Παρασκευή 30 Ιουλίου 2010

Μικρασιάτικο -Ελευθερία Αρβανιτάκη

17 σχόλια:

  1. Αγαπητή Σαλογραία..

    ..σε λιγο καιρο, θα σου ζητήσω μια χάρι!

    Εννοειται οτι δεν θα πεις όχι!

    Απλα τωρα, αυτο το διαστημα τρέχω και δεν φτάνω, πιστευω εντος της Νηστείας του Δεκαπενταυγουστου να χαλαρωσω λιγο!

    Μεχρι τότε...καλη δύναμη στο έργο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φίλτατε Μυρμιδόνα

    μου αρέσει που αποφάσισες για λογαριασμό μου ότι δεν θα πω όχι!

    Για προχώρα στο παρασυνθημα και θα δούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σαλογραία...

    γιατι μονο εσεις οι γυναικες να κανετε παντοτε την 'ανατροπή';
    Να εχετε το 'ακαταλόγιστο' στις πράξεις σας - εξάλλου γιαυτο σας λατρευουμε!

    'Μη φοβού' λοιπον Σαλογραια... 'μονο πιστευε' !

    Παρασύνθημα θες βρε; Μου θυμιζει το "αλτ, τις ει;" :))

    Εν ευθέτω χρονω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Murmidonas!!!
    exeis poly plaka!!!!
    :-)
    poios mas edwse emas tis gynes tosa elafryntika tou akatalogistou kai pooooote eides esy mia anatropi apo mia gynH?!

    eylogison adelfe athanate....+

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος...

    μια φορα ειπα και εγω να πω εναν καλο λογο για τις 'γυνες' -

    - και θα βρω τον μπελα μου;

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μυρμιδόνα μπορείς να με ρωτήσεις σε προσωπικό μέηλ και να σου απαντήσω προσωπικά ή και δημόσια, ανάλογα με την ερώτηση και την απάντηση.
    ΑΝ ΜΕ ΡΩΤΗΣΕΙΣ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΜΟΥ
    ΔΕΝ ΘΑ ΤΗΝ ΟΜΟΛΟΓΗΣΩ ΠΟΥ ΝΑ ΜΕ ΔΕΡΝΕΙΣ ΑΛΥΠΗΤΑ,
    ΟΛΑ ΚΙ ΟΛΑ!
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΧΑΧΑ!
    ΕΧΕΙΣ ΠΟΛΥ ΠΛΑΚΑ!
    ΔΕΝ ΣΕ ΜΑΛΩΣΑ ΚΑΛΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!
    ΑΠΛΑ ΣΕ ΡΩΤΗΞΞΞΞΞΞΑ!!!!!!!!!!!!!!!
    ΣΟΡΡΥ!
    ΕΜΕΝΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΕ ΦΩΝΑΖΕΙΣ
    "ΩΡΑΙΑ ΕΛΕΝΗ ΤΗΣ ΤΡΟΙΑΣ"
    ΙΦ ΓΙΟΥ ΛΑΗΚ!!!!!!!!!!!!
    ΖΕΝ ΕΙΜΑΙ ΑΝΩΝΥΜΟΝ!!!!!!!!!!!!
    ΕΙΜΑΙ ΕΠΩΝΥΜΟΝ!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. "ΩΡΑΙΑ ΕΛΕΝΗ ΤΗΣ ΤΡΟΙΑΣ"

    το ξερω οτι εχω πλακα...μου το εχουνε πει και αλλοι ανθρωποι...αλλα κατα ενα περιεργο τροπο μου βγαινει μονο γραπτως αυτο!

    Απο κοντα ειμαι αρκετα σοβαρος θα ελεγα! :(

    Αφου εχεις ψευδωνυμο λοιπον, το Ωραια Ελενη, γιατι δεν το βαζεις στα στοιχεια σου;

    Κριμα δεν ειναι να εισαι Ωραια και να γραφει "Ανωνυμος" ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΕΙΜΑΙ ΠΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΡΑ ΠΟΛΥ ΑΣΧΗΜΗ!!!!!!!!!
    ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΩΡΑΙΑ!
    ΚΑΙ ΑΝ ΗΜΟΥΝ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΗΞΕΡΑ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΨΩΝΑΡΑ!!!!!!!!!
    ΣΈΥΧΑΡΙΣΤΩ....
    ΟΜΩΣ ΕΣΥ ΜΕ ΕΝΕΠΝΕΥΣΕΣ ΓΙΑ ΤΟ
    "ΩΡΑΙΑ ΕΛΕΝΗ ΤΗΣ ΤΡΟΙΑΣ"
    ...................................
    ΔΕΝ ΗΤΟ ΕΙΣ ΤΗΝ ΣΚΕΨΗΝ ΜΟΥ ΠΟΤΕ...
    ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΦΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΠΑΡΤΗ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!!!!
    ΕΙΜΑΙ ενα μικρο χαζο αγραμματο και ασχημο κοριτσακι!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ωραία Ελενη,

    χαιρομαι που με το δικο μου ψευδωνυμο ενεπνευσα αντιστοιχα και το δικο σου!

    Μονο στο εξης, οταν θα επικοινωνουμε εδω μεσα, στην Σελιδα της Σαλογραιας - οσο ακομα μας φιλοξενει :) -

    υπογραφε με το "Ωραια Ελενη" για να ξερω οτι εισαι εσυ....που γελαει με αυτα που γραφω!

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. πολυ ευχαριστως ΑΓΑΠΗΜΕΝΕ ΜΟΥ
    μυρμηκουλομυρμιδονα!!!!!!!!!!!!!!!


    μακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Η ΩΡΑΙΑ ΕΛΕΝΗ ΠΕΘΑΝΕ.-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Σαλόγραία, Σαν ΤοΥ ανέμου την βοή τα λόγια σου! Σε πάω, Σε φαντάζομαι σαν αερικό πάνω στα κύματα της μανιασμένης θάλασσας του και ρού του του.
    Θαυμάζω το όλο είναι σου την διάφανη ΨΥχή σου.
    Και τα μάτια σου.... δυό συννεφα βροχής με βαθος σύννοιας! Σε ΘαΥμαΖω!!!
    Μαζύ σου Ο ΘΕΟΣ!
    ΚΙΤΣος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Και που σε,
    Ξεχασα... Καλή σου ΝΥχτα
    κιΤΣΟσ

    ΑπάντησηΔιαγραφή