Τετάρτη 22 Αυγούστου 2012

Στο Μάριο με άπειρες ευχές

19 σχόλια:

  1. Προς ανων.φιλ. που κάτι ρωτάει.

    Νομίζω ότι η ερώτηση είναι εκτός θέματος και όχι ΔΕΝ γνωρίζω το συγκεκριμένο πρόσωπο, βασικά διότι δεν ασχολούμαι με άλλα πρόσωπα.

    Μου αρκεί η ευθύνη για τον προσωπικο μου αγώνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ;-) Το ύφος μου καθώς έγραφα τα παραπάνω ήταν χαμογελαστό. Ξέχασα να βάλω το σκιτσάκι..
    ;-)
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια Πολλά στον Μάριο, ευλογημένα, όλβια και υγιεινά!
    fr.c.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπημενη μου Σαλογραια. Σε ανακαλυψα προσφατα κι απολαμβανω τα κειμενα, τισ ιστοριεσ και τισ συμβουλεσ σου. Χρειαζομαι κι εγω μια συμβουλη: κοντευω τα σαραντα κι ενω θελω πολυ να κανω οικογενεια δεν βρισκω ενα καλο ανθρωπο... Τι να κανω; Ηδη προσευχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ;-)
    Αγαπημένο μου
    σ'ευχαριστώ για την αγάπη.

    (Είπαμε τα θετικά σχόλια δείχνουν μια στοιχειώδη τουλάχιστον αγάπη προς την Ευαν.-Σαλογραία που γράφει αυτό το μπλογκάκιον)

    Δεν μου είπες αν είσαι άντρας ή γυναίκα.
    θεωρώ σημαντικότατη την συγκεκριμένη πληροφορία.

    Δεν απαντιέται, εννοείται, η ερώτηση έτσι με λίγα λόγια.

    Και επίσης δεν αποτελεί και αυτό θέμα της συγκεκριμένης ανάρτησης.

    Βεβαίως η προσευχή- το πρώτο και το σπουδαιότερο.

    Μετά πρέπει να βρεις μια καλή ενορία, και έναν ΑΛΗΘΙΝΟ ΠΟΙΜΕΝΑ-ΙΕΡΕΑ που να νοιάζεται για σένα ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ, ΌΠΩΣ ΝΟΙΑΖΕΤΑΙ Η ΜΑΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΗΣ, να σε καθοδηγήσει ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΑ και ΑΚΟΥΡΑΣΤΑ.


    (Αμα βλέπεις ποιμένες με βαριεστημένα μούτρα και μεγάλες κοιλιές, μάλλον είναι πολύ κουρασμένοι από το φαγοπότι κ.λπ κ.λπ και αδυνατούν να ασχοληθούν με το δικό σου ζήτημα.
    Μην το βάζεις κάτω , όμως...)

    Βρίσκεις λοιπόν, ποιμένα σε κανονικά κιλά

    (άντε μέχρι πέντε παραπάνω δε χάθηκε κι ο κόσμος) με
    ΜΗΤΡΙΚΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΓΙΑ ΣΕΝΑ, ΑΚΟΜΠΛΕΞΑΡΙΣΤΟ, και φωτισμένο και ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣ την καλή συμβουλή του.

    (Τέτοιους ποιμένες, μπορεί να συνάντησα τρεις τέσσερις όλους κι όλους στη ζωή μου).

    Αν ψάξεις θα βρεις.
    Θα σε καθοδηγήσει ο Κύριος.

    Αν θες μου στέλνεις και πιο προσωπικό μήνυμα, θα σου απαντήσω.

    Φιλάκια
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Π. Χρήστο
    Ευχαριστούμε για τις εγκάρδιες ευχές.
    Να μου φιλήσεις την πανέμορφη και γλυκύτατη και άγια πρεσβυτέρα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ;-)
    Και για να μιλήσω και ΛΙΓΟ ΣΟΒΑΡΟΤΕΡΑ, επειδή μου αρέσουν -της αθεόφοβης τρελόγριας- και οι πλάκες, θα πω ότι αυτά που γράφω για τους χοντρούς παπάδες, ΔΕΝ ΤΑ ΕΝΝΟΏ, διότι και ο ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΤΗΣ ΚΡΟΣΤΑΝΔΗΣ, ήταν ...αφράτος και ο ΓΑΒΡΙΗΛ ο χαρισματικός μοναχός που διάβαζα στη βιογραφία του, ότι είχε πάχος από ασθένεια και για ταπείνωσή του επειδή κάποτε ειρωνεύτηκε παχείς μοναχούς, και μύριες άλλες ψυχές που αγίασαν...

    ΔΕΝ ΣΤΕΚΟΜΑΙ λοιπόν ΣΤΑ ΚΙΛΑ, ας το ομολογήσω, με το ντροπαλό και χαμηλοβλεπούσικο ύφος μου.

    ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ Η ΛΕΠΤΟΤΗΣ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ, όμως, ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΧΟΝΤΡΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ

    ΠΡΟΣ ΕΝΟΡΙΤΕΣ η οποία συνοδεύεται από κιλά-να φαν κι οι γάτες- μαζί με ΥΦΟΣ ΦΑΡΙΣΑΙΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟΜΦΩΔΗ ΚΗΡΥΓΜΑΤΑ ΑΠΟ ΑΜΒΩΝΟΣ-χωρίς την ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ- ε τότε, μπορεί ελαφρώς να τα κρανιοπάρω, ΜΕ ΤΟΝ ΡΑΣΟΦΟΡΟ, ΠΟΥ ΈΧΕΙ ΚΑΒΑΛΗΣΕΙ ΤΟ ΚΑΛΑΜΙ και ο οποίος θέλει να μου παραστήσει το δάσκαλο απάσης της οικουμένης.

    -Για κατέβα, ρε φίλε ρασοφόρε, πρώτα από το καλαμάκι σου, για δείξε μου την ΣΥΝΤΕΤΡΙΜΜΕΝΗ ΚΑΡΔΙΑ ΣΟΥ, και τότε ..."ακουσόμεθά σου"

    Το υπερβολικό πάχος (όπως και η υπερβολική ΙΣΧΝΟΤΗΣ) ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ είναι ασθένεια του σώματος που προκύπτει από ασθένεια της ψυχής (άγχος, κατάθλιψη, κ.λπ)

    και οι καλύτεροι φίλοι μου τυγχάνουν υπέρβαροι και τους ΥΠΕΡΑΓΑΠΩ, για την ΚΑΛΩΣΥΝΗ ΤΟΥΣ και τα λοιπά τους χαρίσματα.

    Αυτό το δηλώνω προς αποφυγήν παρερμηνειών των προθέσεών μου, διότι
    Ο ΓΡΑΠΤΟΣ ΛΟΓΟΣ, ΕΠΕΙΔΗ
    ΔΕΝ ΣΥΝΟΔΕΥΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝΟ ΦΩΝΗΣ, ΕΚΦΡΑΣΗ ΠΡΟΣΩΠΟΥ, ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ-προς μεγάλη χαρά των Εξαποδών- σε μύριες ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΕΙΣ.
    ...........................
    Και ΟΧΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ!
    Ομολογώ!
    ;-)
    Καλύτερα να με φάει εμένα η πείνα και να αποθάνω εκ λιμού -όπως η οσία Ευανθία της οποίας φέρω το όνομα- παρά να διανοηθώ και να φάω-η σκύλα- τα λατρεμένα μου πιτσουνάκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. "Ιδε ο θρόνος Κυρίου υπερέχων,τα Χερουβίμ και τους θρόνους,γήθεν υψούται τεθήσεσθαι,εις βασίλεια θεία, η μόνη πανάμωμος"

    Καλή Παναγιά και Χρόνια Πολλἀ Σαλογριούλα μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλησπερα! Εχεισ δικιο, Σαλογραια μου, ξεχασα να σου γραψω οτι ειμαι γυναικα, σαρανταχρονη, που ψαχνει, αλλα δεν βρισκει εναν καλο χριστιανο να παντρευτει! Εχω και φιλεσ στην ιδια ηλικια και κατασταση. Πολυ χρειαζομαι τη συμβουλη σου. Θα προσπαθησω να σου στειλω e-mail. Ωσ τοτε, σε ευχαριστω.:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χρόνια πολλά για όλους και ευχαριστώ για ευχές .

    Κυπριανέ φίλτατε
    Χαίρομαι που σου άρεσε το βίντεο.
    ;-)
    ...........................
    Ανων. φιλ. των 3:42π.μ.

    Ξενύχτια βλέπωωω!
    ;-)
    Μακάρι να μπορούσαμε να λύναμε το θέμα της συντροφικότητας με συμβουλές, αγαπημένο μου.

    Είναι, όμως, πολύ συνθετότερο το ζήτημα.
    Όποτε θες, γράψε μου, ωστόσο.

    Δυο πιο προσωπικές κουβέντες, βεβαίως και μπορούμε να ανταλλάξουμε, και ...ό,τι προκύψει!
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χρόνια πολλά κι ευλογημένα στο Μάριο και καλόν Παράδεισο!
    Λ.Ν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Λ.Ν.
    ;-)
    Ευχαριστώ εκ καρδίας, αντευχόμενη πλούσιο φωτισμό, ΕΜΠΡΑΚΤΗ αγάπη και καλή Ομολογία!

    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ωραίο το βιντεάκι!Αν και προτιμώ πιο ηλεκτρικούς ήχους.Ράσο και καλάμι είναι αλήθεια ότι συχνά πυκνά πάνε μαζί.Και κάτι αναδρομικό.Πολύ ωραίο το αφιέρωμα στον Προφήτη Ηλία!
    παπα-Κώστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ;-)
    παπα -Κώστα
    Άργησα πολύ να καταλάβω μερικές αλήθειες, σχετικά με τους παπάδες, το παραδέχομαι!

    Εντάξει!
    Όπως τονίζουν και οι καλοπροαίρετοι χριστιανοί:
    " Ε , αυτούς, τους παπάδες δηλαδή, ο Εξαποδώς τους κυνηγάει περισσότερο, γι αυτό...πρέπει να τους συμπονάμε και να προσευχόμαστε" .
    ;-)
    .....................
    Πολύ χαίρομαι που σου άρεσαν οι γραμμές οι αφιερωμένες στον Προφήτη Ηλία-ειδικά ο τίτλος της ανάρτησης, από το Σειράχ.

    Δεν είχε τύχει ως τώρα, αυτά τα κείμενα να τα προσέξω!
    Όσο για τον άγιο Αλέξανδρο, υπήρξε και αυτός μέγας ομολογητής της Αληθείας.

    Τι άνθρωποι κι τούτοι!

    Προτιμούσαν να πεθάνουν παρά να λυπήσουν το Πνεύμα το Άγιο καθ'οιονδήποτε τρόπο!

    Αξεπέραστα παραδείγματα ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ και ΑΥΘΕΝΤΙΚΟΥ ήθους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Να πω την αλήθεια με την Π.Διαθήκη είχα να ασχοληθώ από μικρό παιδί.Τότε που προτιμούσα την όλο δράση Π.Δ. από την Καινή.Άρχισα να ασχολούμαι ξανά μετά από μια ομιλία του Γόρτυνος Ιερεμία.Διάβασα κι ένα βιβλίο του και ξεστραβώθηκα σχετικά και με τα θεολογικά μηνύματα της Π.Δ.Οι Προφήτες είναι σήμερα πιο επίκαιροι από ποτέ.Εκατομύρια παραδείγματα έχουμε από τους Αγίους μας,ποιος τα ακολούθει;Είναι γεγονός ο πόλεμος που κάνει ο Εωσφόρος αλλά κι εμείς αφηνόμαστε αθωράκιστοι.
    π.Κώστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. π. Κώστα
    επειδή και γω είμαι άσχετη από Π. Διαθήκη, για δώσε την ομιλία του Γόρτυνος Ιερεμία, να δω τι λέει.

    Δώσε και τίτλο βιβλίου του, να διαβάσω να ξεστραβωθώ και γω- η γρια κάργια!

    Ότι οι υπάρχουν οι διαόλοι ως ΠΡΟΣΩΠΑ ΑΟΡΑΤΑ, ΠΛΗΝ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΥΠΑΡΚΤΑ, ΠΟΥ ΑΝΤΙΠΟΛΕΜΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΙΣΤΕΥΟΝΤΑΣ ΣΤΗ ΘΕΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ, ΜΟΥ ΠΗΡΕ ΜΕΡΙΚΕΣ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ να το καταλάβω στην ΠΡΑΞΗ

    (τα αφηγούμαι σε πολλές παλιές αναρτήσεις μου, τις έχεις διαβάσει;).

    Ήμουν ΑΠΟΛΥΤΩΣ επηρεασμένη από το ψευτοορθολογιστικό-επιστημονικό-"αντικειμενικό"- πνεύμα της εποχής και ενώ υποτίθεται ήμουν μέσα στην Εκκλησία παιδιόθεν, ω πόσο τους χλεύαζα, αυτούς που μίλαγαν για ύπαρξη δαιμονίων, για ύπαρξη δαιμονισμένων.

    Τα έχω εξομολογηθεί από αυτή τη σελίδα και δημόσια.

    Αυτή βέβαια η παραδοχή μου, δεν αναιρεί τα λάθη που έκανα, μη πιστεύοντας στον αόρατο πνευματικό πόλεμο που μας πλήττει αέναα.

    Όταν γίνεται ένα λάθος(μια αστοχία δηλαδή, σε σχέση με την εφαρμογή του θελήματος του Θεού)

    συχνότατα είναι ΜΗ ΑΝΑΣΤΡΕΨΙΜΟ ΣΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΟΥ, και ΟΙ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΟΥ, ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΠΕΘΑΝΟΥΜΕ.

    Δυστυχώς!

    ΓΙ ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΓΟΥΜΕ σφάλματα στη σκέψη, και ακολουθα στο συναίσθημα ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ("αμαρτίες", τα αποκαλούσαν αυτά τα λάθη, σε περασμένες εποχές)πρέπει να τα αποφεύγουμε ΜΕ ΟΛΗ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΑΣ.

    Για χάρη του προσωπικού μας αιώνιου συμφέροντος πρέπει να νήφουμε( αγρυπνουμε) εν πάσι.

    ΑΛΛά, ο γέρο διάολος, δια του σινεμά και της τυφλεόρασης, το πέτυχε και αυτό:

    "Έλα μωρέ, δεν είναι τίποτα, το ένα, δεν είναι τίποτα το άλλο"και πάει! το βούλιαξε με τόσες τρύπες σφαλμάτων, της ψυχής το καράβι!
    ;-(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Την ομιλία την είχε κάνει στη σύναξη ιερέων εδώ στη Λάρισα.Αν μπεις στη σελίδα της Μητροπόλεως Γόρτυνος και Μεγαλοπόλεως θα βρεις εκπομπές και ομιλίες του και γραπτά του.
    Ο διάβολος είναι πιο έμπειρος και παμπόνηρος και μόνοι μας δεν τα βγάζουμε πέρα μαζί του.Μόνο με ταπείνωση και ζητώντας τη βοήθεια του Θεού έχουμε ελπίδα,μάλλον πάρα πολλές ελπίδες,να γλιτώσουμε τις παγίδες του Βελζεβούλη
    παπα-Κώστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. παπα-Κώστα
    συμφωνώ και ευχαριστώ για την πληροφορία. Θα το ψάξω.
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή