Τρίτη 2 Σεπτεμβρίου 2014

Σιωπή είναι η Δόξα της πατρίδας μου -Ελένη Ραβάνη

(Σχέδιο με μολύβι)


πηγή: paracosmos.blogspot

Κάποιος είπε : Το κράτος μου, 
Άλλος είπε : η Ομάδα μου, 
Άλλος: το συμφέρον μου
Άλλος : το κόμμα μου, 
Άλλος : η καριέρα μου, 
Άλλος : το δίκιο μου, 
Άλλος : το μικρό μαγαζάκι μου
Άλλος : το γραφειάκι μου... 
Άλλος : η ζωούλα μου....
Άλλος : η ευτυχιούλα μου...

Ποτέ δεν έλειψε από τον τόπο αυτό η κοτζαμπάσικη λογική
 της κατοχής και της εξουσίας ανθρώπων, πραγμάτων, θεωριών και αληθειών....

Λες και μπορεί κάποιος κάτι να κατέχει....


Τόσο μίζερα όλα. Τόσο πιο μίζερα κάτω από έναν τέτοιο ήλιο...
Περιτριγυρισμένα από ένα τέτοιο  κυανό της Δόξας.... 

Μιλημένα μ' αυτή τη γλώσσα του θανάτου...

Ύστερα, τα καλύτερα, τα πιο λαμπρά και γόνιμα μυαλά τούτης της έρημης γης οδηγήθηκαν, άλλα σε ξένους τόπους για να τ' ανακαλύψουμε εκ νέου -σαστισμένοι και δαγκώνοντας τη γλώσσα μας-  μετά τον θάνατό τους, κι άλλα, όσα δεν είχαν την τύχη με το μέρος τους, μέσα από τη χλεύη και την απομόνωση, με μια ταμπέλα στην πλάτη, στο περιθώριο για να εκραγούν εκεί και να καταστραφούν ήσυχα ήσυχα.
 
Έτσι άδειασαν τα Πανεπιστήμια, ερήμωσαν οι εκκλησίες, γκρεμίστηκαν τα σχολεία.... 

Έπαψε να φυσάει ο αέρας. Ασφυξία...

Μετά σώπασαν όλα.
Σιωπή είναι η Δόξα της πατρίδας μου. 

Ελένη Ραβάνη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου