια) είναι ένας μικρός πρωτόγονος με πολλή κακία μέσα του για τον απλό λόγο ότι δεν έχει κατακτήσει ακόμα την κοινωνική εξυπνάδα / δυνατότητα ελιγμού και επεξεργασίας του ενστίκτου να την καταπιέσει, να την ρυθμίσει όπως ο ενήλικας ο οποίος το ίδιο θηρίο παραμένει, αλλά πιο εξελιγμένο και έξυπνο ή, ας πούμε, εξημερωμένο με εμφυτευμένη την αυτολογοκρισία και την αυτοκριτική, έστω και προσχηματικά, για να μπορέσει να συνεννοηθεί και να επιβιώσει. Ας έπεφτε καμπάνα αποβολής και χαμηλώματος της "διαγωγής" σε κάθε ----παιδο που εκφοβίζει τα πιο αδύνατα, και θα σού έλεγα για πότε θα περιοριζόταν το φαινόμενο. Αλλά πρέπει να τα κανακεύουμε τα φυντάνια για να μη στενοχωρηθεί η μαμά τους και φέρει τα κανάλια και μάς δυσφημίσει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευδοκία μου
    πω-πω τι αλήθειες έγραψες, απνευστί σχεδόν, τις έγραψες, θα έλεγα!
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πιάνομαι από αυτό που αναφέρει, "ένας δάσκαλος/λα που εμπνέει και έχει αποδείξει πως το διδακτικό και παιδαγωγικό έργο του είναι η ζωή του/της...", είναι το σημαντικότερο κλειδί στη ζωή μας γιά να πετύχουμε, διότι καί οι γονείς, καλούνται να γίνουν δάσκαλοι, καί οι παιδαγωγοι, και οι πολιτικοί, καί οι καλλιτέχνες, και οι Εκκλησιαστικοί, καί οι εργοδότες, και οι αθλητες,καί οι ιατροί, καί οι μπλογκερ ακόμη. Μας αφορά όλους, καθώς παντού στο καφέ, στό κουρείο, στη σταση του λεωφορείου, στο μανάβικο μπορεί να επιτρέψει ο Θεός να γίνει παιδαγωγικό έργο. Το λίγο είναι το πολύ λέει ο Σπανουδάκης.
    Εάν δεν αγαπήσουμε την ζωή, τον άνθρωπο, καί το έργο που μας αναθέτει ο Θεός στον καθένα ξεχωριστά
    δεν θα μπορέσουμε να κάνουμε την υπέρβαση, καί να ξεχωρίσουμε ως άτομα και ως κοινωνία. Στην υπέρβαση του εν Χριστώ καθήκοντος, σπουδασαν και εργάστηκαν ανιδιοτελώς οι Άγιοι, καί έγιναν Φωστήρες της οικουμενης. Σε αυτήν την υπέρβαση η Χάρης Τού Θεού προσελκύεται πλούσια καί καταλυτικά και μεταμορφώνει τον άνθρωπο σε υπεράνθρωπο. Έτσι αιτιολογουνται τα μεγάλα έργα που έκαναν οι Άγιοι.
    Ας έχουμε το μυαλό μας στην υπέρβαση, εάν θέλουμε την ανάταση του πνεύματος καί την μεταμόρφωση της κοινωνίας μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή