Τρίτη 29 Δεκεμβρίου 2015

Για τη Μυρτώ, ο καθηγητής και ακαδημαϊκός, Δημήτρης Νανόπουλος

Αποτέλεσμα εικόνας για Δημήτρης Νανόπουλος

"Με τη Μυρτώ γνωριστήκαμε όταν ήμασταν έφηβοι.

Μόλις είχα μπει στο πανεπιστήμιο.

Ήταν η πιο όμορφη κοπέλα που είχα δει στη ζωή μου.

Τη γνώρισα σ' ένα πάρτι, στο σπίτι ενός κοινού μας φίλου,
και την ερωτεύτηκα από το πρώτο δευτερόλεπτο. 

Όμως ήταν ο χαρακτήρας της 
που με έκανε να την ερωτευτώ ακόμα περισσότερο. 

Συνδύαζε εντυπωσιακή για την ηλικία της σοβαρότητα
με έντονο δυναμισμό.

Εκείνη την ημέρα, χωρίς να το ξέρω, 
είχα γνωρίσει τον άνθρωπο, 
στον οποίο θα στηριζόμουν
όλη  μου τη ζωή και που θα φρόντιζε σταθερά
να φτιάχνει την ιδανική καθημερινότητα
για να μπορέσω να δημιουργήσω πάνω στην επιστήμη μου.

...παντρευτήκαμε όταν τέλειωσα το πανεπιστήμιο.
Τα οικονομικά μας τότε ως ζευγάρι
δεν ήταν εύκολα και με τη Μυρτώ δε σκοπεύαμε
να στηριχτούμε σε κανέναν πέρα από τις δυνάμεις μας. 

Την εποχή εκείνη 
τίποτα δεν προμήνυε την μελλοντική μου πορεία στη Φυσική, 
όμως ούτε εκείνη, ούτε και γω 
μπορούσαμε να δούμε τη ζωή μας χωριστά ο ένας από τον άλλο.

Λίγους μήνες πριν τελειώσω το πανεπιστήμιο, το 1971,
πήρα, χωρίς καμία δυσκολία,
την οριστική  απόφαση 
να συνεχίσω τις σπουδές μου στο εξωτερικό....

Σε αυτήν, και σε όλες τις επόμενες αποφάσεις μου,
τα επόμενα σαράντα χρόνια
που θα αφορούσαν την επιστήμη μου, 
η Μυρτώ, ήταν πάντα σύμφωνη.  "

(Από το αυτοβιογραφικό βιβλίο:
 "Στον τρίτο βράχο από τον ήλιο" σελ. 71-72,
 εκδόσεις Πατάκη
 του καθηγητή και ακαδημαϊκού, Δημήτρη Νανόπουλου)
.....................................................................................................




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου