Παρασκευή 11 Ιουνίου 2010

Νικόλας Άσιμος -Ουλαλούμ- και τα οστά της ψυχής τα γεγυμνωμένα...

4 σχόλια:

  1. Αν αυτό το τραγούδι δεν είναι ματωμένη προσευχή τότε να σκίσω τις θρήσκες περγαμηνές μου!

    Να αγιασει και η ψυχούλα του μπάρμπα-Σκαρίμπα του Χαλκιδέου.Εχει ποτίσει την πόλη με το άρωμά του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΝΑΙ ΕΙΝΑΙ μ α τ ω μ έ ν η ΠΡΟΣΕΥΧΗ.

    Ας ανάβουμε κανα κερί καμιά φορά για την ανάπαυση της ψυχής του.

    Ο Κύριος ΓΝΩΡΙΖΕΙ...

    ΚΑΙ ΣΥΜ-ΠΟΝΑΕΙ ΟΣΟΥΣ ΤΟΝ ΝΟΣΤ-ΑΛΓΗΣΑΝ ακόμη και αν δεν ήξεραν ΠΟΣΟ ΤΟΝ ΑΓΑΠΟΥΣΑΝ...

    Καληνύχτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλημερα Σαλογραια μου.
    Πραγματι ειναι αυτο το τραγουδι σαν προσευχη στον στιχο.
    θΥΜΙΖΕΙ στο στυλ σαν Ακριτικο..[Ο Διγενης ψυχΟμαχει και η γη τον ετρομαζει...]--
    Ειναι κατι διαφορετικο..και μου αρεσε πολυ.
    Ευχαριστω πολυ ψαχνω στο ιντερνετ για την ζωη του...μηπως την ξερεις;καληΜερα αδελφη!
    κουραγιο για την ημερα---πηνελοπη+++

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πηνελόπη μου, χαίρω που σου άρεσε και για το μακαρίτη το Νικόλα τον Άσιμο, κάτι έχω διαβάσει
    αλλα δεν έχω χρόνο για γράψιμο τώρα.

    Αν ρωτήσεις το Γκουγκλ, θα στα μαρτυρήσει όλα.

    Κοίτα σε προηγούμενη ανάρτηση, κάποια ευγενική ψυχή σου απευθύνει δυο λόγια.
    Ευχαριστώ για τις ευχές.

    ΜΟυ χρειάζονται.
    φιλιάααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή