Τετάρτη 9 Ιουνίου 2010

Κύριος εμοί βοηθός...(βίντεο)

27 σχόλια:

  1. ΚΥΡΙΟΣ ΒΟΗΘΟΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΩΤΗΡ ΜΟΥ
    ΚΥΡΙΟΣ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΗΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ+
    +Κύριος φωτισμός μου και σωτήρ μου, τίνα φοβηθήσομαι; Κύριος υπερασπιστής της ζωής μου, από τίνος δειλιάσω; Εν τω εγγίζειν επ΄εμέ κακούντας, του φαγείν τας σάρκας μου. Οι θλίβοντες με και οι εχθροί μου, αυτοί ησθένησαν και έπεσον.

    +Αναστήτω ο Θεός και διασκορπισθήτωσαν οι εχθροί αυτού και φυγέτωσαν από προσώπου αυτού οι μισούντες αυτόν. Ως εκλείπει καπνός, εκλειπέτωσαν· ως τήκεται κηρός από προσώπου πυρός, ούτως απολούνται οι αμαρτωλοί από προσώπου του Θεού.+
    ΑΓΓΕΛ+

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. PS
    POLY WRAIO TO VIDEO
    KAI H MUSIC KAI OI FOTOS.
    EYXARISTOUME....!+

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Βρε καλώς τα παιδιάαα!
    Πολύ χαίρομαι που σας ξαναβλέπω!
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ENA PAIZAKI EIMAI SALO!!!
    MIIIIIIIIIIIIIIA EIMAI SALOOOOOO!!
    OXI POLLLLLA PAIZAKIIA!

    EULOGHSON+

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλη μου φευγω αυριο διακοπές , και θα κάνω διακοπές κι από το διαδυκτιο
    φιλάκια λοιπόν , τα λέμε τον Ιούλιο
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ιατρό και ποιμένα, Λουκά τιμήσωμεν, Συμφερουπόλεως ποίμνης, Αρχιερέα λαμπρόν, τον βαστάσαντα Χριστού τα θεία στίγματα, τας εξορίας, τα δεινά, εγκλεισμούς εν φυλακαίς, τας θλίψεις και τα ονείδη, τον επ εσχάτων φανέντα, εν Ρωσία νέον Αγιον.

    η αυριανη μερα του ανήκει.....

    Χαίροις Λουκά Αξιάγαστε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΑΓΆΠΗ ΜΟΥ
    ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑ! :-)
    Είσαι ένα αλλά...αξίζεις για δέκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μαρίνα
    εύχομαι να γεμίσετε τις μπαταρίες σας, με αγάπη, χρώματα λουλουδιών και ρωμέικο ήλιο!
    Φιλιά στα αγγελούδια, καλή αντάμωσημ αγαπημένο μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μητσους
    αν θυμούμαι καλώς...ένδεκα χρόνια στη Σιβηρία τον είχανε εξορία τον άνθρωπο του Θεού...τον ΑΛΙΜΟΝΟ ΤΡΑΒΗΞΕ...τα διαβάζουμε εμείς οι του γλυκού νερού χριστιανοί και φρίττουμε...έκανε μεγάλη Αντίσταστη στις δυνάμεις του Σκότους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αγαπητό μου Σαλογραιάκη χαίρετε Χάθηκα στο διάστημα!!!! Της κάνεις; εγώ καλά είμαι αλά και εσύ χάθηκες κάποτε περνούσες αραιά ,αραιά και μου λεγες καμιά κουβεντούλα τώρα σιωπή.. Να ξέρεις ότι πάντα ενημερώνομαι με το αγαπητό σου μπλοκάκι. Σε χαιρετώ καλή μου....)


    ΦΩΤΑΚΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Φωτάκι μου
    σ'ευχαριστώ...είχα περάσει πριν καιρό, είδα κάτι αναρτήσεις για τα λατρεμένα σου αυτοκίνητα, υπέθεσα ότι κάπου θα έλειπες...
    Χαίρομαι που είσαι καλά...θα τα λέμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. +ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ και ΒΑΡΝΑΒΑΣ
    Ό Βαρθολομαίος ήταν από τους δώδεκα Απόστολους του Κυρίου και κήρυξε το Ευαγγέλιο στους Ινδούς. Άλλα στην Ουρβανούπολη οι ειδωλολάτρες τον σταύρωσαν και έτσι ένδοξα τελείωσε τη ζωή του με το μαρτύριο. Ο Βαρνάβας ήταν Ιουδαίος Λευίτης, από την Κύπρο. Αλλά στα χρόνια των Αποστόλων κατοικούσε στην Ιερουσαλήμ. Βασικός συνεργάτης του Αποστόλου Παύλου ο Βαρνάβας, κήρυξε το Ευαγγέλιο του Χριστού στην Ιερουσαλήμ, στη Ρώμη, στην Αλεξάνδρεια και στη γενέτειρά του Κύπρο. Εκεί λιθοβολήθηκε από τους Ιουδαίους και τους ειδωλολάτρες και στη συνέχεια τον έκαψαν. Ο Βαρνάβας υπήρξε μεγάλη και ένδοξη εκκλησιαστική φυσιογνωμία, πού διακρίθηκε για τη φλογερή του πίστη και για την ικανότητα του στο κήρυγμα του θείου λόγου. Και οι δύο Απόστολοι συνέβαλαν κατά τον καλύτερο τρόπο στην εκπλήρωση της προφητείας του Κυρίου, ότι "εις πάντα τα έθνη δει πρώτον κηρυχθήναι το ευαγγέλιον"1. Δηλαδή, πρέπει σε όλα τα έθνη, σύμφωνα με το θείο σχέδιο να κηρυχθεί προηγουμένως το Ευαγγέλιο, για να είναι το κήρυγμα αυτό έλεγχος για εκείνους πού δε θα πιστέψουν.
    1. Ευαγγέλιο Μάρκου, ιγ'10.

    Απολυτίκιο. Ήχος γ'. Θείας πίστεως.
    Θεία όργανα, του Παρακλήτου και εκφάντορες, του Θεού Λόγου, ανεδείχθητε θεόπται Απόστολοι, Βαρθολομαίε των Δώδεκα σύσκηνε, και Βαρνάβα ως υιός παρακλήσεως. Αλλ' αιτήσασθε, Χριστόν τον Θεόν πανεύφημοι, δωρήσασθαι ημίν το μέγα έλεος.

    ΣΥΝΑΞΗ ΥΠΕΡΑΓΙΑΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ εν τω " Αδειν"
    δηλαδή ή παράδοση από τον Αρχάγγελο Γαβριήλ του ύμνου "Άξιον Εστίν".
    Ή παράδοση αυτή του γνωστού ύμνου " Άξιον Εστίν", έγινε με θαυματουργικό τρόπο σε κάποιο κελί της Μονής Παντοκράτορας του Αγίου Όρους, πού επονομάζεται " Άξιον Εστίν", ή δε τοποθεσία ονομάζεται " ΄Αδειν". ο δε Άγγελος πού παρέδωσε τον ύμνο αυτό σε κάποιο μοναχό, ήταν ο Αρχάγγελος Γαβριήλ.

    Απολυτίκιο. Ήχος δ'. Ταχύ προκατάλαβε.
    Πατέρων αθροίσθητε, πασά του Άθω πληθύς, πιστώς εορτάζοντες, σήμερον χαίροντες, και φαιδρώς άλαλάζοντες, πάντες εν ευφροσύνη' του Θεού γαρ ή Μήτηρ, νυν παρά του Αγγέλου, παραδόξως υμνείται- διό ως Θεοτόκον αεί ταύτην δοξάζομεν.

    BOH8EIA MAS H PANAGIA MAS
    KAI OLOI OI Agioi ARXAGGELOI
    KAI AGIOI!
    AMHN+

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αγαπητη Σαλογραια να ξεκαθαρισω κατι.
    Ακουω τα παντα --Απο κλασ.μουσικη..ως και Πανουση.
    Αν καποιο τραγουδι μου αρεσει ο στιχος γιατι οχι.
    Βασικα σπιτι δεν ακουω πολυ μουσικη.
    Αλλα αν παω σε σπιτια αναγκαστικα τα ακουω και ειναι μερικα που μου αρεσουν.
    Τον Πανουση που τον εχω δει στην Τ.V με πιανουν τα γελια.
    Αυτος εχει τρελλα 40 καρατιων.
    Ενταξει τι να κανουμε εμεις οι κοσμικοι ολα θα τα ανεχτουμε.
    Δεν ειναι το ιδιο να ακους την Χαρ.Αλεξιου βεβαια ...Τα τραγουδια εκφραζουν τους καημους των ανθρωπων.--
    Να πω στην φιλη του μπλοκ την α+ ΜΕ ΟΛΗ ΜΟΥ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ πως εχω καποιο ειδος δυσλεξιας απο παιδι με την ορθογραφια
    .Εδω στο μπλοκ βελτιωθηκα λιγακι που ενω γνωριζω γραμματικη συνεχως ξεχναω πως γραφονται οι λεξεις Ελπιζω να με δεχτειτε σαν ανορθογραφη που ειμαι.--Κατα τα αλλα συμφωνω με αυτα που γραφεις Σαλογραια μου .
    Η νεολαια δεν μπορει τα δυσκολα.
    Φοβαμαι πως θα δουλεψει η πορνεια στο επακρο...τα μαυρα χρηματα...μη γινουμε Ινδονησια φοβαμαι.---Επανερχομαι στην ερημικη ζωη [στο κονακι μου] λεγοντας πως αυτοι τρωγουν 2 παξιμαδια την ημερα και ειναι μια χαρα.
    Εκει ειναι που ερωτω γιατι αυτοι να μπορουν και εμεις οχι;
    Ο ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΤΟΥΣ ΘΡΕΦΕΙ!
    Εκει εγω ζηλευω με την καλη εννοια βεβαια.Και πιστευω πως και εμεις μπορουμε------χαιρετω σας με πολλη αγαπη
    πηνελοπη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αγαπημένη μου Πηνελόπη
    Ευχαριστούμε για τις διευκρινίσεις...
    ΜΕ ΤΗΝ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ, ΟΠΟΤΕ ΝΟ ΠΡΟΒΛΕΜ...
    Εν Κυρίω συνδέομαι με ένα φίλο εξαιρετικό οδοντίατρο που κάποτε για να μου γράψει δυο σειρές αφιέρωση σε ένα βιβλίο που μου χάριζε, μου εξομογήθηκε γελώντας ότι παιδεύτηκε με το λεξικό, μια ολοκληρη ώρα, μπορεί και δυό.

    ΟΠοιος θέλει να εκφραστεί γραπτά να εκφράζεται και να μην τον εμποδίζει η ορθογραφία, την οποία σεβόμαστε όσο μπορούμε, αλλά...δεν θα της επιτρέψουμε στην έκφρασή μας να αποβεί τροχοπέδη, για ΟΝομααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Λοιπον αγαπητη παρεα καλησπερα αν και δεν ξερω αν εσταλη το μηνυμα μου το ξαναγραφω.
    Πανουση δεν ακουω και αν τον δω στην Τ.V xωρις να το θελω γελαω ...
    Πουλαει τρελα 40 καρατιων.
    Τι να κανει και αυτος...
    Να ξερετε πως τα κακα παιδια ειναι καλα παιδια απλως καποιες καταστασεις τα εκαναν και λοξοδρομησαν.
    Δηλαδη που ξερουμε αν καποιοι αλλοι τραγουδοποιοι δεν ειναι βλασφημοι;
    υπαρχουν κατι μπαλαντες ροκ που ειναι πολυ καλες.
    οπως υπαρχουν κατι Δημοτικα τραγουδια που υπονοουν πονηρο περιεχομενο.π.χ πως το τρίβουν το πιπερι.κ.λ.π να μην επεκταθω...
    Καρφωμενοι στη γη ειμαστε ,ολα θα τα ζησουμε.
    Οι αββαδες ειναι αββαδες ειναι το κονακι μου,Η Αγια Γραφή το δεκανικι μου.
    Τωρα Σαλογραια μου ποιος ειναι ο Ασημος [πως τον ειπες];εχει γραψει τραγουδια και τα τραγουδαει;

    Εχω ενα κενο πανω σε αυτο το ονομα...συγνωμη---
    Αυτα που ειπες Σαλογραια μου συμφωνω πως οι νεοι μας δεν θα μπορεσουν να εναρμονιστουν με το καθεστως της φροιλαιν Μερκελ.--
    Θα ηθελα να μου συγχωρησετε τα ορθογραφικα λαθη καθως εχω δυσλεξια απο μικρη και βελτιωθηκα μεν αλλα οχι τελειως.
    Μπορει για παραδειγμα μια λεξη να την γραψω σωστα και σε λιγη ωρα να την ξαναγραψω λαθος.

    Αγαπητη παρεα που σας αγαπω πολυ τα ξαναλεμε--πηνελοπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. PHNELOP!!! XAIRE!
    SYGXWRA ME BRE!
    DEN EIPA GIA THN OR8OGRAFIA SOU,
    MIA HARA EINAI...DEN EXEIS KANENA LA8OS,
    ALLWSTE DEN EXEI KAMIA SHMASIA...
    #APLA APORHSA-GIATI EGRAPSES THN ITALIA ME I
    KEFALAION!!!
    SYGNWMH.
    DEN H8ELA NA SE LYPHSW,
    KAI DEN EINAI TROMERO..
    APLA PARAKSENO.
    FILIA ANASTASIMA
    +A.
    EYXARISTW.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. καθολου δεν με πειραζει α+
    γιατι ,δεν ειπες τιποτα.
    ολα καλα...
    Αυτα δεν ειναι τιποτα...
    Ξερεις ποιον φοβαμαι εγω;
    τον πονηρο,τον ψευτη,αυτον που θα σου την κανει απο πισω.
    Δυστυχως εχω γευτει το αγκαθι τους και εκει παλευω με την αγαπη.
    Κατα τα αλλα δεν ειμαστε τελειοι ολοι εχουμε ατελειες..και εξωτερικες αλλα και πολυ περισσοτερο εσωτερικες.
    ευχαριστω πολυ για την εκτιμηση και ανταποδιδω.
    Αυριο παιζει η Ελλαδα μας [τι να κανει και αυτη...τελος παντων..]και θα κανω κερκιδα.
    Να ειστε ολοι καλα.
    Σαλογραια μου καλο βραδυ αλλα δεν προλαβα το βιντεακι του Ασημου.
    Αν σου ειναι ευκολο καποια αλλη στιγμη μας το προσφερεις...σε ευχαριστω πολυ ο Θεος μαζι σου!!!πηνελοπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πηνελόπη ολέ!
    Γι'αυτό ταιριάζεις με τη Σαλογραία.Περπατάτε κι οι δυό στην κόψη γι αυτό και κουβαλάτε τρέλα με το καντάρι και ανατροπή που δίνει φώς στις τρίβους σας.Δε σου λέω δε και για το λυχνάρι του Λόγου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Προς αγαπημένη ανώνυμη ψυχή:

    μια υγιής δόση τρέλας, μπορεί να μας βοηθάει να μην τρελαθούμε στ'αλήθεια.

    Και όπως έγραφε ο Μόσχος Λαγκουβάρδος σε μια του ανάρτηση, ΘΑ ΕΠΙΘΥΜΟΥΣΑ ΝΑ ΠΕΘΑΝΩ ΕΥΔΙΑΘΕΤΗ!
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. TON KAKO MAS EAYTO NA FOVOMASTE
    PHNELOPH
    DIOTI AYTOS EINAI O EPIKINDYNOS....

    POLLOI LENE OTI EINAI XRISTIANOI+
    KI OLO PSEMATA LENE

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. πΡΟς αγαπημένο ανώνυμο με γκρήκλις...

    ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΩΣ. Δ
    ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΗ.
    ΟΜΩΣ...Π Ρ Ο Σ Π Α Θ Ω ΚΑΜΠΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ , ΝΑ ΓΙΝΩ...

    ΑΝ ΔΕΝ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΣΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΑΝΑ ΤΗΝ ΩΡΑ ΜΟΥ
    ΟΥΤΕ ΜΕ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ,
    ΟΥΤΕ ΜΕ ΦΤΩΧΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΚΑΙ ΦΤΩΧΟΥς ΠΑΠΑΔΕΣ.
    ΥΠΗΡΧΑΝ ΑΛΛΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΝΑ ΑΞΙΟΠΟΙΩ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΜΟΥ, ΥΠΗΡΧΑΝ ΑΛΛΑ ΣΑΛΟΝΙΑ ΝΑ ΜΠΩ, ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΙΑ ΣΕΛΙΔΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΗ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΟΥΤΕ ΟΙ ΓΙΟΙ ΜΟΥ.
    ΙΣΧΥΕΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ
    ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΆΡΑ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΣΑΝ ΚΑΙ ΜΕΝΑ.

    ΝΑΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ.
    ΟΥΤΕ ΚΑΤΑ ΦΑΝΤΑΣΙΑΝ, ΘΑ ΕΛΕΓΑ.

    ΟΜΩΣ...ΕΠΙΘΥΜΟΥΜΕ Κ Α Π Ο Τ Ε ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ.
    ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΣΕ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ, ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ
    ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΜΙΚΡΗ ΜΑΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΠΟΥ
    Μ Ο Ν Ο Ο ΚΥΡΙΟΣ ΙΗΣΟΥΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΙ Ο Υ Δ Ε Ι Σ ΕΤΕΡΟΣ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΕΠΙΘΥΜΩ ΝΑ ΑΠΟΛΟΓΗΘΩ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ, ΔΟΞΑ ΤΩ ΘΕΩ, Η ΦΑΝΕΡΗ ΙΕΡΑ ΕΞΕΤΑΣΗ, ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΛΘΕΙ...
    ΛΟΙΠΟΝ...
    Δεν γνωρίζω για τους άλλους, αλλά εγώ προσωπικά, αγαπημένο μου, αν δεν ΠΙΣΤΕΥΑ ΕΚ ΚΑΡΔΙΑΣ ΣΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΩΝ ΛΟΓΩΝ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ, θα είχα πολύ διαφορετική συμπεριφορά από ό,τι ο καθένας βλέπει εδώ ή μπορεί να διακρίνει στην καθημερινότητά μου.

    ΜΕ ΠΑΡΗΓΟΡΕΙ ΑΦΑΝΤΑΣΤΑ, ΤΟ ΓΕΓΟΝΟς, ΌΤΙ Μ Ο Ν Ο ΜΕΤΑ ΘΑΝΑΤΟΝ ΘΑ ΜΑΘΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΠΟ ΜΑΣ, ΤΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΗΤΑΝ Ή ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΕΝ ΤΩ ΒΙΩ ΤΟΥ, ΑΠΟ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ.

    ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ, ΑΣ ΚΑΤΑΚΡΙΝΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ,
    ΜΟΝΑΧΑ
    ΤΟΝ ΕΑΥΤΟΝ ΤΟΥ.
    ΑΝ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΝΑΠΑΥΟΥΝ ΠΡΟΣΩΠΑ, ΕΧΟΥΜΕ ΟΛΟ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΘΟΥΜΕ, ΑΛΛΑ..ΠΑΡΑΚΑΛΩ...ΣΤΟΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΟΥΣ ΒΙΟ, ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ...ΕΙΝΑΙ Μ Α Τ Α Ι Ο ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΚΡΙΝΟΥΜΕ, ΔΙΟΤΙ ΔΙΑΘΕΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΒΑΘΗ ΤΩΝ ΚΑΡΔΙΩΝ ΤΟΥΣ,
    ΕΛΛΙΠΕΣΤΑΤΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ...

    ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΗΝ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ ΣΟΥ ΑΠΟΛΥΤΩΣ, ΔΙΟΤΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΗΝ ΕΧΩ ΠΕΡΑΣΕΙ.

    ΣΟΥ ΛΕΩ, Δ Ε Ν ΩΦΕΛΕΙ, ΝΑ ΕΣΤΙΑΖΟΥΜΕ ΣΤΑ ΧΑΛΙΑ ΜΑΣ, ΔΙΟΤΙ ΟΤΑΝ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΥΤΟ, ΤΑ ΧΑΛΙΑ ΜΑΣ, ΓΙΝΟΝΤΑΙ Χαλιότερα!

    Αυτά τα λίγα και άντε να πάμε να φάμε διότι η πολλή αμπελοθεολογία που λέει και μια ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ φίλη, βλάπτει σοβαρά την ψυχοσωματική μας υγεία.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. "Τελικόν μη επιστημονικόν Υστερόγραφον"

    (για να κλείσει η κουβέντα)

    ΜΟΝΟΝ οι Άγιοι(ΦΑΝΕΡΟΙ ΚΑΙ ΑΦΑΝΕΙΣ) της ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ- αυτούς που ΜΕΤΑ θάνατον ετίμησε ο Παράκλητος, το Πνεύμα της Παρηγορίας και Αλήθειας, αυτοί είναι οι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ,
    ΟΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑ-ΜΟΡΦΩΜΕΝΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΙΗΣΟΥ, ΚΑΙ...
    Ο Υ Δ Ε Ι Σ ΕΤΕΡΟΣ.

    Εμείς οι περιλειπόμενοι, απλά, βάζουμε τα χέρια σα σκιάδι πάνω απ'τα μάτια και κοιτάζουμε με ΝΟΣΤΑΛΓΙΑ, και ΑΠΟ ΠΟΛΥ ΜΑΚΡΙΑ, το Μονοπάτι όπου ΟΙ ΕΡΧΟΜΕΝΟΙ ΕΚ ΤΗΣ ΘΛΙΨΕΩΣ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ, εν δάκρυσι, επί αιώνες βαδίζουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. τι σ'επιασε και έγραψες τοσα πολλα?
    δεν υπάρχει λογος να θυμώνεις
    και επιπλέον...δεν σε κατέκρινε κανεις...

    τελικα σαλο,
    εχεις πολυ δουλεια ακόμα να κανεις
    με τον εαυτο σου,γερασες και δεν ωριμασες.
    ΕΥΛΟΓΗΣΟΝ+

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Προς Ανώνυμο που ρωτάει γιατί έγραψα πολλά...
    Ετυχε!
    Καμιά φορά γίνομαι φλύαρη.
    Και δε θύμωσα αγαπημένο μου.
    Και συμφωνώ ΑΠΟΛΥΤΑ ότι γέρασα και ακόμη μυαλό δεν έβαλα.
    Σ'ευχαριστώ που μου το θυμίζεις.
    Πάντα να κάνεις αυτό το θεάρεστο έργο, περιστεράκι μου.
    Ο Κύριος να σου ανταποδώσει, πολλαπλασίως το έλεος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. EYXARISTW,
    NA KSEREIS OTI MONO OPOIOS SE AGAPAEI
    DEN SE KOLAKEUEI+
    KAI SOU LEEI MONO ALH8EIES.
    FILIA
    KALO KSHMERWMA
    +EULOGHSON+

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ...KI ENA ASXETON!!!!!!!!!!!
    -> ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΕ ΔΟΛΙΟ ΤΡΟΠΟ...

    ->ΣΗΜΕΡΑ ΕΠΙΑΣΑΝ ΜΙΑ καθηγήτρια,
    γνωστή του γνωστού, να βαζει τελεια γραπτα
    χωρις λαθη, στη θεση των κακων γραπτων,μονο και
    μονο για να μπει στα ΑΕΙ ενας κολλητος της!
    ΤΙ ΞΕΦΤΙΛΑ ,ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ…
    και μάλιστα αυτός ο «προσεχώς»…φοιτητής,
    ειχε βαλει στοχο την θεολογικη αθηνων…
    ΣΚΕΨΟΥ πνευματικοτητα που ειχε…
    να μπει στη θεολογικη
    με δολιο τροπο….
    τι άλλο θ’ακούσομεν…
    Τραγική η κατάσταση…
    00000000%

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ, Δ Ε Ν ΜΕ ΕΚΠΛΗΣΣΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΠΛΕΟΝ!
    ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΗΛΙΚΙΑΣ, ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή