Δευτέρα 2 Αυγούστου 2010

Θερμοπύλες-Κ.Καβάφης

11 σχόλια:

  1. Σαλή

    μου έκανε εντυπωση ενα σχολιο που αφησε καποιος φιλος Ανώνυμος, οταν αναφερόσουνα στην "σκληρη ουσια" της αμαρτιας..που βεβαια πρώτα ο Άγιος του Θεου ανέφερε, ο Ισαάκ ο Σύρος.

    Το σχολιο του ητανε (αντε να πουμε και εναν 'κακο λογο' μια φορα):

    "ηθελα να κοροιδεψω το μυαλο μου αλλα με κοροιδευε κεινο''.. ..σαλογραια,μπουμπουκα,κανε καμμια βολτα εν Κυριω.."

    Μονο ενα μικρο σχολιο:
    Οταν εμεις οι Χριστιανοι μιλαμε για Πίστη και οτι δεν μπορεις να ερμηνεψεις την Πίστη και την Εμπειρια με την Λογική, αλλα πρεπει να το βιώσεις - εκει μας κοροιδευουνε οι Επιστημονες και Αθεοι του κοσμου, οτι δεν χρησιμοποιουμε το μυαλο μας, και ειμαστε αθωα προβατακια.

    Οταν μια φορα πας να χρησιμοποιησεις το μυαλο σου, ως Χριστιανος, και κανεις αναλυση επιστημονικη για τους Νευρώνες του Εγκεφάλου και τις οποιες ορμονες του σώματος και τι επιπτωσεις μπορουνε να εχουνε αυτα επι της...αμαρτίας - εκει παλι δεν τους αρεσει! εκει παλι κλαιγονται!
    "Αντε πηγαινε καμια βολτα...κοιτα μην σε κοροιδευει το μυαλο σου"!

    Εδω ειναι που βρισκει πληρη εφαρμογή ο Λογος του Ιησου:

    Ματθ. 11,17: "ηὐλήσαμεν ὑμῖν, καὶ οὐκ ὠρχήσασθε, ἐθρηνήσαμεν ὑμῖν, καὶ οὐκ ἐκόψασθε".

    Εγραψα αλλου: ειναι τοσο μεγαλο το μπερδεμα πια στους Εχθρους της Εκκλησιας - που και καλημερα να τους πεις - θα το παρουνε ως βρισιμο!

    Γιαυτο ω Παίδες Ελλήνων...ολοι κοντα στην Ορθοδοξια - μακρια της ο ανθρωπος απλα σαλταίρνει! Χανει και τα αυγα και τα πασχαλια!

    Καλη μερα να εχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μυρμιδόνα μου

    Αυτός ο ανώνυμος που με λέει.... μπουμπούκα, και άλλα χαριτωμένα νομίζω ότι μου έχει μεγάααααλη αγάπη!

    Αν δε μου είχε μεγάααααλη αγάπη δε θα καθόταν να με διαβάζει, έστω και για να ειρωνεύεται με το γάντι...γι αυτο τον ευχαριστώ όποιος και αν είναι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. δεν αρκει να ειμαστε στην Ορθοδοξία απλα ετσι...
    χωρις ταπεινωση-χωρις Αγάπη ΕΜΠΡΑΚΤΗ ΕΝ ΚΥΡΙΩ+χωρις μετάνοια....
    το να λεω οτι ειμαι ορθοδοξος,αλλα να περιφρονω τον διπλανο μου-να κοροιδεύω μια ψυχη με την υποκρισια μου και να λεω φιλοσοφιες και ρητα και να γραφω διαφορα-κανοντασ επιδειξη γνωσεων και πτυχιων...ανωνυμε ....
    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΑΡΕΣΤΟΝ
    ΚΑΙ ΩΣ ΕΚ ΤΟΥΤΟΥ ΟΥΤΕ ΣΩΝΕΣΑΙ -ΟΥΤΕ ΒΛΕΠΕΙΣ ΚΥΡΙΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΝ.
    χωρισ ταπεινωση χαθηκαμε.-
    ΕΥΛΟΓΗΣΟΝ+
    ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΚΟΠΕΙ ΠΑΛΙ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΜΟΥ-ΓΙΑΤΙ Η ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ-ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΟΤΑΝ ΛΕΓΕΤΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΣΕ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΠΛΟΓΚ.
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Pros anon,
    Symfono apolyta mazi sou,ine grameno:
    Πρώτη επιστολή προς ΤΙΜΟΘΕΟΝ
    "Nα γίνεις, μάλιστα, το υπόδειγμα των πιστών στα λόγια(!!!), στη συμπεριφορά, στην αγάπη, στο πνεύμα, στην πίστη, στην αγνότητα".
    Oso pros tin koloproereti Salo..., as diawasi ke afto:
    Γιατὶ ποιός, ἂν Σ’ ἀγάπησε, ἔχει ἀνάγκη τὴ δόξα τοῦ κόσμου;
    Ποιός, ἂν Σ’ ἀγάπησε, θέλει κάτι ἄλλο ἀπὸ Σένα τὸν ἴδιο;
    Θὰ προσκαλέσει αὐτὸς τοὺς πάντες ἢ μερικοὺς θὰ κολακέψει (!!!),
    ἢ θὰ φροντίσει νὰ γίνει φίλος καθενός;
    Ὅσοι εἶναι δοῦλοι Σου πραγματικοὶ δὲν ἔκαναν τέτοια, οὔτε ἕνας.
    Γι’ αὐτὸ ἔχω θλίψη καὶ λύπη, Θεέ μου,
    ὅτι βλέπω σ’ αὐτά δουλωμένο τὸν ἑαυτό μου,
    καὶ δὲν μπορῶ νὰ τὸ νοιώσω καλά, οὔτε νὰ ταπεινωθῶ,
    τὴ δική Σου δόξα τὴ μόνη ἀληθινὴ δὲν θέλω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανων. φίλτατε
    Σε ευχαριστώ...
    πες μια προσευχή και για μένα...δε στενοχωριέμαι για τον εαυτό μου...δεν τον λογαριάζω τον εαυτό μου...για τα παιδιά μου στενοχωριέμαι και για τα παιδιά όλου του κόσμου που χάνονται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. SYgnomi gia to orthografiko lathos , KALOPROERETI ithela na grapso. 1000 sygnomi!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. χαχαχα! δεν είχα δει κανένα λαθος! ωραία τα λες περιστεράκι μου...γλώσσα λανθάνουσα τα ΑΛΗΘΗ ΛΕΓΕΙ...ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΟΣ! ΠΟΛΥ ΓΕΛΑΣΑ.
    ΜΟΥ ΕΦΤΙΑΞΕΣ ΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΟΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Theloume na LOGARIAZIS kathe stigmi ton eafto sou, allios den logariasis oute ta pedia sou, oute ta pedia tou kosmou, oute emas pou se agapame pio polli apo oti agapas esy ton eafto sou...
    Emis se logariazoume me tha "mathimatika" tou Theou, kan ke esi to idio ke tha ehoume aristo apotelesma, panygiri ston ourano ke stin psyhi sou eorti akatapaysti!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανων.
    Ευχαριστώ. Με συγκινεί το ενδιαφέρον.
    Δε λογαριάζω τον εαυτόν μου σημαίνει δε με νοιάζει ό,τι και αν πάθει ο εαυτός μου, διότι γνωρίζω ότι είμαι στα Χέρια του Κυρίου και Εκείνος δίνει τη Δύναμη και αντέχω...
    Τα παιδιά που δεν έχουν την ίδια πίστη όμως, κινδυνεύουν τον Έσχατο κίνδυνο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Agapiti mou, min xehnas oti ke ekina ine sta heria tou Kyriou, opos o kathenas apo emas. Min xehnas oti o kathenas ine elefteros na dialexi oti theli.
    Min xehnas to Logo tou Kyriou:
    2Kι εγώ τη δόξα που μου έδωσες τη μετέδωσα σ αυτούς, για να είναι ένα, όπως είμαστε εμείς ένα. 23Eγώ μαζί τους κι εσύ μαζί μου, για να είναι ολοκληρωμένοι σε μια ενότητα, και για να ξέρει ο κόσμος ότι εσύ με απέστειλες κι ότι τους αγάπησες όπως ακριβώς αγάπησες εμένα.

    24Πατέρα, αυτούς που μου έχεις δώσει (!!!), θέλω, όπου είμαι εγώ να είναι κι αυτοί μαζί μου, για να βλέπουν τη δόξα τη δική μου, την οποία εσύ μου έδωσες, γιατί με αγάπησες προτού δημιουργηθεί ο κόσμος. 25Πατέρα δίκαιε, ο κόσμος δε σε γνώρισε, αλλά εγώ σε γνώρισα κι αυτοί κατάλαβαν ότι εσύ με απέστειλες. 26Kι έκανα γνωστό σ αυτούς το χαρακτήρα σου και θα συνεχίσω να τους το κάνω γνωστό, έτσι ώστε να υπάρχει μέσα τους η αγάπη με την οποία με αγάπησες, κι εγώ να είμαι ριζωμένος μέσα τους.
    Gnorizi o Theos tous ontas Aftou...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Pnevmatika anthi, apo ton kipo ton agion:
    "Prosevhmaste ohi gia epiwaloume ston Theo to thelim mas, alla gia na anazitisoume to diko tou".

    "Opios anisihi gia tin sotiria ti tou, ehi mia sotiria ansihia".
    "I agonia (gia mas ke tous allous!!) ine to telos tis pistis. Ke i (zontani!!) pisti ine to telos tis agonias"

    Ke kapios pou ta wiose ola afta ipe: Esi Kyrie ise i zontani pisti.. Ta sa ek ton son si prosferome kata panta ke dia panta.

    ΑπάντησηΔιαγραφή