Τρίτη 17 Δεκεμβρίου 2013

Ουσία εσπερινή- από την " Καταστροφή του κτηματολογίου" του π. Βασιλείου Θερμού




Oυσία εσπερινή

Κύριε, εκέκραξα προς Σε, παράκουσόν μου
στα πολύχρωμα στιλβωτικά των ονείρων μου,
όταν ξύπνιος χαράζω τα νοητά
μονοπάτια του Σισυφου.
Τις ώρες που ο καπνός απ' το λιβάνι
θαμπώνει το είδωλό μου στον καθρέφτη,
τότε που πετάω μακριά
εκείνα τα οδυνηρά κολλύρια για μύωπες 
υπόμεινέ με, Κύριε.

Κύριε, εκέκραξα προς Σε, φανέρωσόν μου
πώς οι φωνές  και οι ψίθυροι 
αλλάζουνε σε λόγο μυστικό, 
καθώς η  αρχαία  Σου ζητούσε επιθυμία.
Πρόσχες  τη φωνή της προθέσεώς μου, 
της σπίθας εκείνης  που δεν λέει να σβήσει
παρά τρίζει  ακόμη αμήχανη 
σαν βραδύγλωσσο ψέλλισμα.

Εν τω συλλαβίζειν με προς Σε
τα ίχνη των δακτύλων Σου,
παράστηθί μοι, Κύριε.

Κύριε , εκέκραξα προς Σε, δυνάμωσέ μου
της δεήσεως τον ήχο, ότι εμπρός Σου
"τρανή έσται γλώσσα μογιλάλων" 

(Παιδοψυχίατρος π. Βασίλειος Θερμός, από τη νέα ποιητική συλλογή με τίτλο: 
" Η καταστροφή του κτηματολογίου", κεντρική διάθεση εκδόσεις Αρμός) 
........................................................................................
.........................................................................................

3 σχόλια:

  1. Φαιός Κύριος
    ως επέφανεν ημίν
    και δυστυχής ο κατεχόμενος
    εν τω πάθει του σαρκίου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φιλ. γνωστέ μου, ανων. των 4:35
    αν δε μου εξηγούσες τηλεφωνικά
    ότι εννοείς τον εγκέφαλο με τη φράση
    "φαιός Κύριος"

    πολύ θα μπερδευόμουν με το στιχούργημά σου.

    Ξέρω ότι διαβάζεις ενθέρμως π. Βασίλειο Θερμόν
    αλλα προς στιγμήν μπερδεύτηκα!

    Να είσαι καλά!
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Για να αποφευχθούν παρεξηγήσεις να πούμε ότι ο ανώνυμος ποιητής με τους στίχους του, αναφέρεται ο ίδιος στον εαυτόν του και όχι στην ποίηση του πατρός Βασιλείου Θερμού, την οποία υπεραγαπά.

    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή