Δευτέρα 10 Νοεμβρίου 2014

Απελευθέρωση -ό,τι και αν συμβεί-Νικηφόρος Βρεττάκος

Απελευθέρωση                      (Η φωτό τραβήχτηκε στα Παλαιά Χαμάμ της Πάτρας)

Χορεύει η ψυχή μου και σήμερα όπως 
ένα πετούμενο που ψάχνει παντού 
να βρει έναν κλώνο από φως , να καθίσει,
να ακούσει, να ιδεί και να ειπεί
τα όσα είδε και άκουσε. Είναι ωραίο
να ξέρεις, το ξέρεις καλά, πως εκείνο
που είσαι, εκκολάφτηκε μες 
σε ένα κέλυφος από σκότος.

...................................................
Ό,τι και να συμβεί

Ό,τι και να συμβεί , δεν θα τον αρνηθώ 
τον κόσμο. Κι αν μου κόψουν τα χέρια 
και δεν έχω αγκάλη, θα μπορώ
ν' ακουμπώ το μέτωπό μου στο δέντρο,
το μέτωπό μου στην πέτρα, το δαρμένο 
απ΄ την έρημο μαγουλό μου στο φως.

Νικηφόρος Βρεττάκος
....................................................................................................

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου