Τετάρτη 11 Φεβρουαρίου 2015

«ΙΕΡΑ ΕΞΕΤΑΣΗ» ΣΤΗΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ για τον π. Νικόλαο Μανώλη

inquisition

Ρώτησε κάποτε ένας μοναχός τον αββά Παμβώ: 

«Αλήθεια γέροντα, θα αλλάξουν οι συνήθειες
και οι παραδόσεις των χριστιανών
και δεν θα υπάρχουν ιερείς στις εκκλησιές;»

Και ο Γέροντας απάντησε: 

«Εκείνο τον καιρό οι ιερείς θα γίνουν άσωτοι
και οι μοναχοί θα ζουν με αμέλεια
Οι ηγούμενοι θα αδιαφορούν για τη δική τους σωτηρία
αλλά και του ποιμνίου τους. 
Θα είναι όλοι τους πρόθυμοι και πρώτοι στα τραπέζια και εριστικοί. 
Οι επίσκοποι πάλι των καιρών εκείνων
θα δείχνουν δουλικότητα προς τους ισχυρούς, 
θα βγάζουν τις αποφάσεις ανάλογα με τα δώρα που θα παίρνουν
και δεν θα υπερασπίζονται τους φτωχούς, όταν θα κρίνονται.».

 (Για ολόκληρο το άρθρο του δημοσιογράφου- Τουρκολόγου Ν. Χειλαδάκη, 
σχετικά με το διωγμό του αντι- οικουμενιστή
ιερέα π. Νικολάου Μανώλη,
μπορείς να δεις  την πηγή:  http://nikosxeiladakis.gr )
......................................................................................................................................
Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΙΡΕΣΗ
ΚΑΙ Ο ΠΑΠΙΣΜΟΣ ΠΑΝ-ΑΙΡΕΣΗ
ΟΜΟΛΟΓΕΙ  Ο Π.ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΜΑΝΟΛΗΣ.

Πεντάλεπτο αποκαλυπτικό βίντεο
 που αξίζει να δείτε όλοι.

Γιατί απειλείται με καθαίρεση ο π. Νικόλαος Μανώλης
από την Ιερά Μητρόπολη Θεσσαλονίκης 

Η παράγκα του Τρελο-γιάννη συμπαρίσταται

στο π.Νικόλαο ενάντια στο φασισμό της «κλίκας»
κάποιων συγχρόνων Επισκόπων… 

Παππούλη, τα σέβη μας!


Πηγή: Τρελογιάννης

6 σχόλια:

  1. Η ΕΠΙΓΕΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΑΣΚΕΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ. ΚΑΘΕ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΧΕΙ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΟΜΟΙΟΜΟΡΦΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ.ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΕΛΟΧΕΥΕΙ Ο ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΛΥΣΗΣ.
    Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΒΕΒΑΙΑ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΔΙΑΦΩΝΕΙ ΚΑΙ ΕΚ ΤΟΥΤΟΥ ΝΑ ΘΕΤΕΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟΝ ΤΟΥ ΕΚΤΟΣ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ .ΔΕΝ ΤΟΝ ΘΕΤΟΥΝ ΕΚΤΟΣ ΟΙ ΑΛΛΟΙ,ΑΛΛΑ Η ΙΔΙΑ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ.
    ΤΖΙΜΑΝΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπητό Τζιμάνι (goverment man)

    ορθολογιστική και εντελώς γραφειοκρατική- δημοσιουπαλληλική, η προσέγγισή σου με τη διοίκηση
    .
    Μας τα ανατίναξες τα μυαλά!
    ;-)
    Θα μπορούσα να γράψω άπειρα ως αντίλογο.

    Δεν θα το κάνω επειδή θα ...νυχτωθούμε (υπάρχουν και άλλες δουλειές εκτός από το μπλογκ) και δεν προλαβαίνω. Δεν θα ανεβάσω άλλα σχόλια για το συγκεκριμένο θέμα.

    Απλά θα πω ο΄τι κάποιος ΔΕΝ φοβάται να πει κάποιες ΜΕΓΑΛΕΣ αλήθειες, οι... προιστάμενοι του, ΣΥΝΗΘΩΣ τον ΣΤΑΥΡΩΝΟΥΝ.

    Ελπίζω οι προιστάμενοι του π. Νικόλαου Μανώλη να μην τον σταυρώσουν όπως προτίθενται. Για καλό δικό ΤΟΥΣ, ΕΠΕΙΔΗ ΑΝ ΒΛΑΚΩΔΩΣ το κάνουν , ΘΑ ΑΝΑΚΑΤΩΘΕΙ Ο ΠΑΤΟΣ ΤΗΣ ΚΟΛΑΣΗΣ...!
    ;-)

    (ξαναθυμίζω ΔΕΝ θα ανεβάσω επί του θέματος άλλα σχόλια ΕΙΔΙΚΑ προερχόμενα από κάτι υπουλότατα ανώνυμα φιδάκια κατ' εξοχήν ιοβόλα, τουτέστιν άκρως δηλητηριώδη...)
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΑΓΑΠΗΤΗ ΜΟΥ ΣΑΛΟΓΡΑΙΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΩ ΟΤΙ ΕΡΓΟΝ ΚΑΛΟΝ ΠΟΙΕΙΣ.ΑΠΟ ΤΑ ΤΡΙΑ ΕΠΙΘΕΤΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΩ ΜΟΝΟ ΤΟ ΟΡΘΟΛΟΓΙΣΤΙΚΟ.
    ΔΕΝ ΜΕ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΑΛΛΑ ΣΕ ΒΕΒΑΙΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΦΙΔΙ . ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΕΣΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΡΟΠΟ ΤΩΝ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΩΝ ΤΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ??ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΩ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΑΠΟΨΗ??
    ΤΖΙΜΑΝΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπητέ Τζιμάνι
    ΜΗ μου πικραίνεσαι.
    ;-)

    Εστειλες ένα σχόλιο και παρότι ανώνυμος νέος επισκέπτης και συ ...

    (υποθέτω ότι είσαι νέος επισκέπτης ΔΕΝ υπάρχει ΑΠΟΔΕΙΞΗ γι αυτό).... το ανέβασα.

    Δήλωσα ότι...
    ΔΕΝ θα συζητήσω το θέμα περισσότερο.

    Το σχόλιό μου για ιοβόλους όφεις,
    ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ με σένα.

    Αναφέρεται σε ΑΛΛΟΥΣ ανώνυμους που κάθε τόσο με βομβαρδίζουν και επιτίθενται ( "ιός ασπίδων υπό τα χείλη αυτών" που λέει και ο ψαλμός )

    εκτελώντας κατά ΠΑΣΑ πιθανότητα ΔΙΑΤΕΤΑΓΜΕΝΗ υπηρεσία.

    Ο Θεός να φωτίσει και να βοηθήσει τον π. Νικόλαο Μανόλη και τον επίσκοπό του.

    Δεν τον γνωρίζω προσωπικά τον π. Νικόλαο αλλά κάποια βίντεο που ειδα με ομιλίες του στο παρελθόν, μου άρεσαν και ΑΠΟΡΩ τώρα που ακούω τέτοιες σκληρότητες εις βάρος του.

    Εύχομαι ό,τι συμβεί να είναι για το καλό της ψυχής του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ. ΕΥΧΟΜΑΙ Ο ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ ΜΑΣ ΝΑ ΟΔΗΓΕΙ ΤΟΝ ΝΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑΝ ΚΑΙ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΩΝ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ ΜΑΣ.
    ΤΖΙΜΑΝΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  6. Αγαπητή Σαλογραία, υπενθυμίzω από λόγους του Π. Μωυσέως Αγιορείτου για την Αγία Εκκλησία. ''Η εκκλησία δεν είναι ανθρώπινο κατασκεύασμα, αλλά θεοΐδρυτη. Δεν κάνει επίδειξη ισχύος και δυνάμεως. Ανέχεται, υπομένει, περιθάλπει. Τη διώκουν αλλά δεν διώκει. Η αγκάλη της εκκλησίας έχει αίγλη, θέρμη και εύρος. Μέσα της χωρά και αναπαύει όλους τους μετανοημένους.Η εκκλησία ξέρει μόνο να αγαπά. Δεν δυσκολεύεται καθόλου να υποδεχθεί το απομακρυσμένο τέκνο της, αν θελήσει να τη πλησιάσει. Δεν τα μαλώνει, δεν το επιτιμά, δεν του φωνάζει, δεν το κάνει να περιμένει, το αγκαλιάζει αμέσως, το καταφιλά. Τέτοια εκκλησία έχουμε, μάνα φιλόστοργη, καταδεκτική. Η εκκλησία κινείται στον κόσμο αλλά δεν είναι εκ του κόσμου τούτου.Η εκκλησία θεραπεύει, συγχωρεί, μεταμορφώνει τον λύκο σε αρνί, ανασταίνει, χαριτώνει, παραμυθεί, αγιάζει, σώζει και λυτρώνει. Η εκκλησία ευλογεί και εμπνέει παντού και πάντοτε. Η εκκλησία υπάρχει για όλους. Δεν εκβιάζει κανένα, δεν του τραβά το αυτί.''
    Άρα λοιπόν Εκκλησιαστικοί της Εκκλησίας που εργάζονται συστηματικά αντίθετα από την ουσία της Ύπαρξης, της Λειτουργίας και της Υπόστασης της Αγίας Εκκλησίας, όπως περιγράφεται επιγραμματικά παραπάνω, είναι προφανές ότι δεν είναι ηγέτες και εκπρόσωποι Της Αγίας Εκκλησίας Του Χριστού, αλλά ταγοί κάποιας άλλης Εκκλησίας.
    Θα πρέπει επίσης να υπενθυμίσω, ''πάντες οἱ θέλοντες εὐσεβῶς ζῆν ἐν Χριστῷ Ἰησοῦ, διωχθήσονται·''
    Το ''ευσεβώς ζήν'' έχει δύο προεκτάσεις, την ευσέβεια στα της Αγίας Πίστεως και την ευσέβεια στα της Ορθοπραξίας.
    Άρα λοιπόν με απλούς συνειρμούς, εύκολα γίνεται αντιληπτό ποιος εργάζεται τον Χριστόν και ποιος δεν εργάζεται τον Χριστόν.
    Κατόπιν αυτών θα έλεγα ότι οι παραθέσεις από τον (το) ''τζιμάνι'', εφόσον μιλάει και για διάλυση της επίγειας Εκκλησίας, δεν αφορούν την Αγία Εκκλησία Του Χριστού, αλλά πρωτεσταντική Εκκλησία, εκτός Πνεύματος Αγίου.

    Οrthodox

    ΑπάντησηΔιαγραφή