Δευτέρα 24 Φεβρουαρίου 2014

Προσευχή για Ουκρανία και ένα σύμβολο ειρήνης




Όλες αυτές τις μέρες  ακούγοντας ειδήσεις από Ουκρανία
τραβάω τη σαλεμένη κοτσίδα μου...

Τα ξέρεις και συ...τα βλέπουμε στην τυφλεόραση...


Άρχισα λοιπόν να ψάχνω κάτι παλιές φωτογραφίες
από προσκυνηματική εκδρομή
που κάναμε ως εκεί, επισκεπτόμενοι
την επιβλητική Περτσέσκαγια Λαύρα του Κιέβου,
και τη Μονή Ποτσάεφ
Μοναστήρια  πνευματικής  ομορφιάς  ασύγκριτης. 

Είχαμε την ευλογία να πάμε Ουκρανία
το φωτεινό  Αύγουστο του 2010.

Ανέβασα στο μπλογκ, φωτογραφία
και μια μικρή  ανάρτηση, τότε,
αν θυμάσαι, αγαπημένο μου.

Το προσκύνημα εκείνο,
οργάνωσε  η  Ιερά Μονή των Αγίων Κυπριανού και Ιουστίνης.

Μας συνόδευαν, εκτός των άλλων,  οι  δυο εκλεκτοί  επισκόποι, 
Θεοφ(τότε) Κυπριανός και Θεοφ. Αμβρόσιος..


Πάνω στο ψάξιμο των φωτογραφιών για Ουκρανία,
βρήκα μέσ' στο χαμό,
αυτό εδώ το βίντεο
με το μακαρίτικο πλέον, το περιστεράκι μου, το Χάρη.

Η σκηνή  τραβήχτηκε
κάπου στα περίχωρα της Πάτρας, σε μια εκδήλωση.

Ο Χάρης υπήρξε χαρούμενο, ημερότατο κατοικίδιο
και πιστός μου συμπαραστάτης
σε πολλές εκδηλώσεις-  γιορτές σχολικές και μη,
για ολόκληρα  16 συναπτά έτη που έζησε.

Θα μου μένει λατρεμένος και αξέχαστος...

Λατρεμένη και αξέχαστη 
και  εκείνη η επίσκεψη στην Ουκρανία...

Ευανθία η Σαλογραία 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου