Τρίτη 29 Ιανουαρίου 2013

Χωρίς θυσία δε γίνεται τίποτα. Ποιος θα δώσει πρώτος το καλό παράδειγμα;


Αγαπημένο μου 
η πανάξια σε όλα της και ευγενική  πεθερά μου, μιλούσε συνέχεια για την αναγκαιότητα 
της θυσίας, ειδικά  απ'  τη μεριά των μητέρων και συζύγων, 
στα έχω γράψει  σε παλιότερη αναρτήση με τίτλο:η πεθερά μου και η έλλειψη αντίστασης
Τότε που τα  τόνιζε  η πεθερά κυρα-Βούλα, αναρωτιόμουν νοερά, μήπως το παράκανε στο... κήρυγμα.

Τώρα πια  συνειδητοποιώ ότι και λίγα έλεγε, 

"Στα  άγια, η ψυχούλα της!  
- όπως επαναλαμβάνει με κατάνυξη- κι η λατρεμένη  πρωτοξαδερφή - το Μικάκι μου.
Σήμερα, ψάρεψα το παρακάτω ανέκδοτο, το σχετικό με την έννοια της θυσίας,
απ' το Ζωντανό Ιστολόγιο και το παραθέτω.
Ένα χαμόγελο, σε μέρες κρίσης, 
πάντα αυξάνει το φως μέσα μας, 
μην το ξεχνάμε!
Σαλογραία 
......................................................................................
......................................................................................
......................................................................................
Από το Ζωντανό Ιστολόγιο

Ανέκδοτο για έξυπνες γυναίκες και …άνδρες που μπορούν να καταλάβουν…!!
Έντεκα άνθρωποι κρατούνταν από το ίδιο σκοινί που κρεμόταν
από ένα ελικόπτερο,
δέκα ήταν άντρες και μία γυναίκα.
Το σκοινί δεν ήταν αρκετά δυνατό για να κρατήσει και τους έντεκα,
γι ‘ αυτό και αποφάσισαν ότι ένας άνθρωπος θα έπρεπε να πέσει.
Διαφορετικά θα έπεφταν όλοι.
Δεν κατάφερναν να διαλέξουν τον άνθρωπο,
αλλά ξαφνικά η γυναίκα, με δυνατή φωνή,
ανακοίνωσε ότι προσφερόταν από μόνη της να πέσει.
Στο κάτω κάτω , είπε , ήταν συνηθισμένη να θυσιάζει τα συμφέροντά της, μιας και :
1.- Σαν μητέρα πάντα έδινε προτεραιότητα στα παιδιά
2.- Σαν σύζυγος, παραμέριζε τα συμφέροντά της για αυτά του συζύγου της
3.- Σαν κόρη υποτασσόταν στον πατέρα της
4.- Σαν επαγγελματίας άφηνε τα αφεντικά της να παίρνουν τη δόξα για τις
δικές της επιτυχίες
5.- Σαν γυναίκα, κοιτάζοντας ψηλά στο άπειρο και βάζοντας το χέρι στην
καρδιά, η αποστολή της ζωής της ήταν να θυσιάζεται για τους άλλους, χωρίς να
περιμένει τίποτα σε αντάλλαγμα!
Συγκινημένοι οι άντρες ξέσπασαν σε χειροκροτήματα.

 Και φυσικά έπεσαν.
Ευχαριστίες στον Κωνσταντίνο Π.
ΑΠΌ ΤΟ ΖΩΝΤΑΝΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ.



7 σχόλια:

  1. Καλό απόγευμα καλή μου ευ,
    Πολύ όμορφο και συγκινητικό το ανέκδοτο !
    Εχω πρόβλημα με το email μου από εισβολείς .
    Θα σου γράψω σύντομα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Eντάξει γεροντά μου.
    ;-)
    Χαίρομαι που είστε καλά...
    Να εύχεσθε και μεις να γίνουμε καλύτερα με τις άγιες ευχές σας
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μοντέρνοι τύποι οι άνδρες του ανέκδοτου.
    Να τι θα πει ισότητα των φύλων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να γιατί δεν μπαίνω σε ελικόπτερα!
    παπα-Κώστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  5. Παπα-Κώστα μου φρονίμως ποιείς και δεν μπαίνεις σε ελικόπτερα.
    ;-(
    Δυστυχώς ο μακαριστός Πατριάρχης και πάπας Αλεξανδρείας Πέτρος με την μεγάλη συνοδ(ε)ία του, μπήκε σε ελικόπτερο και είδες τι έπαθε πριν λίγα χρόνια- Θεός σχωρέσ'τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τραγικό περιστατικό.Και ο Ιγνάτιος Κ.Αφρικής ήταν σε αεροπλάνο που έπεσε και σώθηκε.Τι να κάνουμε.Αυτά συμβαίνουν.Ο Θεός να τον αναπαύει.
    παπα-Κώστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή