Παρασκευή 4 Σεπτεμβρίου 2009

Ο ρεαλισμός ο Ορθόδοξος...


Και τι εννοώ μιλώντας για ρεαλισμό, ρεαλιστή, ρεαλιστικό;
Είναι απλό.
Αναφερόμενη σε αυτές τις έννοιες, αναφέρομαι στην ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ, όπως χειροπιαστά, δια των αισθήσεων και των εργαλείων της Επιστήμης μπορούμε να τη συλλάβουμε...
Η Πραγματικότητα είναι μια άλλη έκφανση της Α-Λήθειας.
Εκείνου που δεν μπορεί να πέσει στη Λήθη ποτέ, διότι όντως υπάρχει, υφίσταται ως γεγονός, στη ζωή μου και στο σύμπαν..
Και σωστά είπε ο φίλος μου ο Κυπριανός.
Υπάρχουν μικρές και μεγάλες Αλήθειες.
Η Μεγάλη Αληθεια είναι το Πρόσωπο του Κυρίου Ημών Ιησού Χριστού.
Εγώ είμι η Οδός και η Αλήθεια και η Ζωή, είναι γραμμένο...
<Είμαι η Οδός>, σημαίνει, είμαι το έδαφος της Πραγματικότητας.
<Είμαι η Αλήθεια> σημαίνει αυτή την πραγματικότητα, όσο και να βυθιστείτε σε εικονικές, αποχαυνωτικές πραγματικότητες κάποια στιγμή θα την δείτε να ξεπροβάλλει μπροστά σας.
<Είμαι η Ζωή>, σημαίνει έχω τη νίκη ενάντια στο Θάνατο της σαρκός και του Πνεύματος, και μαζί μου, περνάτε στην Ουράνια Βασιλεία δια μέσου της Πύλης που είναι η σάρκα την οποία, μού δώρισε η Παναγία Μητέρα μου, και την οποία Αφθαρτοποιημένη Σάρκα,την δανείζω μυστικά και αγαπητικά, σε όσους επιθυμούν να ενωθούν μαζί μου, μέσα από το Μυστήριο της Θείας Μετάληψης...
Εκεί, όσοι με αγαπούν, γίνονται σύναιμοι και όμαιμοι με μένα τον Πρωτότοκο Υιό του Ουρανίου Πατρός, εν Αγίω Πνεύματι και μυστικά, αφθαρτοποιούνται...

Σαλογραία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου